Estrògens i lactancia

Alèrgies, otitis, problemes..

julieta12
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. jul. 17, 2012 9:49 pm

Estrògens i lactancia

EntradaAutor: julieta12 » dc. març 05, 2014 1:14 pm

Hola mares,
Tinc una filla de 16 mesos que encara pren pit i la veritar és que a aquestes alçades encara en pren força i poc de AC.
El gran dubte que se'm planteja és que "necessitaria" pendre'm les anticonceptives tradicionals, per un tema personal que me'l sol·luciona, però tinc entès que afectaria a la lactància, fins a quin punt és cert això? quins efectes negatius/nocius tindria sobre la meva filla a nivell de salud?
Gràcies! >.-<:
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Estrògens i lactancia

EntradaAutor: Rossinyola » dc. març 05, 2014 7:25 pm

A mi em va dir la ginecòloga que no era bò prendre cap tipus d'anticonceptius durant la lactància, ni tan sols el Cezaret, sobretot si alletem a nenes, ja que són hormones q influeixen directament en elles perquè ja tenen ovaris... No sé si és la seva opinió o està demostrat aquest efecte, però jo per si de cas no n'he près.
Per cert, edito per dir que el que sí he llegit algun cop és que l'excés d'estrògens en nenes pot provocar una pubertat temprana.
Imatge

Imatge

Imatge
carbasseta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

Re: Estrògens i lactancia

EntradaAutor: carbasseta » ds. març 15, 2014 10:32 pm

Hola, si mires la web e-lactancia.org veuras q en general tenen risc 1, pero si llegeixes tot el q posa, crec q parlen mes quan la criatura ed petita, ja q el risc ve per la davallada de la produccio de llet i no pel q li puguis passar. De totes formes consulta el profucte a la web i valora-ho.
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::