Galtes irritades pel fred. Algun remei natural?
Galtes irritades pel fred. Algun remei natural?
Hola a tothom,
amb aquests dies de fred i vent fort tot i que sortim al carrer el mínim i just (per entrar i sortir de casa al cotxe, del cotxe a la llar,...) li han quedat unes galtes ben irritades, vermelles i amb escametes. Què li puc posar?
Gràcies per endavant!!
amb aquests dies de fred i vent fort tot i que sortim al carrer el mínim i just (per entrar i sortir de casa al cotxe, del cotxe a la llar,...) li han quedat unes galtes ben irritades, vermelles i amb escametes. Què li puc posar?
Gràcies per endavant!!
Re: Galtes irritades pel fred. Algun remei natural?
Jo crec que el millor és posar-li crema hidratant (de cara). Jo en tinc una de la Welleda de calèndula especial per bebés que és ecològica i va molt bé per quan se li queda la cara vermella pel fred (o la barbeta pel fred+babes etc).
"remei natural" no ho sé...oli? Jo buscaria una crema hidratant, i si vols que sigui ecològica i així porta menys químics i és més natural
"remei natural" no ho sé...oli? Jo buscaria una crema hidratant, i si vols que sigui ecològica i així porta menys químics i és més natural
Nenufar, jo també t'anava a dir la de Welleda de calèndula; jo li poso a la Mar a l'hivern i va super bé. La del culet també, però la de la carae especialment! 
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
I si proves amb aloe directament?
Jo em vaig "curar" una irritació bestial al pit sols amb aloe (em va sortir un tipus d'alèrgia als UVA del solàrium) i oli en un llum
Jo em vaig "curar" una irritació bestial al pit sols amb aloe (em va sortir un tipus d'alèrgia als UVA del solàrium) i oli en un llum
Gràcies noies,
provaré la weleda, i a veure si el fred i vent s'acaben aviat i no hem de patir tant!!
provaré la weleda, i a veure si el fred i vent s'acaben aviat i no hem de patir tant!!
nenufar, la welleda va molt bé!
I el que diu la Ítaca de l'Aloe també va molt bé per la pell en general (per les cremades del sol o del foc, pels eccemes, per irritacions....) Jo tinc una crema d'Aloe que és 99% Aloe (ara no recordo la marca) i ecològica i va molt bé, tot i que al Bernat no n'hi poso mai, com que ja tinc les seves cremes, no hi penso.
I el que diu la Ítaca de l'Aloe també va molt bé per la pell en general (per les cremades del sol o del foc, pels eccemes, per irritacions....) Jo tinc una crema d'Aloe que és 99% Aloe (ara no recordo la marca) i ecològica i va molt bé, tot i que al Bernat no n'hi poso mai, com que ja tinc les seves cremes, no hi penso.
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
jo sóc més brutota... tallo un trosset de fulla i apa, l'obro, i m'empastifo amb ella, i realment funciona de meravella, a part de ser barato! 

Ítaca ha escrit:jo sóc més brutota... tallo un trosset de fulla i apa, l'obro, i m'empastifo amb ella, i realment funciona de meravella, a part de ser barato!
sí, jo ho havia fet quan treballava en un bar, quan ens cremàvem, teníem una Aloe per allà i tallàvem un trosset de fulla. i anava de conya. Però ara tinc una aloe al balcó que no acaba de créixer bé i només falta que li comenci a tallar les fulles, je je
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |