Pediatra Sanitas
Pediatra Sanitas
Hola,
Fins avui he anat tirant amb un pediatra d'aquesta mutua que no estava malament , però entre que les visités són dies molt determinats i que no dona gaire explicacions ja estic pensant en canviar-me.
Coneixeu algun pediatra de Sanitas que doni explicacions i entengui a les mares preocupades?
Necessito consell!!!
Merci
Fins avui he anat tirant amb un pediatra d'aquesta mutua que no estava malament , però entre que les visités són dies molt determinats i que no dona gaire explicacions ja estic pensant en canviar-me.
Coneixeu algun pediatra de Sanitas que doni explicacions i entengui a les mares preocupades?
Necessito consell!!!
Merci
Re: Pediatra Sanitas
Jo tinc al Dr. Jose María Pérez de l'Hospital de nens de Barcelona. És molt pràctic i comprensiu. Em penso però que ja no podia agafar més nens...
També és molt bo el Dr. Santiago García-Tornel, però les esperes són interminables. Saps quan entres però no quan surts. I clar, com a pediatra continu no és massa pràctic.aquest no té cap mútua però.
Ho sento però són els dos que vaig jo.No et puc donar més referències.
També és molt bo el Dr. Santiago García-Tornel, però les esperes són interminables. Saps quan entres però no quan surts. I clar, com a pediatra continu no és massa pràctic.aquest no té cap mútua però.
Ho sento però són els dos que vaig jo.No et puc donar més referències.
- Yummymummy
- :: puça

- Entrades: 26
- Membre des de: dt. maig 24, 2011 1:40 pm
Hola!
jo vaig a la doctora Mª Antònia Simon Ortoll. És molt maca, t'escolta et deixa que facis les preguntes que vulguis ... vaja, que està molt bé.
L'únic és que l'horari és de 9 a 15. Ah! I et dona el seu mòbil per a que la puguis trucar en cas d'urgència.
jo vaig a la doctora Mª Antònia Simon Ortoll. És molt maca, t'escolta et deixa que facis les preguntes que vulguis ... vaja, que està molt bé.
L'únic és que l'horari és de 9 a 15. Ah! I et dona el seu mòbil per a que la puguis trucar en cas d'urgència.
Moltes gracies, probare a veure si em va millor q el que tinc actualment.
Merci
Merci
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |