Homeopatia, informació general i Lleida
Homeopatia, informació general i Lleida
Hola a tothom!!!
Últimament la salut del meu fill m'està preocupant una mica i m'estic plantejant conèixer aquest apartat de la medicina fins ara per mi desconegut. És per això que us demanaria una mica d'informació per tal de decidir o no optar per aquesta rama de la salut.
El meu fill fins ara no havia patit cap malaltia greu, vamos, ni refredats ni res. Fins als 6 mesos va ser lactant exclussiu de llet materna i fins ara se li han introduit tots els aliments que li pertoquen, fins a arribar als 20 mesos que té que menja pràcticament de tot.
Va començar amb mi a la llar amb 17 mesos. Ara menja i encara pren pit algun matí.
Desde finals d'octubre fins ara que una setmana està malalt, 3 dies bé i sant tornem-hi. He passat per 1 otitis mitja, una otitis aguda amb angines, un procés viral amb la gola vermella i unes febrades de por i ara mateix estem amb angines de nou, tot això amb els seus corresponents antibiòtics i 8 dies de durada, bueno aquestes angines d'ara són per 10 dies de tractament.
Com veieu, el seu punt feble és la gola principalment ( jo i el meu home patiem de lo mateix).
Per això ara em plantejo sino sera adequat portar-lo a un homeòpata, perque "penso" ( no sé si és correcte o no) li ajuden a potenciar el seu sistema de defenses....
No sé per on començar, si és factible o no, en fi, estic començant ara i vull tenir informació.
M'agradaria llegir experiències, tant positives com negatives, com funciona, preus i sobretot i en concret, si alguna lleidatana assiteix a algun homeòpata m'aportés la seva experiència.
La veritat és que m'agrada llegir i tenir informació de les coses per tal de poder decidir bé.
Agraeixo la vostra lectura i les possibles respostes.
Gràcies!
Últimament la salut del meu fill m'està preocupant una mica i m'estic plantejant conèixer aquest apartat de la medicina fins ara per mi desconegut. És per això que us demanaria una mica d'informació per tal de decidir o no optar per aquesta rama de la salut.
El meu fill fins ara no havia patit cap malaltia greu, vamos, ni refredats ni res. Fins als 6 mesos va ser lactant exclussiu de llet materna i fins ara se li han introduit tots els aliments que li pertoquen, fins a arribar als 20 mesos que té que menja pràcticament de tot.
Va començar amb mi a la llar amb 17 mesos. Ara menja i encara pren pit algun matí.
Desde finals d'octubre fins ara que una setmana està malalt, 3 dies bé i sant tornem-hi. He passat per 1 otitis mitja, una otitis aguda amb angines, un procés viral amb la gola vermella i unes febrades de por i ara mateix estem amb angines de nou, tot això amb els seus corresponents antibiòtics i 8 dies de durada, bueno aquestes angines d'ara són per 10 dies de tractament.
Com veieu, el seu punt feble és la gola principalment ( jo i el meu home patiem de lo mateix).
Per això ara em plantejo sino sera adequat portar-lo a un homeòpata, perque "penso" ( no sé si és correcte o no) li ajuden a potenciar el seu sistema de defenses....
No sé per on començar, si és factible o no, en fi, estic començant ara i vull tenir informació.
M'agradaria llegir experiències, tant positives com negatives, com funciona, preus i sobretot i en concret, si alguna lleidatana assiteix a algun homeòpata m'aportés la seva experiència.
La veritat és que m'agrada llegir i tenir informació de les coses per tal de poder decidir bé.
Agraeixo la vostra lectura i les possibles respostes.
Gràcies!
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 13, 2011 8:33 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en majúscules
Raó: Títol en majúscules
Re: HOMEOPATIA -INFORMACIÓ GENERAL I LLEIDA
marilluna, fins on jo sé i fins on s'ha demostrat fins avui, la homeopatia no funciona més enllà del placebo. És un tema del qual n'hem parlat moltes vegades al SP i s'han aportat molt bones fonts d'informació rigoroses i fiables, si t'interessa te les "localitzo".
Així ràpid et recomano per entendre de manera planera com "funciona" (o com no funciona):
http://www.bebesymas.com/salud-infantil ... os-adultos
http://www.bebesymas.com/salud-infantil ... funciona-i
http://www.bebesymas.com/tag/homeopatia ... es-y-ninos
I un programa del "Què, qui, com" http://blogs.tv3.cat/quequicom (ara vaig molt ràpid i no tinc temps de "localitzar-lo", però és fàcil de trobar).
Jo a qualsevol amic o persona amb qui tingués confiança, de tot cor li diria el mateix que t'he dit a tu, sense voler entrar en cap tipus de polèmica (que sovint ja passa amb aquest tema...) i partint de la base que no sóc metge, però sí que m'interessa molt tot el que està relacionat amb la salut i la butxaca
Així ràpid et recomano per entendre de manera planera com "funciona" (o com no funciona):
http://www.bebesymas.com/salud-infantil ... os-adultos
http://www.bebesymas.com/salud-infantil ... funciona-i
http://www.bebesymas.com/tag/homeopatia ... es-y-ninos
I un programa del "Què, qui, com" http://blogs.tv3.cat/quequicom (ara vaig molt ràpid i no tinc temps de "localitzar-lo", però és fàcil de trobar).
Jo a qualsevol amic o persona amb qui tingués confiança, de tot cor li diria el mateix que t'he dit a tu, sense voler entrar en cap tipus de polèmica (que sovint ja passa amb aquest tema...) i partint de la base que no sóc metge, però sí que m'interessa molt tot el que està relacionat amb la salut i la butxaca
Gràcies Julyet, em temia aquests articles, és de lo poc que havia llegit als diaris i havia vist a la tele... per això busco informació i no em vull llençar a la piscina molt ràpid. Tingues present que quan el peque dormi, m'ho llegeixo, n'he fet cinc cèntims i ja m'interessa. Gràcies!
A part del que t'ha aportat la Julyet, jo t'aporto una altra pàgina web: http://queeslahomeopatia.com/
bàsicament t'explica d'una manera bastant entenedora què és la homeopatia, i perquè no va més enllà d'un efecte placebo.
També et vull comentar que la meva nena sembla un calc al del teu nen: a partir de la llar d'infants, als 18 mesos, va ser posar-se malalta cada setmana i també del mateix, otitis i angines.
Ara no tinc temps, després si puc continuo.
bàsicament t'explica d'una manera bastant entenedora què és la homeopatia, i perquè no va més enllà d'un efecte placebo.
També et vull comentar que la meva nena sembla un calc al del teu nen: a partir de la llar d'infants, als 18 mesos, va ser posar-se malalta cada setmana i també del mateix, otitis i angines.
Ara no tinc temps, després si puc continuo.
Vale neuetes, estaré impacient en llegir-te......i contrastem
Ara que tinc un momentet...
Aqui tens el programa de quequicom que et comenta la Julyet.
http://blogs.tv3.cat/quequicom.php?itemid=42399
I un altre video que va penjar una vegada la Julyet en un altre post que va acabar a la paperera, però que també és molt i molt interessant:
http://www.tv3.cat/videos/3213590/La-farmacia
Aqui tens el programa de quequicom que et comenta la Julyet.
http://blogs.tv3.cat/quequicom.php?itemid=42399
I un altre video que va penjar una vegada la Julyet en un altre post que va acabar a la paperera, però que també és molt i molt interessant:
http://www.tv3.cat/videos/3213590/La-farmacia
ok el del què, qui com l'estava mirant ara i l'altra ja no hi és.
M'he llegit laa web què has publicat, i el que ha posat la Julyet i és el que havia sentit però encara millor documentada.
Bueno, llavors la teva filla, va patir molt deposar-se malalta? és una època en que toca això i ja pararà més fort?
I donar-li jalea real, no sé, cosetes per les defenses pels nens petits..... no sé---
M'he llegit laa web què has publicat, i el que ha posat la Julyet i és el que havia sentit però encara millor documentada.
Bueno, llavors la teva filla, va patir molt deposar-se malalta? és una època en que toca això i ja pararà més fort?
I donar-li jalea real, no sé, cosetes per les defenses pels nens petits..... no sé---
El de "La Farmàcia" (que era molt més ampli en quant a temàtiques) el van despenjar perquè no era producció pròpia de TV3 i només tenen els drets per uns dies.
Però amb uns estudis sota el braç o uns altres, tots arriben a la mateixa conclusió.
Però amb uns estudis sota el braç o uns altres, tots arriben a la mateixa conclusió.
La nena es va començar a posar malalta a partir dels 18 mesos que va ser quan va començar a anar a la llar d'infants. El primer any, a P1, els pitjors mesos van ser d'octubre a desembre i de febrer a abril. Vam començar amb una gastroenteritis als 4 dies de començar la llar i a partir d'aqui vam començar a encadenar otitis amb angines i viceversa, amb els seus respectius antibiòtics. A més d'un principi de neumonia. El remate final va ser a finals de març (justament pel seu aniversari) que va agafar un retovirus (una gastroenteritis però més forta) i va estar ingresada unes 8 hores, enxufada amb un goter de suero, per una baixada de sucre... El segon any, va ser més tranquil. Vam tenir una grip molt forta al gener amb febres terribles ratllant els 40, amb corregudes contínues a urgències... i alguna que altra otitis més... però poca cosa. I aquest any de moment, portem tres otitis en un mes...
El seu pediatra hi ha estat molt a sobre i li ha fet força anàlisis de sang per comprovar els seus nivells de plaquetes, de globuls vermells i de glòbuls blancs i tot està dins de la normalitat. Ell sempre em recorda que les defenses vénen precisament del que mengem, acostumar-los amb una dieta variada i a menjar de tot (que segur que ja ho fas) és la millor garantia. Moltes vegades li he demanat consell sobre si fer-li prendre suplements alimenticis o per les defenses... i no hi està gaire d'acord. Tinc la sort que la nena és menjadora, mai ha dit que no a res pel menjar, li encanta provar coses noves i té paladar pel menjar. Per tant, tendeix a recuperar ràpidament la flora intestinal després d'un tractament d'antibiòtic i al cap de pocs dies ja està al 100 %.
La homeopatia l'he provat, però no per aixó. L'he provat quan era un bebé amb les dents o els còlics, quan en aquells temps jo tenia un altre pediatra que hi era bastant fanàtic, inclús m'havia fet provar algún xarop pels mocs. Al comprovar els resultats nuls vaig decidir conèixer més a fons el que era la homeopatia (més o menys com ho estàs fent tu ara mateix) i després de llegir i de trobar-me grans amigues virtuals que en saben un pou, vaig arribar a la conclusió que la homeopatia és un engany.
Quin rotllo que t'he fotut!!
Ups, perdó pel link de la farmàcia!! te l'he adjuntat sense mirar si rutllava!!
El seu pediatra hi ha estat molt a sobre i li ha fet força anàlisis de sang per comprovar els seus nivells de plaquetes, de globuls vermells i de glòbuls blancs i tot està dins de la normalitat. Ell sempre em recorda que les defenses vénen precisament del que mengem, acostumar-los amb una dieta variada i a menjar de tot (que segur que ja ho fas) és la millor garantia. Moltes vegades li he demanat consell sobre si fer-li prendre suplements alimenticis o per les defenses... i no hi està gaire d'acord. Tinc la sort que la nena és menjadora, mai ha dit que no a res pel menjar, li encanta provar coses noves i té paladar pel menjar. Per tant, tendeix a recuperar ràpidament la flora intestinal després d'un tractament d'antibiòtic i al cap de pocs dies ja està al 100 %.
La homeopatia l'he provat, però no per aixó. L'he provat quan era un bebé amb les dents o els còlics, quan en aquells temps jo tenia un altre pediatra que hi era bastant fanàtic, inclús m'havia fet provar algún xarop pels mocs. Al comprovar els resultats nuls vaig decidir conèixer més a fons el que era la homeopatia (més o menys com ho estàs fent tu ara mateix) i després de llegir i de trobar-me grans amigues virtuals que en saben un pou, vaig arribar a la conclusió que la homeopatia és un engany.
Quin rotllo que t'he fotut!!
Ups, perdó pel link de la farmàcia!! te l'he adjuntat sense mirar si rutllava!!
Les meves conclusions sobre per què uns nens es posen més o menys malalts, després de la meva experiència, les del voltant, del que he llegit/sentit... són molt variades, i sobretot, sobretot, no es pot generalitzar. Des de la concepció, gestació, part, primeres hores, primers dies, mesos, anys... ja pots jugar amb més o menys cartes, però no es pot simplificar a si fas això o allò segur que emmalalteixes menys.
I també de vegades hi ha modes, perquè fa un temps enrere tot s'havia d'esterilitzar a tope... i ara (per sort meva perquè mira que sóc desastre...) no cal passar de l'aigua amb sabó.
En el meu cas he tingut molta sort, la meva filla no ha hagut d'anar a la llar i quan s'ha posat més malalta va ser per una reacció a una vacuna... Ja veurem que passa a p3, però té contacte molt freqüent amb altres nens i de moment no passem dels mocs sense complicacions. Jo he procurat el que fem totes: cuidar-me durant l'embaràs, precaucions sense obsessions durant els primers mesos, mantenir-la lluny del fum del tabac, que li doni l'aire del carrer a diari, lactància materna seguint les recomanacions de la OMS (va acabar als 21 o 22 mesos arran del meu embaràs i les molèsties que tenia), totes les vacunes del calendari + les extres, alimentació saludable i variada (tot i que això també és interpretable...),etc. O sigui, res especial, i he tingut molta sort. Per tant crec fermament que més enllà que el que ja sabem no hi ha cap fórmula màgica... I que encara que ho passem molt malament quan estan malaltons poca cosa podem fer quan ja partim d'una base de bons hàbits.
I també de vegades hi ha modes, perquè fa un temps enrere tot s'havia d'esterilitzar a tope... i ara (per sort meva perquè mira que sóc desastre...) no cal passar de l'aigua amb sabó.
En el meu cas he tingut molta sort, la meva filla no ha hagut d'anar a la llar i quan s'ha posat més malalta va ser per una reacció a una vacuna... Ja veurem que passa a p3, però té contacte molt freqüent amb altres nens i de moment no passem dels mocs sense complicacions. Jo he procurat el que fem totes: cuidar-me durant l'embaràs, precaucions sense obsessions durant els primers mesos, mantenir-la lluny del fum del tabac, que li doni l'aire del carrer a diari, lactància materna seguint les recomanacions de la OMS (va acabar als 21 o 22 mesos arran del meu embaràs i les molèsties que tenia), totes les vacunes del calendari + les extres, alimentació saludable i variada (tot i que això també és interpretable...),etc. O sigui, res especial, i he tingut molta sort. Per tant crec fermament que més enllà que el que ja sabem no hi ha cap fórmula màgica... I que encara que ho passem molt malament quan estan malaltons poca cosa podem fer quan ja partim d'una base de bons hàbits.
La Julyet ha dit exactament el que jo volia dir però més entenedor. 

- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
MArilluna tot la informació que t'han aportat crec que es bastant completa, hi stigui i no d'accord
que no vull entrar en el tema, només dir-te que si et decideixes per una medecina homeopatica no s'ha de descartar "la de veritat", aviam si m'explico, el meu metge es homeopata, però mai mai quan estem malalts ens avia amb unes boletes i apa! ell ens dona els antibiotics o el que fagi falta i per completar unes boletes (Q dic jo), en alguna ocasió que li pregunto la funció real d'aquestes (clar depén de l'ocasió en que les dona) però al vegades es per reforçar el sistema inmunologic, vaja com si et digues pren-te un suc de taronja natural cada matí, o com per exemple quan prenia jo ferro per l'anemia em van recomanar prendre infusions de romaní pq ajuda l'organisme a absorvir el ferro ( q no absorveixo nrmalment)...
Aquestés el meu cas i el meu punt de vista però no suplantaria mai (ara nose si es diu així) la medecina dita tradicional per la homeopatia

que no vull entrar en el tema, només dir-te que si et decideixes per una medecina homeopatica no s'ha de descartar "la de veritat", aviam si m'explico, el meu metge es homeopata, però mai mai quan estem malalts ens avia amb unes boletes i apa! ell ens dona els antibiotics o el que fagi falta i per completar unes boletes (Q dic jo), en alguna ocasió que li pregunto la funció real d'aquestes (clar depén de l'ocasió en que les dona) però al vegades es per reforçar el sistema inmunologic, vaja com si et digues pren-te un suc de taronja natural cada matí, o com per exemple quan prenia jo ferro per l'anemia em van recomanar prendre infusions de romaní pq ajuda l'organisme a absorvir el ferro ( q no absorveixo nrmalment)... Aquestés el meu cas i el meu punt de vista però no suplantaria mai (ara nose si es diu així) la medecina dita tradicional per la homeopatia

PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS
Re: Homeopatia, informació general i Lleida
OK Angelina, gràcies, tampoc pensava sustituir res, jo vull intentar millorar-li les seves defenses.
Re: Homeopatia, informació general i Lleida
Un altre cop relacionat:
http://www.bebesymas.com/noticias/el-mi ... o-comments
Amb el post apareixen els enllaços a les fonts originals.
http://www.bebesymas.com/noticias/el-mi ... o-comments
Amb el post apareixen els enllaços a les fonts originals.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |