culet escaldat 20 mesos queixals
culet escaldat 20 mesos queixals
Bones!!! al Guillem els queixals de dalt ja li han petat i ho vam notar una mica al culet, però amb les dues de baix que se i veu la muntanyeta de color blanc a cada costat però encara no li han petat desde ahir a la tarda que està veient les estrelles perquè té el culet escaldat. De crema de diari sempre he fet servir Mustela però avui m'he anat a la farmàcia i m'han donat la Lutsine e45, què tal?? l'heu provat? buufff es que pobre, fa moltes mini caques desfetes i això encara empitjora el tema.... no li netejo amb tovalloletes, brama perquè li cou, li faig amb manopla i aigua calenta i ara aquesta crema... pobret, em sap greu, li puc fer alguna més? oli d'oliva? amb la crema o sense? en fi, ja em direu el què... gràcies de totes formes!
Re: culet escaldat 20 mesos queixals
Marilluna, jo he fet servir des de sempre la Lutsine E45 i em va de conya! en poso molt poqueta, perquè no quedi el culet humit i ja està! 
La vida amb un somriure és més bonica...

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Hola Marilluna,
a la meva tambe li va passar i el que vaig descobrir que anava millor es que, a part de la crema que facis servir, rentar-li el culet amb cotons mullats amb infusio de camamilla (tebia). No facis servir les tovalloletes ni sabo. Empapa'l be i renta be les restes de caca i si pots deixar-lo assecar a l'aire millor, si no amb un paper de cuina amb toc suaus. Al final li poses la crema que t'hagin recomenat i aixi durant uns dies.
Jo vaig veure una millora brutal al seguent canvi de bolquer.
a la meva tambe li va passar i el que vaig descobrir que anava millor es que, a part de la crema que facis servir, rentar-li el culet amb cotons mullats amb infusio de camamilla (tebia). No facis servir les tovalloletes ni sabo. Empapa'l be i renta be les restes de caca i si pots deixar-lo assecar a l'aire millor, si no amb un paper de cuina amb toc suaus. Al final li poses la crema que t'hagin recomenat i aixi durant uns dies.
Jo vaig veure una millora brutal al seguent canvi de bolquer.
Ufff.... en Pol ha tingut força problemes de panxa i el cul escaldat varies vegades amb sang i tot... i ho passava fatal fatal... tremolava i tot del mal.
Jo faig servir una crema de la ISDIN, "nutraisdin" i m'ha anat millor que la lutsine, que també la tinc. Rentar-li amb aigua tebia (com ja t'han dit) i sempre sempre (encara que li rentis amb toallites) assecar-li ben sec abans de posar el bolquer. I quan no podia més del mal deixar-lo el màxim d'estones sense bolquer. Jo posava un "empapador" al sofà i li possava els dibuixos, així estava mig quiet i no havia de perseguir-lo amb la fregona, però el millor és no posar-io el bolquer el màxim d'estones. I moooolta paciencia i mooolts mimitos
Jo faig servir una crema de la ISDIN, "nutraisdin" i m'ha anat millor que la lutsine, que també la tinc. Rentar-li amb aigua tebia (com ja t'han dit) i sempre sempre (encara que li rentis amb toallites) assecar-li ben sec abans de posar el bolquer. I quan no podia més del mal deixar-lo el màxim d'estones sense bolquer. Jo posava un "empapador" al sofà i li possava els dibuixos, així estava mig quiet i no havia de perseguir-lo amb la fregona, però el millor és no posar-io el bolquer el màxim d'estones. I moooolta paciencia i mooolts mimitos

El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;

A la Marina també li ha passat, a part de netejar-li tal com diuen les altres, jo un cop net i sec li poso oli d'oliva, em va molt bé. No li poso cap crema.
Imagina't si li he hagut de posar vegades, que aquest any el primer dia d'escola, li vaig prepara pa amb tomàquet per esmorçar, i quan posava oli al pa diu: mama oli al pa? oli al cul!

Imagina't si li he hagut de posar vegades, que aquest any el primer dia d'escola, li vaig prepara pa amb tomàquet per esmorçar, i quan posava oli al pa diu: mama oli al pa? oli al cul!

Ostres jo després de provar unes quantes cremes el que li va anar millor va ser posar-li oli d'oliva. Va ser tot un descobriment, si ho tenia molt malament li posava crema Welleda perquè li calmés el mal i llavors oli per sobre però amb un dia ja li veia millora.
Ànims!
Ànims!
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
doncs tot i que la lutsine va molt bé... si esta escaldat, el millor es una bona rentada amb aigua fredona i oli d'oliva o... eosina 2% (tipus mercromina que es compra a la farmacia!)
Bueno, de moment la lutsine en un parell de posades no li veig millora. Ara ja tinc preparada la camomilla i l'oli d'oliva, a veure si millora perquè deu ni do!!! gràcies noies per les respostes, la veritat és que es la primera vegada que li veig tan malament i em fa molta pena, en fi, gràcies per l'interès, ja us contaré finalment que ha estat el més efectiu.
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Doncs nosaltres estem igual... el problema és q no crec q li vingui dels queixals... Tot va començar arran de prendre antibiòtic per una otitis... quan vem anar a la revisió de l'otitis, el metge ens va dir q segurament se li havia destarotat la flora intestinal, i q li donessim unes ampolletes... Ja hem acabat amb les ampolletes, i les cacones ja les fa normals, però té la vulva sobretot vermella, vermella... ja no sé què posar-li
Hem provat amb totes les que tenim a casa, la lutsine, la isdin, la cicalfate... li he rentat amb aigua tebiona amb bicarbonat i res, segueix ben vermell.. Segurament demà me l'emporti a urgències a q li facin un cop d'ull, i de pas, q li mirin q té molta tos...
A la farmàcia em van recomanar la eosina al 2%, però em va dir q duia corticoïdes i em va fer cosa agafar-la sense q m'ho digués un metge... ja no sé què fer
Hem provat amb totes les que tenim a casa, la lutsine, la isdin, la cicalfate... li he rentat amb aigua tebiona amb bicarbonat i res, segueix ben vermell.. Segurament demà me l'emporti a urgències a q li facin un cop d'ull, i de pas, q li mirin q té molta tos...
A la farmàcia em van recomanar la eosina al 2%, però em va dir q duia corticoïdes i em va fer cosa agafar-la sense q m'ho digués un metge... ja no sé què fer
vaja....pobreta! prova això de la camomilla o l'oli d'oliva, jo demà al matí al canvi de bolquer ho penso provar, potser ja ho has provat.... a veure si milloren perquè fan patir pobrets
A la meva petita també li està passant amb cada parell de dents que li surten (perquè li surten de 2 en 2): ara ja anem pels queixals de baix i és horrible! De fet, amb la gran ja vam "patir" exactament el mateix... pobretes, fan una pena! Jo sempre dic que els bebès haurien de néixer amb les dents fora!
Jo ho he provat tot i no m'ha funcionat res de res, només posar-li molta i molta crema Lutsine perquè si es fa pipí no li "cremin" (coguin) les ferides en tenir-les ben embadurnades de cremeta... i deixar passar uns dies a que es curi per si sol...
Bé, l'oli d'oliva no l'he provat mai, no ho havia sentit dir... ja ens diràs si funciona!
Jo ho he provat tot i no m'ha funcionat res de res, només posar-li molta i molta crema Lutsine perquè si es fa pipí no li "cremin" (coguin) les ferides en tenir-les ben embadurnades de cremeta... i deixar passar uns dies a que es curi per si sol...
Bé, l'oli d'oliva no l'he provat mai, no ho havia sentit dir... ja ens diràs si funciona!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Hola Marilluna!
Al meu peque encara no li ha sortit cap denteta, però ha tingut el culet escaldat (MOOOLT) en un parell d'ocasions.
Ell és de pell molt delicada (jo diria que atòpica, tot i que el pediatre no ens ho ha confirmat 100%). Ho tenia que feia por i es queixava moltíssim, pobret! Em feia una pena!!!!!
Li vaig provar totes les cremetes que existeixen, Lutsine, LetiAT4 pasta al agua, Nutraisdin, Mustela, Sebamed, bla, bla, bla....
I cap li anava bé!!!
Al final a la farmàcia em van recomanar la CICAPLAST BAUME B5 i oli en un llum! Va anar de conya!!!!!!
No és cap cremeta específica per el culet. És una crema regenadora cutànea, apta per adults, nens i bebés. A més a més, porta un antisèptic que evita que se li arribi a infectar.
El que feia jo era rentar-li amb aigua tebia i sabó, amb una esponja natural. Li eixugava ben eixugat i deixava el culet a l'aire una bona estona. Llavors una capa d'aquesta crema, bolquer i PERFECTE!
L'endemà d'haver-li posat ja li havia millorat moltíssim!
Ah, això sí... és un tubet de 40ml i costa uns 9 euros!
Espero que millori ben aviat! Ja ens explicaràs!
Al meu peque encara no li ha sortit cap denteta, però ha tingut el culet escaldat (MOOOLT) en un parell d'ocasions.
Ell és de pell molt delicada (jo diria que atòpica, tot i que el pediatre no ens ho ha confirmat 100%). Ho tenia que feia por i es queixava moltíssim, pobret! Em feia una pena!!!!!
Li vaig provar totes les cremetes que existeixen, Lutsine, LetiAT4 pasta al agua, Nutraisdin, Mustela, Sebamed, bla, bla, bla....
I cap li anava bé!!!
Al final a la farmàcia em van recomanar la CICAPLAST BAUME B5 i oli en un llum! Va anar de conya!!!!!!
No és cap cremeta específica per el culet. És una crema regenadora cutànea, apta per adults, nens i bebés. A més a més, porta un antisèptic que evita que se li arribi a infectar.
El que feia jo era rentar-li amb aigua tebia i sabó, amb una esponja natural. Li eixugava ben eixugat i deixava el culet a l'aire una bona estona. Llavors una capa d'aquesta crema, bolquer i PERFECTE!
Ah, això sí... és un tubet de 40ml i costa uns 9 euros!
Espero que millori ben aviat! Ja ens explicaràs!

Hola, jo sempre he utilitzat, per indicació del pediatre, la pomada Anticongestiva Cusí i em va anar sempre molt bé. També he fet servir alguna vegada, perquè la meva sogra la tenia, la pomada Halibut Pomada Infantil i també va molt bé.
- noviachuky
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Aquí la compradora oficial de cremes i altres remeis pel culet del meu rosset, cada cop que li sortia una dent, fos la que fos tenia el cul i els testicles fatal dels fatals, sang i tot!
La que millor ens va anar va ser de la marca Isdin una que es diu ZN40 es super espessa, sembla ciment, n'hi posava una capa fina i aixi no se li mullava amb els pipis.
Espero que es posi bé el teu petit pq es passa fatal quan tenen qualsevol cosa que els faci patir.
La que millor ens va anar va ser de la marca Isdin una que es diu ZN40 es super espessa, sembla ciment, n'hi posava una capa fina i aixi no se li mullava amb els pipis.
Espero que es posi bé el teu petit pq es passa fatal quan tenen qualsevol cosa que els faci patir.
- Ítaca
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
he anat a la farmàcia, i quan he explicat q tot va començar després de prendre l'antibiòtic per l'otitis, m'ha dit q fa molta pinta de fongs
(ja m'ho pensava...). M'ha donat una cremeta, q li posaré aquesta tarda... de moment li he dit a ma mare q li unti la vulva amb iogur... L'antibiòtic va molt bé, però picarols com destarota la resta del cos 
Bon dia!!! gràcies de nou a les que heu contestat!! Bueno el parte del matí és que el Guillem té el culet bastant millor!!! avui al matí ja no es queixava tant al renatr-li amb l'aigua i la manopla. La millora ha estat sense res més que la Lutsine e45. Ahir li vaig fer la camomilla i avui tb li he aplicat, així que la millora primera ha estat sense camomilla, ara ja en porta, suposo que també millorarà.
Ja us aniré informant.
Això dels antibiòtics tb h havia sentit. El Guillem tb en va prendre per una otitis però no li acusar tant al culete, ara els queixals deu ni do!! bueno, us aniré explicant, gràcies!!
Ja us aniré informant.
Això dels antibiòtics tb h havia sentit. El Guillem tb en va prendre per una otitis però no li acusar tant al culete, ara els queixals deu ni do!! bueno, us aniré explicant, gràcies!!
- tardibelle
- :: formigueta

- Entrades: 58
- Membre des de: dv. set. 09, 2011 7:36 pm
Hola Marilluna,
Jo amb la meva filla també he tingut molts problemes de culet escaldat al sortir-li les dents i el que millor m’ha anat es rentar-li el culet amb una esponja humida amb aigua deixar-lo eixugar i aplicar-li mercromina en la zona irritada i a continuació la crema del culet que fas anar habitualment o bé oli d'oliva .
Aixó ho has de fer cada canvi de bolquer mentres vegis que el te irritat, la mercromina fa una pel•lícula protectora al culet del bebè.
Jo amb la meva filla també he tingut molts problemes de culet escaldat al sortir-li les dents i el que millor m’ha anat es rentar-li el culet amb una esponja humida amb aigua deixar-lo eixugar i aplicar-li mercromina en la zona irritada i a continuació la crema del culet que fas anar habitualment o bé oli d'oliva .
Aixó ho has de fer cada canvi de bolquer mentres vegis que el te irritat, la mercromina fa una pel•lícula protectora al culet del bebè.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |