dècimes només de nit
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
dècimes només de nit
Hola!
No m'hi havia trobat avans però el Lau a part de posar-se malalt setmana si setmana tambe últimament te ratxes de tenir febricula nomes a la nit de matinada.
ho demano al pedi, se'l mira i no li troba res aixi q ja no se q fer.
també podria ser la boca pq pobret li surten els ullals i són gegants
a algú li ha passat?
Gràcies noies!
No m'hi havia trobat avans però el Lau a part de posar-se malalt setmana si setmana tambe últimament te ratxes de tenir febricula nomes a la nit de matinada.
ho demano al pedi, se'l mira i no li troba res aixi q ja no se q fer.
també podria ser la boca pq pobret li surten els ullals i són gegants
a algú li ha passat?
Gràcies noies!
Re: dècimes només de nit
hola!!
a la meva filla li passa igual, portem 4 dies que cap a les 7-8h de la tarda comença a pujar-li la temperatura i es posa a 38º i diu que es troba molt cansada. Durant el dia està més o menys bé, tot i que té mocs. Ahir la pediatra no li va trobar res, els mocs els té a les vies altes. Avui li analitzen l'orina, per descartar. Ja em començo a preocupar.
Com està el Lau? li ha passat?
a la meva filla li passa igual, portem 4 dies que cap a les 7-8h de la tarda comença a pujar-li la temperatura i es posa a 38º i diu que es troba molt cansada. Durant el dia està més o menys bé, tot i que té mocs. Ahir la pediatra no li va trobar res, els mocs els té a les vies altes. Avui li analitzen l'orina, per descartar. Ja em començo a preocupar.
Com està el Lau? li ha passat?

- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
hola eimy!
doncs si, sempre són uns dies puntuals, jo diría que són els queixals dels dos anys, un ja el té fora, ara també li comença a sortir un ullal de dalt, pobre ho està passant fatal amb la boca.
ja tinc a l'habitació el dalsy per si de cas, de moment ara anem prou bé.
espero que no tingui res la teva nena
petons
doncs si, sempre són uns dies puntuals, jo diría que són els queixals dels dos anys, un ja el té fora, ara també li comença a sortir un ullal de dalt, pobre ho està passant fatal amb la boca.
petons
És normal que les dècimes li pugin de nit (que principalment puja de nit, quan tenen febre).
Segur jo crec que pot ser la boca. Has demanat alguna opinió mèdica més?
Segur jo crec que pot ser la boca. Has demanat alguna opinió mèdica més?
noviachuky ha escrit:hola eimy!
petons
Gràcies novia, al final la pediatra no ha sabut el perquè. No tenia infecció d'orina ni res de res,...Fa dos dies que ja no té febre, espero que ja estigui passat, sigui el que sigui.
ÀNims amb el Lau i els queixals

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |