Escarlatina
Escarlatina
Gent,
A la classe de la meva filla ha hagut un cas d'escarlatina. Va a P2. Teniu notícies o sabeu de la gravetat o possible contagi d'aquesta malaltia?
Gràcies per endavant,
Sunthorg
A la classe de la meva filla ha hagut un cas d'escarlatina. Va a P2. Teniu notícies o sabeu de la gravetat o possible contagi d'aquesta malaltia?
Gràcies per endavant,
Sunthorg
Re: Escarlatina
A la Wiquipèdia diu aixó: http://es.wikipedia.org/wiki/Escarlatina
A l'escola del meu fill també, però a P5. El nen en qüestió s'ha estat una setmaneta a casa i ja està. Suposo que es pot encomanar, com la grip o un refredat, però amb uns dies de repòs i el tractament corresponent ja està. Ho dic perquè precisament ho comentàvem amb algunes mares i algunes estaven molt sorpreses que hi hagués l'escarlatina i ho vèien com una cosa molt greu, i avui en dia per sort ja no!
Hola, la meva filla l'esta passant pero Ja esta millor des que va comencar amb antibiotic. Dimecres va comencar amb febre, entre 37 I 39.5 i no va baixar fins divendres al vespre. Va vomitar aquell dimecres quan va arribar de la llar. Al dissabte li van sortir tot de puntets vermells per tot el cos pero molt mes intens a les mans i als peus, i a les galtes pitjor perque aquests li picaven molt i ara te crostetes que li vaig curant amb oli de rosa mosqueta. Vam comencar antibiotic el divendres i avui ja veig que els puntets estan Disminuint.
A mi m'ho ha encomenat i ho estic passant en forma de refredat molt fort amb molt mal de coll... S'encomana facilment pero no es greu. De fet avui Ja em sortit al carrer i cap problema.
A mi m'ho ha encomenat i ho estic passant en forma de refredat molt fort amb molt mal de coll... S'encomana facilment pero no es greu. De fet avui Ja em sortit al carrer i cap problema.
- roseta1977
- :: rateta

- Entrades: 188
- Membre des de: dg. juny 21, 2009 11:21 am
- Ubicació: Barcelona
L'escarlatina és una malaltia molt comuna, el Biel també l'acaba de passar. Té molt mala fama, però no és més que unes angines amb una erupció a la pell. Aqui ho explica molt bé, amb dibuixets i tot.
http://drgarcia-tornel.blogspot.com/2011/03/escarlatina-come-back.html
http://drgarcia-tornel.blogspot.com/2011/03/escarlatina-come-back.html
Mira, avui a l'escola bressol del meu fill hi havia un cartell on avisava que hi havia nens que estaven amb escarlatina i que controléssim! em pensava que ja no existia!
La meva nena està a P2 i fa una o dues setmanes ens van avisar d'un cas a la seva classe. Jo em pensava que era una malaltia que ja estava erradicada i em va fer una mica de mal rotllo i vam trucar al nostre cunyat, que és metge (no volem abusar d'ell, pobre) i ens va dir que és com una faringitis més forta i que va acompanyada de taques a la pell, però que no és greu. Una setmaneta d'antibiòtic i queden com nous.
És contagiosa quan està en fase d'incubació, com moltes d'aquestes malalties, però deixa de ser-ho quan fa el brot. Així que el nen que està malalt ja no l'encomana, el problema és quan l'està incubant, que és quan té contacte amb altres persones, perquè tu no tens ni idea de que incuba la malaltia. Amb el temps que ha passat des que la criatura de la classe de la meva filla es va posar malalt creiem que la Clara ja hauria d'haver manifestat la malaltia, així que deu ser que no s'ha encomanat
És contagiosa quan està en fase d'incubació, com moltes d'aquestes malalties, però deixa de ser-ho quan fa el brot. Així que el nen que està malalt ja no l'encomana, el problema és quan l'està incubant, que és quan té contacte amb altres persones, perquè tu no tens ni idea de que incuba la malaltia. Amb el temps que ha passat des que la criatura de la classe de la meva filla es va posar malalt creiem que la Clara ja hauria d'haver manifestat la malaltia, així que deu ser que no s'ha encomanat
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |