Algú sap com està el tema de la Varivax?
Algú sap com està el tema de la Varivax?
Hola!!
D'aquí una setmana tenia en teoria que vacunar la meva filla ( 1any) de varicela ... però com no es suministren vacunes no ho podré fer... Alguna de vosaltres sap si s'hen tornaran a vendre ? es que jo li vull ficar .... a Andorra també es van esgotar... i no se pas que fer..
Moltes gràcies!!!
D'aquí una setmana tenia en teoria que vacunar la meva filla ( 1any) de varicela ... però com no es suministren vacunes no ho podré fer... Alguna de vosaltres sap si s'hen tornaran a vendre ? es que jo li vull ficar .... a Andorra també es van esgotar... i no se pas que fer..
Moltes gràcies!!!
Re: Algú sap com està el tema de la Varivax?
Nosaltres ho vam preguntar a la pediatra fa dos setmanes. L'Arlet té la de l'any i en teoria la segona dosi tocava als 4, i quan li vam posar ens van dir que l'avançaríem als 2 anys, i ara que està a punt de fer els dos anys, ens passa el mateix, que no la tenen a les farmàcies....
La meva pediatra diu que això s'ha de desbloquejar en qualsevol moment, que és un retràs no posar-la, que a tots els països europeus es posa, i que si són els pares qui decideixen o no posar-la i la paguen de la seva butxaca, no entén perquè s'hi posa el govern... Així que res, de moment no es pot adquirir, però s'està treballant perque es desbloquegi el tema i es pugui tornar a posar.
La meva pediatra diu que això s'ha de desbloquejar en qualsevol moment, que és un retràs no posar-la, que a tots els països europeus es posa, i que si són els pares qui decideixen o no posar-la i la paguen de la seva butxaca, no entén perquè s'hi posa el govern... Així que res, de moment no es pot adquirir, però s'està treballant perque es desbloquegi el tema i es pugui tornar a posar.
- Gran-Quima
- :: formigueta

- Entrades: 64
- Membre des de: dv. set. 06, 2013 4:39 pm
Lo mateix opina el nostre pediatra.....diu que aixo en qualsevol moment es debloqueja.Que no te ni cap ni peus.nosaltres la voliem vacunar a l.any i de moment ens toca esperar......
D'on sou?
perquè si sou de Girona o de la zona, us podeu apropar al Portús, que està enganxat amb la Jonquera, i és territori francès. Allà en tenen i 20 euros més barata que a aquí.
perquè si sou de Girona o de la zona, us podeu apropar al Portús, que està enganxat amb la Jonquera, i és territori francès. Allà en tenen i 20 euros més barata que a aquí.
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
- Gran-Quima

Som de Barna i just el meu home avui em deia de aproparnos a França en comptes de Andorra.....te la venen sense problemes?entenc que si.oi?
Jo conec una noia que havia d'anar a Madrid per feina, i va aprofitar portar el marit i el fill, passar el cap de setmana allà, i posar-li la vacuna. És una altra opció segons com ho tingueu!
A totes les comunitats on la Varivax entra al calendari de vacunació la venen a les farmàcies, sé que són 4 comunitats però a part de Madrid no recordo exactament quines més.
A totes les comunitats on la Varivax entra al calendari de vacunació la venen a les farmàcies, sé que són 4 comunitats però a part de Madrid no recordo exactament quines més.
- Nime
- :: zebra

- Entrades: 1507
- Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Exacte, ahir vaig parlar precisament sobre aquest tema amb la meva cosina que és farmacèutica i el que em va dir que podíem fer era demanar la recepta al pediatra d'aquí (mútua) i enviar-la per correu al meu germà que viu a Madrid, que la comprés ell, que allà a les farmàcies la venen sense problemes perquè encara està al seu calendari de vacunació. Nosaltres esperarem a la visita que tenim de l'any el dia 11 a veure què ens diu el pediatra i segons com farem això 
Gran-Quima jo la vaig comprar a frança fa unes setmanes i sense cap problema, be millor encara pq es mes barata
el meu pediatre tampoc enten pq no la venen si cada familia la paga
el meu pediatre tampoc enten pq no la venen si cada familia la paga
S'ha de portar refrigerada, oi? Algú sap entre quins graus ha d'estar?
Nosaltres fa dues setmanes que teníem programada visita per posar-li a la nena i la vam haver d'anular. Ahir, aprofitant que havíem d'anar per la revisió del nen vaig preguntar i em van dir que quan la trobi, torni a demanar hora. Estem pendents de les farmàcies d'Andorra i França i, en quant la tinguin, l'anirem a comprar.
Bones, a Andorra ja hi torna a haver stock, Acabo de comprar la dosi. Demà o passat demàl a tindré a casa.
- Gran-Quima

cucurutxo......podries dirme a on l.has demanada? i si l.infermer\a a posat pegas per injectarla?
gracies bonica
gracies bonica
cucurutxo ha escrit:Bones, a Andorra ja hi torna a haver stock, Acabo de comprar la dosi. Demà o passat demàl a tindré a casa.
Gràcies per avisar! A veure si un dia d'aquest pugem a comprar-la
Hola ,
la vacuna s'ha de portar entre 2 i 8 graus. Jo avui trucaré a una farmacía que a vegades he demanat coses a veure si ells me la poden enviar refrigerada...
la vacuna s'ha de portar entre 2 i 8 graus. Jo avui trucaré a una farmacía que a vegades he demanat coses a veure si ells me la poden enviar refrigerada...
A quina edat s'ha de posar la vacuna de la varicel.la? Es neessita recepta per anar a buscar-la a andorra i qui preu te?
Gracies noies!!
Gracies noies!!
Hola !!!
Jo ja la tinc. La vam demanar per telèfon a una farmàcia d'Andorra i ens pocs dies ens la van portar a casa amb transport especial en fred. La vacuna val uns 50 euros i el transport uns 25 euros , jo vaig aprofitar el viatge i també m'he demanat la prevenar. Avui vaig al CAP a ficarla.
Jo ja la tinc. La vam demanar per telèfon a una farmàcia d'Andorra i ens pocs dies ens la van portar a casa amb transport especial en fred. La vacuna val uns 50 euros i el transport uns 25 euros , jo vaig aprofitar el viatge i també m'he demanat la prevenar. Avui vaig al CAP a ficarla.
La meva tot just fa 16 mesos, encara li podria posar?
gràcies
gràcies
Si que li pots ficar!! jo de fet a la meva primera filla li vaig ficar als 15 mesos.
Hola,
estic mirant de trobar la vacuna però m.han dit que a Andorra no la tenen de moment... Sabeu si a França la tenen o alguna web???
Gràcies
estic mirant de trobar la vacuna però m.han dit que a Andorra no la tenen de moment... Sabeu si a França la tenen o alguna web???
Gràcies
A Andorra no la tenen? Jo la vaig comprar alla aquest febrer passat aprofitant una escapadeta a la neu. Potser s' ha tornat a esgotar... la infermera em va dir de posar-li ja perque venen els mesos de mes contagi. Espero que la puguis trobar.
[url][url=http://www.thebump.com/?utm_source=ticker&utm_medium=UBB&utm_campaign=tickers]
[/url][/url]
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |