Varivax

Alèrgies, otitis, problemes..

marta's
:: rateta
Entrades: 162
Membre des de: ds. nov. 24, 2007 10:55 pm

Varivax

EntradaAutor: marta's » dl. maig 19, 2014 3:33 pm

Hola!
Vull posar al meu fill la vacuna per la varicela però el nostre pediatre diu que ell no la posa. Algú coneix cap pediatra que la posi sí la porten d'Andorra?
Gràcies,
Imatge
Alehop
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Varivax

EntradaAutor: Alehop » dl. maig 19, 2014 4:19 pm

En principi hi ha molts que no son privats que no la posen. Vull dir, no se si el pediatre al que et refereixes es del CAP, però si ho és, n'hi ha moltissims que no la posen.

Si tens mutua, i el que et diu que no te la posa és de mutua, ves trucant a altres...Si vols et passo les dades de la meva, que sí que la posa (li vam posar divendres portada dijous d'andorra), però no se d'on ets...
marta's

EntradaAutor: marta's » dl. maig 19, 2014 5:10 pm

Sí, el pediatre que el porto és per mutúa. En un principi en va dir que sí la posava sí la portavem i ara em diu que no. Sóc del baix llobregat però no m'importa desplaçar-me. Sí em passes les dades de la teva en fas un favor. Gràcies,
Imatge
primerenca34
:: peixet
Entrades: 289
Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm

EntradaAutor: primerenca34 » dl. maig 19, 2014 6:01 pm

Hola! Marta's, quina raó et dóna el pediatra de la mútua per no posar-la, si no és molt preguntar? El nostre sí que la posa i és de st cugat. Si et convé te'n passo les dades.
Imatge
Imatge
marta's

EntradaAutor: marta's » dl. maig 19, 2014 8:25 pm

El meu fill té 17 mesos. A la revisió dels 15 li vaig comentar i em va dir que sí la trobava no hi havia problema i ell em la posava. Però avui he trucat per saber quan era la segona dosi i fer la comanda de les dues dosi o una i la noia m'ha dit que no podien posar-la segons ordre del col.legi de metges per ser medicaments de l'estranger. Li he dit i si la demano a Navarra? I llavors no ha sabut contestar-me.
El pediatre treballa a la pública també i suposo que més que res és aquest el motiu.
Sant Cugat m'agafa a prop. Primerenca34 si em potes passar les dades a veure si m'entra per la mutua. Gràcies
Imatge
ONDIBRA
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 2:48 pm
Ubicació: Bages

EntradaAutor: ONDIBRA » dl. maig 19, 2014 10:13 pm

A quina farma ia d'Andorra l'heu comprat?
Es que jo necessito dues dosis pel Pere i el Toni pero amb la farmacia que m'he posat en contacte no l'envien. Gracies
Imatge

Imatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
marta's

EntradaAutor: marta's » dl. maig 19, 2014 10:26 pm

Jo vaig preguntar en de Loria farmacia. Posa aixo al google i ja et surt. L'enviaven per Seur però aixó va ser al febrer. Suposo que tot continuarà igual.
Sabeu quan posen la segona dosi?
Alehop a tu t'ho van enviar per missatger?
Imatge
la_rodri
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

EntradaAutor: la_rodri » dl. maig 19, 2014 10:58 pm

La segona dosisves a l'any d'haver posat la primera. Ojo amb els enviaments, sobre tot que no es trenqui la cxadena de fred, recordeu que és y una vacuna refrigerada!
Alehop
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

EntradaAutor: Alehop » dt. maig 20, 2014 12:44 am

Jo la vaig comprar a la una de les farmacies Galeno (davant de Zara) i vaig aprofitar que una amiga va pujar un parell de dies i me la va baixar.A la mateixa farmacia ja li van preparar amb la bossa i el gel i va arribar bé.

Jo també soc de Sant Cugat, i els pediatres del Centre Sanitari Can Mora sí la posen si els hi portes (tel: 935 894 344). Això sí, et cobren 20 Euros per posar-la... :-(
marta's

EntradaAutor: marta's » dt. maig 20, 2014 9:28 am

Si t'ho porten t'assegures que no es trenqui la cadena de fred, però molta gent la demana, no crec que hagi problema.
20 euros? Aquí tothom fa negoci ja ja ja però sí no ho ha una altra opció, no es pot una altra cosa, per que li volem posar.
Moltes gràcies,
Imatge
primerenca34

EntradaAutor: primerenca34 » dt. maig 20, 2014 10:15 am

Hola de nou!
El pediatra al que anem es diu Pere Sala Castellví, i el seu telèfon és el 935 891 522.
Una pregunta, no us fa dubtar això de que hi hagi metges que no la posen? Sabeu a què es deu la controversia? La segona dosi es posa entre els dos anys i mig i els tres. A nosaltres ara ens toca aquesta.
Imatge
Imatge
marta's

EntradaAutor: marta's » dt. maig 20, 2014 11:36 am

Gràcies primarenca34. Aquest pediatre no treballa a cap centre Medic?
Jo ja dubto per tot. La teoría del que he llegit es que la vacuna no garanteix inmunitat al ser adults o per tant, la poden agafar quan es realment perillosa. Però aquesta teoría no em cuadra amb el fet de que la vacuna dels 12 anys es continúa posant, i el problema de la inmunitat continuaría existint.
El meu pediatre, i segons ell el col.legi de metges diuen que es perque venen del estranger.
Imatge
primerenca34

EntradaAutor: primerenca34 » dt. maig 20, 2014 11:50 am

Gràcies marta's! No, el Pere Sala té la seva pròpia consulta. Als matins treballa a l'Hospital de Barcelona i està especialitzat en prematurs.
Imatge
Imatge
marta's

EntradaAutor: marta's » dt. maig 20, 2014 12:11 pm

He mirat i no m'entra per la mutua. Continuare buscant
Imatge
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dt. maig 20, 2014 12:31 pm

Hola noies! Jo he estat fent recerca a internet i pel que he entès hi ha dos motius: el primer, com que no està garantida la immunitat per sempre (s'han d'anar posant recordatoris), es pensa que és millor que l'agafin de petits que no pas de grans (a partir dels 15), que té una mortalitat entre 30 i 40 cops més alta.
Per altra banda, m'he estat llegint un estudi de la OMS i deien que sí que es recomanava (però no era prioritari) la immunització a nens de 12 a 18 mesos sempre i quant es garantís la vacunació generalitzada (en aquest cas s'erradicaria el virus).Si només es vacunen alguns nens, el perill està en que el virus es torni encara més agressiu, especialment en adults.
Les meves conclusions són que tenien dues opcions: incloure la vacuna al calendari de vacunacions o treure-la per tothom..... I en temps de crisi ja se sap, han optat per la opció barata.

(Deixeu-me dir que no sóc experta en el tema, corregiu-me si m'equivoco!!)
marta's

EntradaAutor: marta's » dt. maig 20, 2014 1:44 pm

Jo crec que va per aquí el tema, sí no l'haguessin retirat i no la continuarien posant a Navarra no?
Imatge
Carme-it
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 309
Membre des de: dc. juny 09, 2010 4:21 pm

EntradaAutor: Carme-it » dt. maig 20, 2014 2:33 pm

bones,

l'heu trobat a Andorra? a quina farmàcia? és que a on ho he demanat m'han comentat que està esgotada i em "recomanen" una substitòria però no sé,... ho consultaré amb el pediatre, de moment, anirem a fer la revisió de l'any sense vacuna i ja li demanaré.
La infermera del CAP em va comentar que ella la posa sense cap problema. Però aquests decisions de laboratoris...

això és el que em van dir els de Loria farmacia:

VARIVAX 49.95€ /Ud Caducidad (11/15) termo-estabilidad: 1 semana a 22º-25º. No disponible. Si quiere le avisaremos al recibirla.

VARILRIX 41.24€/Ud Caducidad (12/14) termo-estabilidad: 1 semana a 22º-25º . Disponible.
Vacuna idéntica,del otro laboratorio fabricante (Glaxo). Consúltelo con su pediatra si tiene dudas.

anem parlant!
Imatge
Imatge
marta's

EntradaAutor: marta's » dt. maig 20, 2014 3:16 pm

Carme-it quan t'han comentar aixó? Clar jo vaig demandar info al febrer
Imatge