Analisis de sang a nen 2 anys amb molta Força!
Analisis de sang a nen 2 anys amb molta Força!
Doncs aixo, ting un nen de dos anys que porta 15 dies amb febre alta i no li veuen res, Per. Tant li farem análisis de sang. El problema es que es un nen que Per. Mirar la gola l'agafem entre tres persones, la ultima vacuna va doblega l'agulla.... La veritat hem preocupa com fer-ho alguna si ha trobat?
Re: Analisis de sang a nen 2 anys amb molta Força!
nosaltres vam haver de fer un analisi al pau al desembre, també el vam aguantar entre tres....
encara que hagi d'anar a dijuni, fes-li beure aigua aixi no estarà desidratat i li trobaran més fàcilment la vena...
molta paciència, segur que li faran a pediatria i no serà el 1r nen que s'hi nega, jo recordo que li vaig portar un conte nou d'enganxies de "cars" que a ell li agraden molt per intentar distreure'l...
espero que no sigui res, bona sort
encara que hagi d'anar a dijuni, fes-li beure aigua aixi no estarà desidratat i li trobaran més fàcilment la vena...
molta paciència, segur que li faran a pediatria i no serà el 1r nen que s'hi nega, jo recordo que li vaig portar un conte nou d'enganxies de "cars" que a ell li agraden molt per intentar distreure'l...
espero que no sigui res, bona sort
Hi ha un anestèsic que s'aplica sobre la pell un temps abans de fer la punxada. En alguns hospitals ho fan servir amb nens i gent gran però no és d'ús general. Conec algunes mares que ho han comprat a la farmàcia i ho fan servir. Es diu EMLA em sembla. Pots preguntar a la farmàcia o al pediatre, a veure que et diuen. Amb això evites que noti dolor, però l'hauras de distreure per quçè s´ho deixi fer.
Per sort encaea no ho he hagut de fer servir però conec la sensació de descontrol en les visites mèdiques. La meva filla l'última vegada que la pediatra li volia mirar el coll amb aquell pal, li va mossegar i no hi havia manera que obris la boca. També érem dos subjectant-la però va costar que obris la boca i deixés anar el pal.
Sort i que no sigui res la febre!
Per sort encaea no ho he hagut de fer servir però conec la sensació de descontrol en les visites mèdiques. La meva filla l'última vegada que la pediatra li volia mirar el coll amb aquell pal, li va mossegar i no hi havia manera que obris la boca. També érem dos subjectant-la però va costar que obris la boca i deixés anar el pal.
Sort i que no sigui res la febre!
- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Nosaltres felm servir lEMLA per vacunes i punxades per analisis (en fem 2 o 3 l'any...) i realment ja no ela fa mal... despres el problema esta en que ja saben que els retindras i es posen nerviosos. Intenteu ferf-ho lo més calmement possible i distraient-lo si es possible al principi "lligantt-lo" el minim pq si s'estressen les venes es ""gelen" i s'escapen i llavprs tela el que costa... pero el personal, sap be com fer-ho i on trobaran millor la vena, suposo q com ja t'han dit ho fan a pediatria, truca abans i pregunta on punxen i que vols utilitzar aquesta crema o partxes pq et diguin on posar-los!
Bona sort i que no sigui res!
Bona sort i que no sigui res!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS
Al meu li hem hagut de fer 4-5 anàlisis fins als 2 anys i per mi el més important és trobar un persona que sigui realment bona fent analitiques i distreure'l. El primer jo el vaig trobar però tinc però per mútua, si ho fas per mútua jo conec una noia al maresme i uns laboratoris a bcn. Per distreure'l vam dur dibuixos al mòbil i per subjectar-lo em vaig asseure'l jo a la falda i li aguantava el cos i el bracet. El meu marit li posava els dibuixos i li parlava i l'última vegada li van fer tan bé, que ni es va queixar, no ca dir ni mu!
Sort i que no sigui res.
Sort i que no sigui res.
sandy2008 em passa igual que tu! aquest dijous li hem de fer un analisi de sang a la Júlia i no sé com s'ho faran si només per treure-li les arrecades ja hem de ser 3 persones, imagina't. jo penso que no deuen ser els únics i deuen estar acostumats. molts ànims
Al meu també li han fet diversos analisis ara te 18 mesos, com t'ha dit la Lele vas per mutua?. Perquè nosaltres hem trobat diferència d'una persona a l'altre amb el comportament del Roger... també tenim a l'agenda la persona del maresme... m'he es ben igual el proper cop anar més lluny de casa...
Gracies a totes, he estat tota la nit sense dormir tranquila per aquest tema i al final no hem pogut fer l'analisis pq es festa a sant cugat i els laboratoris están tancats... He trucat al pediatra i com sembla que el nen esta be, ens ha dit que esperem a fer els análisis...
Gracies a totes i si finalment els he de fer ja us explicare!!!
Gracies a totes i si finalment els he de fer ja us explicare!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |