Que donar-li quan està molt refredats però sense febre
Que donar-li quan està molt refredats però sense febre
Hola la meva filla está super super refredada li cauen sols els mocs, a cada estona té els ulls mig mig i està molt aixafada, perquè només vulgui estar estirada al sofà imaginar .... té 2 anys
però a tot això .. no té febre jo tinc apiretal, i dalsi però no se que donar-li crec que el dalsi és massa forta per quan no tenen febre llavors li vaig donant apiretal més que res per el mal cos, perque descansi a la nit que deu ser como el gelocatil nostre,que els doneu als vostres petits quan estan així? em fa peneta veure-la tan xof i no està per portar-la al metge és tot refredat total i XOF XOF sofà
gràcies noies
però a tot això .. no té febre jo tinc apiretal, i dalsi però no se que donar-li crec que el dalsi és massa forta per quan no tenen febre llavors li vaig donant apiretal més que res per el mal cos, perque descansi a la nit que deu ser como el gelocatil nostre,que els doneu als vostres petits quan estan així? em fa peneta veure-la tan xof i no està per portar-la al metge és tot refredat total i XOF XOF sofà
gràcies noies
Re: Que donar-li quan està molt refredats però sense febre
dalsy... no és fort, vaja, jo crec que no és fort.. més que res és efectiu a poc temps d'haver-ne pres.
el que es veu és només l'escorça, allò que té d'important és invisible
Hola Susana-12,
jo al meu fill quan està costipat però sense febre li dono Paidoterin descongestivo. És un xarop que té bon gust i sembla que li va bé. Abans no li donava res però cada dos per tres tenia febre, també ho fa anar a l'escola bressol... i la pediatre em va dir que provés aquest xarop, i oli en un llum! Quan veig que està una mica tapat, n'hi dóno una culleradeta i perfecte.
Que es millori!
jo al meu fill quan està costipat però sense febre li dono Paidoterin descongestivo. És un xarop que té bon gust i sembla que li va bé. Abans no li donava res però cada dos per tres tenia febre, també ho fa anar a l'escola bressol... i la pediatre em va dir que provés aquest xarop, i oli en un llum! Quan veig que està una mica tapat, n'hi dóno una culleradeta i perfecte.
Que es millori!

Potser li aniria bé un mucolic tipus: acithiol, flumil.... però jo avans de donar-li res la portaría que el metge li doni un cop d'ull!!
Jo sóc més partidaria de deixar seguir el curs dels virus, i més si no hi ha febre. Tant l'Apiretal com el Dalsy s'haurien de donar només quan hi ha un quadre de febre de més de 37.5. Força rentats nasals, treure mocs amb l'aspirador, sucs de taronja naturals i esperar que se'n vagi en un parell de dies.
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Realment, quan sols estan refredats, pràcticament no et donen res...
Si ho té tot a les vies altes, ni tan sols et donen un mucolític pq segons diuen, ja no li farà res (és més per quan la mocositat està al pit).
Nosaltres el q fem és anar-li donant una mica d'apiretal pq es trobi una mica millor, li fem forces rentats amb suero, li posem l'humificador a la nit, una ceba tallada, un supositori Pilka (quan té molta tos) i li poso una mica de vicks a la planta dels peus...
Com a xarop, li dono l'expectodhu, q és molt, molt fluixet (és homeopàtic) i alguna cosa fa...
Aquest cop el pediatre ens va donar també un antihistamínic pels moquets...
Ah, i sobretot molta aigua i sucs (naturals)
Si ho té tot a les vies altes, ni tan sols et donen un mucolític pq segons diuen, ja no li farà res (és més per quan la mocositat està al pit).
Nosaltres el q fem és anar-li donant una mica d'apiretal pq es trobi una mica millor, li fem forces rentats amb suero, li posem l'humificador a la nit, una ceba tallada, un supositori Pilka (quan té molta tos) i li poso una mica de vicks a la planta dels peus...
Com a xarop, li dono l'expectodhu, q és molt, molt fluixet (és homeopàtic) i alguna cosa fa...
Aquest cop el pediatre ens va donar també un antihistamínic pels moquets...
Ah, i sobretot molta aigua i sucs (naturals)
Moltes gràcies noies! de moment he anat a comprar taronges per anar fent sucs naturals i també farem brou calent que això sempre ha estat remei de tota la vida, a les nits li seguiré donant Apiretal, perquè cert és que sembla que a la nit com a mínim descansa una mica millor, i durant el dia doncs ja veurem, si té febre ja li donaré Dalsy o bé m'acostaré al metge, moltes gràcies pels consells no sabia si estava fent bé o no
hola, una coseta que em van dir fa poc temps enrere sobre els supositoris pilka, ja que veig que en parleu i el recomaneu.. nose si es veritat pero em van dir que els havien retirat del mercat perque havien descobert que no eren adequats perque provocaven no se que, no m'enrecordo...
La historia va anar que parlant un dia amb una coneguda, em va comentar que tenia el nen amb molta tos i refredat i casualment jo tenia la nena igual i li vaig dir que jo li posava ceba, xarop i supositoris. Ella em va preguntar quins i al dir-li pilka em va dir que ella tambe li havia posat al seu nen pero que havia anat a la farmacia i que li van dir que els havien retirat. Suposo que deu esser veritat perque sino perque s'ho havia d'inventar la farmaceutica pero la veritat no he tingut ocasio d'anar a la farmacia a consultar-ho... En sabeu res d'aixo??
La historia va anar que parlant un dia amb una coneguda, em va comentar que tenia el nen amb molta tos i refredat i casualment jo tenia la nena igual i li vaig dir que jo li posava ceba, xarop i supositoris. Ella em va preguntar quins i al dir-li pilka em va dir que ella tambe li havia posat al seu nen pero que havia anat a la farmacia i que li van dir que els havien retirat. Suposo que deu esser veritat perque sino perque s'ho havia d'inventar la farmaceutica pero la veritat no he tingut ocasio d'anar a la farmacia a consultar-ho... En sabeu res d'aixo??
Si que es veritat que estàn treguen del mercat els supositoris Pilka, la pediatra hem va dir que sempre han funcionat bé, però va donar convulsions a un nen i l'estàn retirant. Hem va dir que tiresa els que tenia, de totes maneres a la farmàcia encara en venien.
- Ítaca
No tenia ni idea d'això dels pilka...
Jo farà cosa d'1 mes q vaig comprar una nova capsa i me'ls van vendre sense comentar-me res...
Jo farà cosa d'1 mes q vaig comprar una nova capsa i me'ls van vendre sense comentar-me res...
opssss ja va bé saber això la veritat, però si és així en totes les farmàcies haurien de dir alguna cosa, perquè si ho sap la gent del carrer ells que són els que tracten amb aquests medicaments més
- Ítaca
Jo acabo d'anar a la farmàcia, a preguntar sobre això dels Pilka, i m'han dit q de moment no els han enviat cap circular, i q en principi els hi segueixen servint...
El farmacèutic m'ha dit q li sona molt estrany q la farigola i una altra planta q porta, puguin produir convulsions a cap nen... que més natural q això, no hi ha res.
El q sí q m'ha comentat, és q es veu q volen anar retirant el format supositori...
El farmacèutic m'ha dit q li sona molt estrany q la farigola i una altra planta q porta, puguin produir convulsions a cap nen... que més natural q això, no hi ha res.
El q sí q m'ha comentat, és q es veu q volen anar retirant el format supositori...
A mi a la farmacia també me'l donaven igual, va ser la pediatra la que o va comentar!.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |