preocupada pq no tinc un nen, sinó una marmota
preocupada pq no tinc un nen, sinó una marmota
Bon dia,
Estic, no preocupada, però em sembla curiós. El Martí te 14 mesos de sempre ha dormit molt, sobretot a les nits, però es que ara cada vegada es fa més gran i la cosa continua igual.
Entre setmana va a l'escola bressol i el poso a dormir a les 20:00 i el llevo uns dies a les 8 i altres a les 7, allà dorm unes 2 hores i quan el recullo a les 16:00 després de berenar 2 hores més i està fet pols.
El cap de setmana ja és tremendo, va a dormir a les 21:00 i l'he de despertar pq sinó dorm fins les 11:00!!! després a mig matí demana llit i dor 1 hora o 1,30 i fa 2 hores de migdiada, si contem, aquest nen passa moooolt més temps en horitzontal que en vertical!!! no sé si algú més li passa això, la pediatra sempre diu el mateix, que hauria d'estar encantada de la vida, però clar....no és un mica excessiu????
PD.- els pares som iguals....ejem
Estic, no preocupada, però em sembla curiós. El Martí te 14 mesos de sempre ha dormit molt, sobretot a les nits, però es que ara cada vegada es fa més gran i la cosa continua igual.
Entre setmana va a l'escola bressol i el poso a dormir a les 20:00 i el llevo uns dies a les 8 i altres a les 7, allà dorm unes 2 hores i quan el recullo a les 16:00 després de berenar 2 hores més i està fet pols.
El cap de setmana ja és tremendo, va a dormir a les 21:00 i l'he de despertar pq sinó dorm fins les 11:00!!! després a mig matí demana llit i dor 1 hora o 1,30 i fa 2 hores de migdiada, si contem, aquest nen passa moooolt més temps en horitzontal que en vertical!!! no sé si algú més li passa això, la pediatra sempre diu el mateix, que hauria d'estar encantada de la vida, però clar....no és un mica excessiu????
PD.- els pares som iguals....ejem
- petitaemma
- :: girafa

- Entrades: 2229
- Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm
Re: preocupada pq no tinc un nen, sinó una marmota
Doncs, nosaltres estem més o menys igual i no ens preocupa no molt menys...
val a dir que nosaltres també som una mica marmotillas
Aquestes les fiquem al llit sobre 20.45 i si van a la guarde les aixeco a les 8, de vegades quant torno de canviar a una l'altra ja s'ha tornat a quedar adormida
a la guarde dinen a les 12 i algo, quan dinen a casa sobre la 1 ja fan migdiada i les aixequem a les 15.45, al tornar de la guarde s'adormen al cotxe els 10 minutets de viatje i de vegades abans de sopar, sobretot l'Ariadna, fa una becaineta de 10 minutets.
Però els caps de setmana poden arribar a despertar-se a les 10 del matí, sense cap problema i després fer migdiada de 14 a 16 i pico, i a mi em va genial, perquè així ens dóna temps de fer algo de feina i una mica de migdiada!
Així que jo, no em preocuparia!
val a dir que nosaltres també som una mica marmotillas
Aquestes les fiquem al llit sobre 20.45 i si van a la guarde les aixeco a les 8, de vegades quant torno de canviar a una l'altra ja s'ha tornat a quedar adormida
a la guarde dinen a les 12 i algo, quan dinen a casa sobre la 1 ja fan migdiada i les aixequem a les 15.45, al tornar de la guarde s'adormen al cotxe els 10 minutets de viatje i de vegades abans de sopar, sobretot l'Ariadna, fa una becaineta de 10 minutets. Però els caps de setmana poden arribar a despertar-se a les 10 del matí, sense cap problema i després fer migdiada de 14 a 16 i pico, i a mi em va genial, perquè així ens dóna temps de fer algo de feina i una mica de migdiada!
Així que jo, no em preocuparia!

L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
hola noies,
L'Aina té 13 mesos i també dorm força. La poso a dormir cap a les 8-8:30 del vespre i la desperto a les 8 del matí per anar a la llar.
Alguns dies quan vaig a la seva habitació ja està desperta, altres l'he de llevar i si aquell dia és festa, cap de setmana, poden ser ben bé les 9 quan es desperta.
A la llar fa una migdiada de dues hores i desprès ja no dorm fins la nit.
Ara, quan està desperta no para quieta, té un munt d'energia i a la llar m'han dit que és de les més mogudes de la classe així que suposo que a la nit està esgotada i per això dorm tan bé.
Nosaltres estem encantadíssims perquè quasi mai dóna una mala nit, lo únic si realment es troba molt malament, si té tos o mocs dorm igualment super bé, és un
Per tan Glauka jo en ppi ho veig normal, quan està despert és mogut?
L'Aina té 13 mesos i també dorm força. La poso a dormir cap a les 8-8:30 del vespre i la desperto a les 8 del matí per anar a la llar.
Alguns dies quan vaig a la seva habitació ja està desperta, altres l'he de llevar i si aquell dia és festa, cap de setmana, poden ser ben bé les 9 quan es desperta.
A la llar fa una migdiada de dues hores i desprès ja no dorm fins la nit.
Ara, quan està desperta no para quieta, té un munt d'energia i a la llar m'han dit que és de les més mogudes de la classe així que suposo que a la nit està esgotada i per això dorm tan bé.
Nosaltres estem encantadíssims perquè quasi mai dóna una mala nit, lo únic si realment es troba molt malament, si té tos o mocs dorm igualment super bé, és un
Per tan Glauka jo en ppi ho veig normal, quan està despert és mogut?
Gràcies noies!! és un consol saber que hi ha més marmotilles, de totes maneres, crec que el Martí us supera, estem parlant que el cap de setmana pot aribar a dormir en total, pq ja 2 migdiades la del matí i després de dinar. 16 o 17 hores!!! i pq el desperto!!!!!! això si, quan està despert i ara que vol començar a caminar és una guindilla picant!!! no para!!!!
A mi em sembla que és molt normal que dormi entre 16 i 17 hores un nen d'aquesta edat... recordo la nena que feia dues migdiades de 2 hores cada dia, una al matí i una a la tarda. I a més, quan sortiam a passejar SEMPRE s'adormia al cotxet, per tant... ja veus...
Després van fent canvis, ara amb gairebé 4 anys, dorm a la nit de 10 a 8 i depèn del dia fa una migdiada d'una horeta, però no tots els dies.
Després van fent canvis, ara amb gairebé 4 anys, dorm a la nit de 10 a 8 i depèn del dia fa una migdiada d'una horeta, però no tots els dies.
em feu una enveja... 

- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Jajajaa pesol! Estava pensant el mateix... Ojalà tingues jo a un marmotilla!! :P
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Aix, una altra que té enveja... el que donaria per una nit d'aquestes de les que parleu

jijiji no era la meva intenció aquesta...però ja que estem, us donaré una mica d'enveja. Avui m'he despertat a les 10:00 i he fet 1hora de migdiada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
visca les marmotilles
De totes maneres no ho diré molt alt, pq aquests nens fan uns canvis que ni t'enteres i potser d'aquí uns mesos estic ploraaaant!!!!
visca les marmotilles
De totes maneres no ho diré molt alt, pq aquests nens fan uns canvis que ni t'enteres i potser d'aquí uns mesos estic ploraaaant!!!!
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Noooooo!!! Quina raaaaabia que dones!! Jejejeje
Yo no aconsegueixo recordar la sensacio de despertar per què ja no vull dormir més!
Yo no aconsegueixo recordar la sensacio de despertar per què ja no vull dormir més!

02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
Ostres el nostre també es molt dormilega, al matí mai es llevaria ja de petit de seguida em va dormir 8 hores seguides, i tema migdiades...pfff dorm tant k a vegades per greu que em sap despertar-lo no podem sortir a la tarda pq ja es fosc entre k berena una cosa i l'altra... ara ja fa uns dies k només el deixo dormir 2 hores a la tarda però si no el despertés tranquil.lament em dormiria 4 hores i a la nit dormiria igualment sempre ha estat de dormir molt i jo em pensava k la cosa canviaria i dormiria menys però la cosa ha anat a més, al reves del món, ah i el dia que no em fa migdiada queda KO, avui per exemple hem dinat a casa els avis i clar no vol dormir allà pq veu una situació diferent(per molta son que tingui) doncs a les 18.30 ha quedat planxat als braços i ara encara dorm pq sinó no l'aguanto fins al vespre sense dormir.
el meu fins hi tot 18 hores al dia ha dormit, i la unica cosa que se macudeix dir-te es que aprofitis el que tens..
el que es veu és només l'escorça, allò que té d'important és invisible
Si, la nostra filla a l'edat de 14 o 15 mesos dormia com una marmota, però als dos anys va fer un canvi cap a pitjor. Va passar de dormir tota la nit a despertar-se 4, 5, 6 i fins i tot una nit vaig contar 12 vegades. Va ser horrible. Ara ja dorm com nosaltres, més o menys. Mentre van creixent van fent canvis.
Quina ràbia que em feu!!!
De bon rotllo eh? però em feu una enveja....
Què donariem a casa per dormir com vosaltres!!! Les nostres nenes són tot l'inrevés, no els agrada gens dormir! ni de nit ni dia! així que no sabeu la sort que teniu

Què donariem a casa per dormir com vosaltres!!! Les nostres nenes són tot l'inrevés, no els agrada gens dormir! ni de nit ni dia! així que no sabeu la sort que teniu

[img]http://www.forumsextreme.com/images/sSc_jawdrop3.gif%20[img][/img]http://www.forumsextreme.com/images/sSc_jawdrop3.gif [/img]
Estic verda d'enveja!!
Estic verda d'enveja!!
Ei.. jo no me'n preocuparia, sinò com diuen les companyes n'estaria ben contenta...
Jo no em puc queixar perquè dormim força bé però mai més enllà de les 8h del matí, però pensa que el meu que té 2 anys i 4 mesos encara els caps de setmana a vegades si va molt cansat fa 3 o 4 hores de migdiada.
Si dorm tan es perquè el seu cos ho necessita!! jo em preocuparia només si quan esta despert estigues apagat però sinò... a gaudir del dormilega!!
Jo no em puc queixar perquè dormim força bé però mai més enllà de les 8h del matí, però pensa que el meu que té 2 anys i 4 mesos encara els caps de setmana a vegades si va molt cansat fa 3 o 4 hores de migdiada.
Si dorm tan es perquè el seu cos ho necessita!! jo em preocuparia només si quan esta despert estigues apagat però sinò... a gaudir del dormilega!!
Però aquests nens que dormen tan existeixen?? (de bon rotllo) perquè a casa això no sabem el que és!!
Noies, això que us passa és una benedicció!!
PICASSA ha escrit:Però aquests nens que dormen tan existeixen?? (de bon rotllo) perquè a casa això no sabem el que és!!
Ho corroboro! és una benedicció! perquè m'entengueu! el meu marit és conductor de TMB de bus, i avui m'ha enviat un sms dient-me, estic mort, no puc més... Sabeu que és no poder dormir a les nits i a l'endemà tenir una responsabilitat com portar un autobús ple de gent? aviam no us espanteu ara tampoc eh?? però el pobre ho passa fatal! Ell es lleva cap a les 5 del matí i clar, les nits dolentes doncs imagineu!
Jo ho porto millor, primer perquè sóc dona
, i sincerament estic convençuda de que tenim molt més "aguante físic" en aquests temes, i després perquè no m'he de llevar tant d'hora, però vaja, que APROFITEU LA BENEDICCIÓ QUE TENIU A CASA!!!!

ja us imagino demà mirant amb recel a tots els buseros! ja ja!! ara en serio, no que cunda el pànico!! 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |