Gotes per tap a l'orella

Alèrgies, otitis, problemes..

Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Gotes per tap a l'orella

EntradaAutor: bertian » dj. juny 19, 2014 8:53 am

Bon dia!!!!
Doncs ahir vam portar la Berta al metge perquè té un tap a l'orella.
Ens va dir el doctor que estava bastant tou i per tant podia intentar treure-li ja amb una xeringa d'aigua. Va fer-ho 3 vegades però no hi va haver sort i a més la Berta ja estava bastant nerviosa i ho vam haver de deixar estar.
Així que ens va receptar unes gotes que es diuen OctoCerum i que les hi hem de posar 2 o 3 cops al dia durant màxim 5 dies. Ell diu que creu que sortirà el tap sol perquè amb les gotes es diluirà, però que sinó caldrà tornar a fer l'operació xeringa d'aigua.
Volia preguntar la vostra experiència amb aquestes gotes? si el tap va sortir sol? si s'identifica ràpid... pot ser que surti i jo no m'enteri i després la porti al metge de nou per res????
Gràcies guapes!

PD: vaig flipar del canvi que ha fet la Berta al metge, fa pocs mesos plorava com una histèria i ahir es va portar súper bé, fins i tot ella mateixa li va explicar què li passava al metge i només va plorar una mica quan li van fer els xeringassos per segona i tercera vegada! aquests nens sempre ens sorprenen!!! si és que es fan tan grans!!!!!!!
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Gotes per tap a l'orella

EntradaAutor: eternitat » dv. juny 20, 2014 11:38 am

El que pot passar es que el tap es vagi desfent i vagi sortint cera, veuras que l'entrada del conducte auditiu li queda bruta de cera. Amb gotes, que surti el tap sencer es molt extrany. Te un aspecte marronos. Respecte a l'otocerum funciona be, però igual que unes gotes d'oli d'oliva o d'aigua oxigenada tres vegades al dia. Jo que soc mettge de familia solo recomanar l'oli d'oliva que es mes barat
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Gotes per tap a l'orella

EntradaAutor: bertian » dv. juny 20, 2014 1:27 pm

Eternitat moltíssimes gràcies!!!!!!!!!!!! m'ajudes molt amb la teva resposta, ja estaré pendent de si va sortint cera!
gràcies de nou!
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

Re: Gotes per tap a l'orella

EntradaAutor: sargantana:28 » dv. juny 20, 2014 9:19 pm

Nosaltres també vam fer servir otocerum i sembla que li va anar bé, dic sembla perquè jo no vaig veure que li sortís cera ni res però la vaig tornar a portar al cap d'una setmana i em va dir que tot ok.
Avatar de l’usuari
Murrieta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dc. abr. 23, 2014 9:45 pm

Re: Gotes per tap a l'orella

EntradaAutor: Murrieta » dv. juny 20, 2014 10:01 pm

L'Otocerum, t'ho dic per experiència pròpia, no va del tot malament ja que alguna cosa sí que fa, però segons la meva otorinolaringòloga, és millor fer servir aigua oxigenada dos cops al dia per anar estovant el tap de cera. A la propera visita segur que ja l'hi podran treure. Molta sort!!
Avatar de l’usuari
gisa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

Re: Gotes per tap a l'orella

EntradaAutor: gisa » ds. juny 21, 2014 9:27 am

Bertian!! A nosaltres també ens van receptar l'otocerum perquè la peque té els conductes molt estrets i se li fan taps, però a ella no li acabaven de netejar mai bé. Quan ens van canviar la pediatra del cap ens li fa fer posar dues o tres gotes d'oli d'oliva dos cops al dia durant deu dies i després vam anar allà i li van fer xeringasso i li van sortir dos súper taps gegants que vaig al.lucinar!! Ella ens va dir que tan feien les gotes com l'oli... o sigui que ens quedem amb l'oli! :-D
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Gotes per tap a l'orella

EntradaAutor: bertian » ds. juny 21, 2014 3:10 pm

Noies!! Moltíssimes gràcies!!!! Això de l'oli n'ho apunto!! Per ara no he vist q li hagi sortit cera, a veure com evoluciona!
Gisa guapa aprofito per felicitar-te pel casament!!!!! M'alegro molt q ho disfrutessis!!!! Un petó!
Avatar de l’usuari
gisa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

Re: Gotes per tap a l'orella

EntradaAutor: gisa » dt. juny 24, 2014 10:32 am

Gràcies guapa!! Com van els taps de la Berta?
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Gotes per tap a l'orella

EntradaAutor: bertian » dc. juny 25, 2014 10:11 am

Gisa guapa!!!!! doncs ja hem fet la tongada de gotes que tocava i aquesta tarda tornem amb la infermera que li miri si encara hi ha tap o no. Jo no he vist que sortís res, però també haig de dir que ella no ha tornat a tocar-se l'orella ni a fer proves de so com feia...
Em fa pal peruqè m'han dit que avui estan col·lapsats a l'ambulatori i segurament ens tindran esperant molta estona potser per res, però almenys ja quedarà el tema solucionat!!! Espero que si encara el té avui amb un xeringasso li marxi!
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Gotes per tap a l'orella

EntradaAutor: bertian » dj. juny 26, 2014 8:59 am

Crònica final: Ahir vam anar amb la infermera, li va tornar a fer l'operació xeringa d'aigua, però amb tres vegades que li va fer no sortia el tap!! casum dena!!!
Per sort i per casualitat en aquell moment el metge va entrar a buscar no sé què, i es va recordar de la Berta, i jo li vaig dir "aquest tap no surt ni a tiros". S'ho va voler mirar, i amb unes pinces li va treure en un plis!!! ole ole ole una preocupació menys! Es veu que el tenia bastant enganxat d'un cantó i per això no sortia....aish....
Apa, ja està!
Avatar de l’usuari
eternitat
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1406
Membre des de: dt. juny 05, 2012 9:46 pm
Contacta:

Re: Gotes per tap a l'orella

EntradaAutor: eternitat » dj. juny 26, 2014 1:17 pm

Me n'alegro bertian! I tambe devia ser força extern que el pogués treure amb unes pinces. Ara ja no caldrà qure hi penseu més!
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: Gotes per tap a l'orella

EntradaAutor: bertian » dv. juny 27, 2014 8:28 am

Gràcies eternitat!!! sí, el doctor per això va quedar parat que encara no sortís!!!! és que aquest metge és un encant la veritat!!!!!
Avatar de l’usuari
gisa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

Re: Gotes per tap a l'orella

EntradaAutor: gisa » ds. juny 28, 2014 7:43 pm

Bé per aquest tap! :b-)))
Imatge Imatge Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::