18 mesos: el son, el dormir...quantes hores i quan?

Alèrgies, otitis, problemes..

pardaleta
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: ds. des. 29, 2012 4:09 pm

18 mesos: el son, el dormir...quantes hores i quan?

EntradaAutor: pardaleta » dg. des. 15, 2013 3:59 pm

Hola
Estic preocupada per les hores de dormir de la meva filla.
Te 18 mesos, encara pren pit, tot i que durant la nit ja no li dono, és a dir que li dono per adormir-se i quan es lleva, però entremig no...van ser dos dies i es va acostumar. D'això fa un parell de mesos maxim.
A les nits dorm unes 9 hores, més una hora que esta enganxada al pit mig adormida (s'adorm entre 9.30 i 10.30 de la nit i es desperta a les 7.00-7.30)
Durant el dia depen, i aixo es el que em preocupa, de vegades nomes dorm 30 minuts i prou, de vegades 2h30... es un caxondeix els horaris....
Va a una noia que la cuida juntament amb 2 altres bebes i jo no n'estic gens contenta pel tema del dormir. La noia els fa dormir tots a les 10.30 del matí i la meva fa una siesta de 1h30 sovint, de 10.30 a 12 del matí...i llavors ja no dorm més fins la nit, pero de vegades sí fa una altra bacaina, pero amb molt d'esforç! El problema és que de vegades no aguanta fins la nit i llavors s'adorm a les 7 de la tarda, el qeu repercuteix en l'hora d'anar a dormir. Jo crec que li avancen la siesta llarga, qeu hauria de ser a les 13h i no pas a les 10.30.
Enfí, el que voldria es tenir la vostra opinio i també saber de si hi ha webs professionals bones en relació al son.
Gracies

Pardaleta
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

Re: 18 mesos: el son, el dormir...quantes hores i quan?

EntradaAutor: sargantana:28 » dg. des. 15, 2013 4:05 pm

Hola perdaleta, la meva té 19 mesos i va a l'escola bressol tot i que dorm la migiada a casa. A la nit va a domir 8'30-9'00 i la desperto a les 8'15 per anar a l'escola. En principi dorm tota la nit d'una tirada. Durant el dia fa una migdiada després de dinar de 13'00 a 15'00. Jo penso que l'important és que els nens estiguin bé, n'hi ha de més i de menys dormilegues però és bàsic que dormin el que cada nen necessiti perquè estigu bé.
Rossinyola
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

EntradaAutor: Rossinyola » dg. des. 15, 2013 6:35 pm

pardaleta potser m'equivoco, cada nen és un món, però a mi em sembla que la becaina pel matí segurament no li cal, i per ella seria més natural dormir havent dinat. Així les hores desperta et quedarien més repartides. Jo trobo que si es lleva a les 12 de la becaina és normal que no t'aguanti fins les 21h, són massa hores seguides. A part que a aquesta edat la majoria de nens ja perden la becaina del matí i només en fan una al dia.
Imatge

Imatge

Imatge
alfonsoicecilia
:: granota
:: granota
Entrades: 223
Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. des. 16, 2013 8:04 am

Hola pardaleta, el que t'han dit les altres. La meva ara té 24 mesos i des de ja fa molt que només fa una migdiada, però més al migdia, no pas al matí. Va a la bressol però ve a dinar a casa i aleshores dorm just després de dinar i ja no fa cap dormida més fins la nit.

:-()-)
pardaleta
Entrades: 138
Membre des de: ds. des. 29, 2012 4:09 pm

EntradaAutor: pardaleta » dl. des. 16, 2013 10:24 am

Gracies noies!
montsekit
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

EntradaAutor: montsekit » dl. des. 16, 2013 10:36 am

Jo crec que cada nen és un món. El meu només té 14 mesos però des que va nèixer ha fet diferent de la majoria i del que teoricament "toca".
Ara fa 2 becaines, no podria viure sense la del matí, ho passa fatal.
Com el teu va a una mare de dia i dorm al voltant de les 11.
Jo crec sincerament que si un nen no té son ja pots fer malabars que no dormirà, si dorm a les 10:30 amb aquesta noia és que ho deu necessitar.
I si intentes que avanci la becaina de la tarda, propiciant?
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dg. des. 22, 2013 9:57 pm

El meu te 22 mesos i al mati el llevo a les 07:30 va a la guarderia i fa una migdiada despres de dinar de 13:00 a 15:00 i no torna a dormir fins el vespre(20:30)
arfo
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dl. nov. 19, 2012 1:33 pm

EntradaAutor: arfo » dj. gen. 23, 2014 10:10 pm

Hola!

La meva quan va fer els 13 mesos, que va començar al setembre l'escoleta, va passar de dues migdiades a una després de dinar, de 14.30 a 16 més o menys. A vegades s'adorm abans perquè no aguanta, i a vegades dorm més o menys no és gaire regular.
A la nit se'n va a dormir entre les 9 i les 10, depén del dia, es desperta varies vegades a la nit i es desperta entre les 8, 8.30 del matí.
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::