Mal ale ?

Alèrgies, otitis, problemes..

annatp
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dc. maig 23, 2012 7:48 am

Mal ale ?

EntradaAutor: annatp » dv. gen. 31, 2014 12:19 pm

Bon dia,

potser es un tema absurd, però fa dies que noto que la meva filla te mal alè (fortor) després de berenar i he arribat a la conclusió que es degut a la taronja, ja que quan qualsevol altra fruita no li noto.

Algu li ha passat amb algun aliment? vol dir que no el digereix? no el tolera? no li senta be? Deixo de donar-li?
o potser creieu que darrera d'axio hi pot haver algun altre tipus de explicacio medica?

gràcies!!!!
Imatge
Imatge
Nime
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Mal ale ?

EntradaAutor: Nime » dv. gen. 31, 2014 12:36 pm

A en Teo li va passar just una setmana abans de començar amb un mega refredat amb infecció de gola i mocs incorporats; el pediatra em va dir que de vegades podia ser símptoma d'alguna infecció a la gola quan li vaig comentar
Imatge
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

EntradaAutor: pesol » dv. gen. 31, 2014 9:43 pm

Al meu fill gran també ha coincidit que ha tingut mal alè quan ha estat encostipat o enfebrat... (però no sempre que té febre té mal alè...)
Nuri g
Entrades: 1046
Membre des de: dv. feb. 05, 2010 3:27 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Nuri g » dv. gen. 31, 2014 10:03 pm

annatp ha escrit:Bon dia,

potser es un tema absurd, però fa dies que noto que la meva filla te mal alè (fortor) després de berenar i he arribat a la conclusió que es degut a la taronja, ja que quan qualsevol altra fruita no li noto.

Algu li ha passat amb algun aliment? vol dir que no el digereix? no el tolera? no li senta be? Deixo de donar-li?
o potser creieu que darrera d'axio hi pot haver algun altre tipus de explicacio medica?

gràcies!!!!

Hola,

Tenir mal alé significa que no es digereix bé. Si només ho notes de forma puntual, no deixis de donarli suc de taronja. A vegades les fruites, no es digereixen del tot bé.... la taronja, el platan. També pot ser perfectament que estigui incovant alguna cosa. No t'hi capfiquis.

La halitosis es un sintoma de mala digestió, i si es un sintoma cootidià (cada dia, mengis el que mengis) s'ha de rumiar si hi ha alguna intolerancia que no s'hagi detectat. Jo soc celiaca i era un del meus sintomes... jo ho tenia molt sovint, i no marxava ni rentant dents, ni res. Ara només em torna si em menjo sense voler una mica de gluten. No es el teu cas (no pateixis) pero ho explico perqué s'entengui.
ImatgeImatgeImatgeImatge
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dv. gen. 31, 2014 10:08 pm

El meu nen tambe tenia mal ale quan va estar agafar la grip.
rkl
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dj. jul. 12, 2012 6:31 pm

EntradaAutor: rkl » dl. maig 19, 2014 6:05 pm

A la meva neboda li passava per ser intolerant a la llet
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dl. maig 19, 2014 11:29 pm

Al meu fill tambe l'hi ha passat que ha tingut mal ale quan ha agafat un encostipat o esta a punt.

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::