Desesperada! quan acaba el temps dels viruuuss!!!

Alèrgies, otitis, problemes..

Anabel
:: rateta
Entrades: 151
Membre des de: dl. nov. 23, 2009 10:18 am

Desesperada! quan acaba el temps dels viruuuss!!!

EntradaAutor: Anabel » dc. feb. 15, 2012 2:18 pm

Doncs això, ja he fet alguna entrada relacionada i les meves expectatives s'han verificat, tinc dues nenes, una va a la llar, té dos anys i l'altra 3 mesos... doncs bé la gran va agafant coses sense importància i la petita també, el problema és que li costa menjar i el pes esta costant molt, la meva pregunta és a partir de quin mes comencen anar millor les coses pel tema dels refredats'
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Desesperada! quan acaba el temps dels viruuuss!!!

EntradaAutor: mireiafor » dc. feb. 15, 2012 2:29 pm

Doncs no és per desanimar-te però encara et queda :-:) :-:) pensa que durant els primers anys estan formant el seu sistema immunitari i ho agafen tot :ufs: :ufs: :ufs: al menys a la que marxi el fred el tema dels refredats també s'acaba :ok:
Imatge

Imatge
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dc. feb. 15, 2012 2:32 pm

Jo no crec q hi hagi un mes clau... suposo q tot depèn del temps q faci, si deixa de fer "fred" aviat, o no... després, vindrà la primavera, i segurament per molta gent, és la pitjor època pel tema d'al·lèrgies...
NO sé noia, paciència és l'únic q et puc dir...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Anabel
Entrades: 151
Membre des de: dl. nov. 23, 2009 10:18 am

EntradaAutor: Anabel » dc. feb. 15, 2012 2:55 pm

Moltes gràcies noies però realment ho estic passant fataaalllllll, a més la gran té un gelos de campeonato i ara ja passo ja que al principi no la deixava acostar-se molta estona i no és la solució, clar com que la petitona sempre està refredada i ha tingut fins i tot molta tos i ho dic així pq la gran no és va posar malaltat fins l'any i no estic acostumada, bueno no estava, ara doncs vaig fent, encara que mira no l'han tingut que ingresar ni res per la tos o pq fes una bronquitis però és prima de constitució i clar suposo que molta gana no té quan té la tos i el mocs, és horrorós, somio que arribi 1 de maig, llavors en quan faci sol, no estaré ni un minut a casa o aniré a la platjeta i a disfrutarrrrr PERÒ ARA ÉS UN ROTLLLOOOOOO. Una forta abraçada, això dels segons ja m'ho van avisar però estic al.lucinadaaaaa
sek
:: granota
:: granota
Entrades: 223
Membre des de: dv. gen. 14, 2011 4:48 pm

EntradaAutor: sek » dc. feb. 15, 2012 8:16 pm

anabel,

a mi em van dir que quan acabés l'hivern... jo estic com tu, tinc un nen de dos anys i 3 mesos i una nena de tres mesos. El nen fins que no va anar a l'escola bressol (10 mesos) no em va agafar res, i la nena des del mes que la tinc amb mocs :ufs: . La pediatra em va dir això que li marxaria quan acabés l'hivern... I la setmana passada vaig estar a les canàries -t'ho dic per què vaig pensar... mira, allà no és hivern! potser deixem els mocs allà. Doncs bé... no els hem deixat... Així que no sé si hem d'esperar l'1 de maig... Bé... ja veus que estem igual que tu, ànims!
glauka
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 12:00 pm

EntradaAutor: glauka » dl. feb. 20, 2012 4:16 pm

Nosaltres tenim un abono setmanal a l'hospital de nens desde que el Martí va començat l'escola bressol amb 10 mesos i ja en va per 15..... allà em van dir que al març l'època de virus va a la baixa, això espero!!!!!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::