Melic

Alèrgies, otitis, problemes..

Gimmy&Anna
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dg. oct. 23, 2011 11:59 am

Melic

EntradaAutor: Gimmy&Anna » ds. feb. 25, 2012 8:52 am

Hola a tothom.
Com bon pares "primerencs" tenim uns quants dubtes ?-) ...aquesta vegada va de melic!
En la primera visita al pediatra ens van dir que la base del melic encara no està prou seca i ens han aconsellat de desinfectar-lo posant la gaza estèril seca com si fos una "corbata" al voltant, i mullar-la amb l'alcohol. La veritat es que des de que ho fem notem que es formen coàguls se sang (atenció NO es sang líquida) que es treuen amb facilitat amb la gaza mateixa...es normal? Es un bon símptoma?

Moltíssimes gràcies a tothom que ens vulgui respondre....
Nur79
:: zebra
Entrades: 1170
Membre des de: dl. juny 06, 2011 3:51 pm

Re: Melic

EntradaAutor: Nur79 » ds. feb. 25, 2012 9:22 am

Hola Maca

A la meva baby li va tardar quasi un mes en caure-li al malic. Aquesta sang sequeta que treus es normal. No pateixis. Postrer algun dia trobes el panyalet una mica tacadet d'aquesta sang sequeta, pero no es simptoma de res dolent.. simplement que tot fa el seu curs. Tu treu-li aquesta sang seca sempre.

Que vagi bé i enhorabona! Jo fa un mes i mig que soc mare!
Imatge
ISASF
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dt. des. 07, 2010 7:52 am

EntradaAutor: ISASF » ds. feb. 25, 2012 10:25 am

HOLA!!

El millor de tot, es posar la gaza estèril per protegir que l'alcohol no caigui a les parts intimes del bebé... mullar bé el melic, també per sota... tot i que costa una mica moure'l i dona bastant impressió tocar-lo, oi? Però una vegada mulladet... el millor es deixar-lo sense garza.
Si de totes maneres li voleu deixar la garza lligadeta al voltant, perque es el que us han aconsellat... cap problema, però li heu de posar una seca... ok? Mai li deixeu la mulladeta lligada... així no pot cicatritzar perque la humitat ho impedeix.
Posseu l'alcohol sobre la garza... pero la mulladeta treieu-li i una vegada mulladet el melic.. per tapar-li , poseu una de seca.

I felicitats papis!!!

Isa s.f.
patufa
Entrades: 281
Membre des de: ds. juny 04, 2011 11:38 am

EntradaAutor: patufa » ds. feb. 25, 2012 10:47 am

Jo amb els meus 2 fills els hi vaig fer així: agafava una gassa i els hi embolicava al voltant del melic, llavors l´empapava d´alcohol de 70º(tirar-ne sense por). Això 1-2 cops al dia i a tots dos els hi va caure abans de tenir una setmana. D´humitat no n´hi ha perquè l´alcohol s´evapora i la gassa queda seca.

Si el melic estés infectat hi notaríeu perquè fa moltíssima pudor

Moltes felicitats papis!!!!
Jalina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 173
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 10:59 pm

EntradaAutor: Jalina » ds. feb. 25, 2012 9:06 pm

A nosaltres la pediatra ens va aconsellar que despés de netejar-li bé amb alcohol tal i com dieu, li passéssim el secador de cabell amb vent suau i fred per ajudar a assecar. Ens va anar molt bé i després de 3 o 4 dies de fer això li va caure el melic!
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dg. feb. 26, 2012 1:06 pm

Jo tambe tinc un bebe d'un mes i li va caure a la setmana, aquell dia teniem la primera visita amb la pediatra .
Li anava curant 3 cops al dia, jo el que feia era mullar la gasa amb alcohol i netejar-li el melic i si tenia alguna crosteta de sang seca l'hi treia amb delicadesa.
sylblaga
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 20, 2011 8:42 am

EntradaAutor: sylblaga » dg. feb. 26, 2012 7:25 pm

A la meva filla li va caure a la setmana. Segons amb qui parlàvem, ens deia que li netegessim una vegada al dia, cada vegada desprès de canviar-la, o sigui que vam acabar fent-ho quan ens semblava.

Mullàvem una gasseta amb alcohol 70º i li passàvem pel melic, si hi havia sang seca li treiem amb la gasseta.
ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Imatge
Gimmy&Anna
Entrades: 109
Membre des de: dg. oct. 23, 2011 11:59 am

EntradaAutor: Gimmy&Anna » dl. feb. 27, 2012 8:33 am

Bon dia a tothom!
Moltíssimes gràcies per els consells. >.-<:
La veritat es que ara té un "aspecte" que ens agrada una mica més, tot i que encara no l'hi ha caigut creiem que no tardarà! Avui tenim visita al pediatra a veure que ens diu...
sylblaga
Entrades: 105
Membre des de: dg. nov. 20, 2011 8:42 am

EntradaAutor: sylblaga » dl. feb. 27, 2012 9:06 am

Ja ens diràs que et diu el pediatra.

Per cert, a nosaltres la gent ens deia si cau massa aviat li quedarà un melic lleig, a ella li va caure en una setmana i té un melic preciòs, així que no pateixis, si té bon aspecte i no fa olor, la cosa va bé.
ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::