Rasca les dents
Rasca les dents
fa cosa de quasi una setmana que a la nit rasca les dents i es desperta dient que li fan mal, el porto al dentista? al pediatra o es algun canvi psicològic d'estrès?? algú li ha passat....també li fan mal quan menja xocolata....aix no se
ahir vam anar al pediatra però no m'agrada aquest i no se si buscar un altre o que.....
des de que va començar té angines, febre....potser per això??
que me'n dieu?? gràcies
Laura
ahir vam anar al pediatra però no m'agrada aquest i no se si buscar un altre o que.....
des de que va començar té angines, febre....potser per això??
que me'n dieu?? gràcies
Laura
Re: Rasca les dents
Hola Laura!
M'interessa el tema! No et puc donar resposta perquè no ho sé, però dir-te que el meu nen també ho fa, però ell ho fa de dia... No sé si és que li fa gràcia el soroll o què, però ho fa i em mira... I quan jo li dic que no es peta...
A mi també em fa cosa, perquè no sé què pot ser... Jo no li he dit al pediatre, a la pròxima visita li demano.
A veure si algú diu alguna cosa sobre el tema!
M'interessa el tema! No et puc donar resposta perquè no ho sé, però dir-te que el meu nen també ho fa, però ell ho fa de dia... No sé si és que li fa gràcia el soroll o què, però ho fa i em mira... I quan jo li dic que no es peta...
A mi també em fa cosa, perquè no sé què pot ser... Jo no li he dit al pediatre, a la pròxima visita li demano.A veure si algú diu alguna cosa sobre el tema!
mira unes amigues m'han dit que es bruixisme http://ca.wikipedia.org/wiki/Bruxisme jo ho comentaré al pediatra privat a veure que diu!!
Pot ser que sigui bruxisme com diu la laura-28. Ho fa algú de la família? el dentista ens va dir que és bastant hereditari.
jo també les rasco però ara fa molt que no......potser si que es hereditari...el pediatra em va dir que té estomatitis....a veure quan li passi si deixa de rascar-les.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |