Ganglis inflamats

Alèrgies, otitis, problemes..

xirimoia
:: granota
Entrades: 248
Membre des de: dg. abr. 07, 2013 1:49 pm
Ubicació: Girona

Ganglis inflamats

EntradaAutor: xirimoia » dl. juny 02, 2014 9:31 am

Bon dia!

Ja fa molt de temps que li noto a la meva nena de 22 mesos un parell de ganglis darrere l'orella i un altre a l'engonal. Els té sempre així, petitons però es noten. El pediatra no li va donar importància quan li ho vaig comentar, però no acaben de marxar mai del tot i ja començo a estar una mica preocupada.

Ara, a més, està malalta, té un virus que ha fet que tingui tot el cos ple de granets vermells, febre... I els ganglis li han crescut bastant (suposo que per lluitar contra el virus). Però ja fa una setmana que s'ha posat malalta i no fa net, ara a més li han sortit boqueres... En definitiva, que estic preocupada per això dels ganglis, perquè no entenc que no li acabin de marxar mai del tot. I que ara estigui tan poxa... aix no sé! A alguna li ha passat?
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Ganglis inflamats

EntradaAutor: noviachuky » dl. juny 02, 2014 11:07 am

Xirimoia el meu petit en té 3 o quatre del tamany d'un pèsol al cap, a sobre del clatell, el pediatre tampoc va donar importancia, de moment els té allà però tampoc m'agrada, en principi segons la mestra de la llar d'infants que té el Lau a ella li van trigar 3 mesos a marxar.
Imatge

Imatge
banyolina
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dv. gen. 18, 2013 9:38 am

EntradaAutor: banyolina » dl. juny 02, 2014 3:31 pm

jo de petita els tenia inflamats per sinusitis se m'acumulava la mucosidad i se m'anava darrere de les orelles . Al cap d'un temps van veure que tota la mucositat que creava era per al·lèrgia als acars de la pols ...
Perquè s´hen vagin cal netejar bé els conductes del nas i sonar-se primer d'un costat i tapant l'altre i després a l'inrevés
Menudeta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

EntradaAutor: Menudeta » dl. juny 02, 2014 6:57 pm

Jo insistiria al metge. No sé, segurament no és res però jo tampoc em quedaria tranquil·la. Potser et donen una explicació i tot i tenir-los inflamats et quedes més tranquila
glorieta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1497
Membre des de: dc. abr. 01, 2009 10:03 am

EntradaAutor: glorieta » dl. juny 02, 2014 7:58 pm

A casa en tenen tots dos.

En pol els te a l'angonal i sempre se li noten, avegades mes i a vegades menys. La setmana passada vam anar a una ciruegiana i despres de revisar-lo de dalt a bsix ens va dir que era normal, que a vegades es noten i a vegades no, a mes en pol es molt prim i per aixo se li noten mes. Ens va dir que si no se li posavem vermells, o amb pus o que el nen es queixes que li feien mal no ens haviem de preocupar. Em va deixar molt tranquila pq jo tambe tenia la mosca darrera l'orella.

En jan tambe en te varis, sobretot sobre el clatell, pero ell es alergic a la llet i ou i a mes te mooolta pell atopica, aixi que aquests ganglis sempre tenen feina, de moment no em preocupen.

Perdoneu, escric des del movil...
Imatge
El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
xirimoia
Entrades: 248
Membre des de: dg. abr. 07, 2013 1:49 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: xirimoia » dt. juny 03, 2014 6:32 am

Gràcies noies!

Avui la porto al pediatra, però llegint-vos estic més tranquil·la... Ella també té la pell atòpica, no sabia que això hi tingués res a veure!
Uf, és que et poses a mirar per internet i t'agafen tots els mals!

Una abraçada! :-()-)
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dt. juny 03, 2014 8:28 am

ostres en Lau també té pell atòpica pero només a les galtes, les proves d'al·lergia li han sortit correctes
Imatge

Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::