TE MOLTS MOCS
- flordeagua
- :: rateta

- Entrades: 168
- Membre des de: dt. maig 12, 2009 8:18 am
TE MOLTS MOCS
Hola, dons això la meva filla té 2 anys i té molts mocs sense febre.
en aquest casos sempre he utilitzat suero o rinomer per rentar-li el nas, tot i que sempre m´ha costat molt perque no es deixava. Però ara ja es imposible i habia pensat en donar-li un xarop o alguna cosa que le vagi bé.Coneixeu algú? gràcies
en aquest casos sempre he utilitzat suero o rinomer per rentar-li el nas, tot i que sempre m´ha costat molt perque no es deixava. Però ara ja es imposible i habia pensat en donar-li un xarop o alguna cosa que le vagi bé.Coneixeu algú? gràcies
Re: TE MOLTS MOCS
La meva pediatra es contraria a medicaments pels mocs. Diu que el millor medicament es veure molta aigua. I jo hi sumo evitar làctics!
Ànims! I pensa que no.és res greu!
Ànims! I pensa que no.és res greu!
- petitacuca
- :: cèrvol

- Entrades: 574
- Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am
Has provat de fer acupuntura?
La meva acupuntora sé que fa nadons i nens petits per coses com còlics, mocs, etc..
Sort!
La meva acupuntora sé que fa nadons i nens petits per coses com còlics, mocs, etc..
Sort!
- flordeagua

gràcies! ja li dona aigua, però no beu gaire i no li agraden ni el sucs ni cacaolats ni res.
El seu pediatra tampoc dona medicaments per mocs nomes recomana el rinomer, pero si abans costava porar-li, ara ja ni entre dos podem. Ahir va vomitar tan tot el sopar i el bibi de tan plorar.
En acupuntura no havia pensant, pero en sembla difícil que es deixi fer. POtser mirare hosteopatia a veure si trobo
El seu pediatra tampoc dona medicaments per mocs nomes recomana el rinomer, pero si abans costava porar-li, ara ja ni entre dos podem. Ahir va vomitar tan tot el sopar i el bibi de tan plorar.
En acupuntura no havia pensant, pero en sembla difícil que es deixi fer. POtser mirare hosteopatia a veure si trobo
El meu amb 15 mesos igual. Molts mocs i a la nit li provoquen tos i termina vomitant.
Jo també faig servir el Rinhomer que li va bé però al cap d'unes hores els mocs se li tornen a acumular... A mi m'han parlat bé d'un xarop per als mocs que es ven a botigues de dietètica i productes naturals. No és un medicament, és completament natural. Es diu "Osito sanito mocosete". Encara no l'hem provat perquè acabo de comprar-lo, però avui mateix li dono.
Mal no li farà.
Ja us diré...
Jo també faig servir el Rinhomer que li va bé però al cap d'unes hores els mocs se li tornen a acumular... A mi m'han parlat bé d'un xarop per als mocs que es ven a botigues de dietètica i productes naturals. No és un medicament, és completament natural. Es diu "Osito sanito mocosete". Encara no l'hem provat perquè acabo de comprar-lo, però avui mateix li dono.
Mal no li farà.
Ja us diré...
Justament ahir em van dir d'un remei natural. Bullir una ceba amb una poma troçellat tot, durant mitja horeta. Despres l'has de colar i ficar-li una bona cullerada de mel. I li vas donant a la teva filla com si fos un xarop. I em va dir que va de fabula. Ojo, jo no ho he provat... però si t'intersa..aqui ho tens. Em va dir que és conserva uns 3 dies en la nevera.
Sort!!!!
Sort!!!!
Jo faig servir unes gotes que són de romaní i farigola. Fa una mica efecte balsàmic. També mitja ceba a sota el llit funciona.
A nosaltres ens van receptar expectodhu, d'homeopatia. Ens va costar treure'ns els mocs. Ceba, humidificador, líquids, xarop.
Hola!
Nosaltres estem igual, però també molta tos.
Ens van receptar també expectodhu, suero fisiologic, i banys de vapor (humificador)
Quina temporada ens espera...
Nosaltres estem igual, però també molta tos.
Ens van receptar també expectodhu, suero fisiologic, i banys de vapor (humificador)
Quina temporada ens espera...
Nosaltres també estem igual, tot i que va a temporades. I també vomita amb la tos i els mocs
Però he vist que a vegades que se m'adorm en braços o al sofà i que no està estirat del tot, no li molesten tant, i pensava si podria fer servir un coixí.
Sabeu a quina edat es pot fer servir coixí?
Però he vist que a vegades que se m'adorm en braços o al sofà i que no està estirat del tot, no li molesten tant, i pensava si podria fer servir un coixí.
Sabeu a quina edat es pot fer servir coixí?
Jo li poso dues tovalloles enrollades sota el matalàs de manera que quedi una mica inclinat. El problema es que es mou molt durant la nit i es posa travessat o amb el cap als peus del llit i, com fem collit amb llitet en sidecar, la meitat de la nit la passa al nostre llit.
Tinc entes que la mel no es pot donar als menors de 3 anys perquè pot transmetre botulisme, o sigui que millor no fer remeis casolans amb mel.
Nosaltres fem: aprofitem el bany per fer una mica de vapor i treure mocs. Després rinhomer, sopar i abans d,amar a dormir li posem al pit, l'esquena i els peus una crema balsàmica de la Mustela. Ceba tallada al costat del llit i tovalloles a sota del matalàs perquè estigui una mica incorporat.
I tot i així cap a les 2 o 3 marinada comença el xou de mocs, tos i vomitades de mocs
Avui li he començat a donar el xarop aquest del osito mocosete. Aviam aquesta nit...
Tinc entes que la mel no es pot donar als menors de 3 anys perquè pot transmetre botulisme, o sigui que millor no fer remeis casolans amb mel.
Nosaltres fem: aprofitem el bany per fer una mica de vapor i treure mocs. Després rinhomer, sopar i abans d,amar a dormir li posem al pit, l'esquena i els peus una crema balsàmica de la Mustela. Ceba tallada al costat del llit i tovalloles a sota del matalàs perquè estigui una mica incorporat.
I tot i així cap a les 2 o 3 marinada comença el xou de mocs, tos i vomitades de mocs
Avui li he començat a donar el xarop aquest del osito mocosete. Aviam aquesta nit...
Jo estic igual amb tos i pitos als bronquis ( la pediatre li va receptar ventolin) pero osti aixo de posarli un inhalador no magrada gens...
Tb vaig comprar el osito mocosete xo sabeu kuans dies seguits sels hi pot donar??
Sabeu dalguna alternativa al ventolin alguna recomanacio homeopatica potser??
Tb vaig comprar el osito mocosete xo sabeu kuans dies seguits sels hi pot donar??
Sabeu dalguna alternativa al ventolin alguna recomanacio homeopatica potser??
A nosaltres el pediatre ens va recomanar un xarop que es diu Paidoterin descongestivo i va força bé per ajudar a fer els mocs una miqueta més líquids, apart de per disminuir la tos.
Com que la nostra nena ja és prou grandeta (al mes vinent farà 3 anys), intentem que es moqui ella (tot i que n'està aprenent), si no, doncs l'ajudem i, esporàdicament, utilitzem aspirador nasal (cada vegada menys).
Pel que fa al tema coixí -que jo sàpiga- els nens com a mínim han de tenir 12 mesos, però la nostra encara no en fa servir.
Com que la nostra nena ja és prou grandeta (al mes vinent farà 3 anys), intentem que es moqui ella (tot i que n'està aprenent), si no, doncs l'ajudem i, esporàdicament, utilitzem aspirador nasal (cada vegada menys).
Pel que fa al tema coixí -que jo sàpiga- els nens com a mínim han de tenir 12 mesos, però la nostra encara no en fa servir.
Nosaltres estem igual tos i molts de mocs. Anem tirant de rentats de nas amb suero fisiològic, beure molt de líquid (aigua, caldos, sucs...etc.), ceba tallada al capçal del llit i homeopatia. Té quinze mesos i per sort li agrada molt el caldo però l'aigua no la vol ni veure de manera que li dono cada dos per tres amb una xeringa. Li fa gràcia i se la beu...
Almenys aquesta vegada, de moment, ens estem salvant del ventolín....l'any passat encara no anava a l'escola bressol i vam patir tres bronquiolitis! Espero que aquest hivern, amb el tractament homeopàtic que està fent, poguem passar per alt els broncodilatadors....
Molts ànims a totes!!
Almenys aquesta vegada, de moment, ens estem salvant del ventolín....l'any passat encara no anava a l'escola bressol i vam patir tres bronquiolitis! Espero que aquest hivern, amb el tractament homeopàtic que està fent, poguem passar per alt els broncodilatadors....
Molts ànims a totes!!
Boniqueta quin tractament homeopatic seguiu???
- flordeagua

quin gust de el xarop aquest de l'osito?
Jo l'hi estic posant ceba al llit i he reuit els làctics, pero no li noto milloria.
Jo l'hi estic posant ceba al llit i he reuit els làctics, pero no li noto milloria.
flordeagua te gust de mel
Al meu fill no li agrada, no hi ha manera de que el prengui... El primer dia va fer una xurrupada però després res de res!!! ni diluït en agua, ni en suc... no el vol...
Al meu fill no li agrada, no hi ha manera de que el prengui... El primer dia va fer una xurrupada però després res de res!!! ni diluït en agua, ni en suc... no el vol...
- la_lluna_rodona
- :: peixet

- Entrades: 286
- Membre des de: dg. set. 14, 2014 9:22 am
Això de reduir els làctics és depèn...! Tots els infants que prenen pit NO el deixen pas amb els mocs, o quan tenen una passa de panxa...! Al contrari, que en prenguin que són líquids
no?
PEPOS!!
no?
PEPOS!!

- la_lluna_rodona
- :: peixet

- Entrades: 286
- Membre des de: dg. set. 14, 2014 9:22 am
I jo amb tot això de donar medicaments sóc molt en contra... primer tot natural i veure si fa resultats. I en el cas que no hi hagi més remei...
- El rinhomer, l'heu provat vosaltres?? Abans, jo els hi posaria suero fisiològic...
- els xarops per la tos i els mocs (no recordo on ho vaig llegir, però provaré de buscar-ho) que "adormen" la zona, per això mentre dura l'efecte no tenen tos... (de fet té sentit) però pel contrari en el cas que l'infant estigués dormint i tingués ganes de vomitar, podria ser que no ho tragués i empasses per mal cantó produint complicacions...
Nosaltres ara en tenim molts de mocs!!!!!!!!!!!!!! i cada dia aprofitem la banyera per destapar!! humidificador, eucaliptus bullit, suero, matalàs inclinat.... i al cap de 3 o 4 hores ja està despert
esperem que passin aviat!!!
PEPOS
- El rinhomer, l'heu provat vosaltres?? Abans, jo els hi posaria suero fisiològic...
- els xarops per la tos i els mocs (no recordo on ho vaig llegir, però provaré de buscar-ho) que "adormen" la zona, per això mentre dura l'efecte no tenen tos... (de fet té sentit) però pel contrari en el cas que l'infant estigués dormint i tingués ganes de vomitar, podria ser que no ho tragués i empasses per mal cantó produint complicacions...
Nosaltres ara en tenim molts de mocs!!!!!!!!!!!!!! i cada dia aprofitem la banyera per destapar!! humidificador, eucaliptus bullit, suero, matalàs inclinat.... i al cap de 3 o 4 hores ja està despert
esperem que passin aviat!!!
PEPOS

Hola,
El Rhinomer l'he provat i no és un miracle, però algo deu fer. Nosaltres, les nits que vem ser constants i li posàvem cada nit abans d'anar a dormir, encara que fos preventivament, li anava molt bé, quasi no es despertava pels mocs. Ell mateix demanava "xis-xis". Però ho vem deixar perquè crèiem que ja no li calia, i ja hi vem tornar amb els mocs. Ara hauria de tornar a intentar ser constant però no he pogut, ja que a vegades s'adorm abans d'hora.
Ah, i cada nit amb ceba a la tauleta del costat del llit, això sí.
El Rhinomer l'he provat i no és un miracle, però algo deu fer. Nosaltres, les nits que vem ser constants i li posàvem cada nit abans d'anar a dormir, encara que fos preventivament, li anava molt bé, quasi no es despertava pels mocs. Ell mateix demanava "xis-xis". Però ho vem deixar perquè crèiem que ja no li calia, i ja hi vem tornar amb els mocs. Ara hauria de tornar a intentar ser constant però no he pogut, ja que a vegades s'adorm abans d'hora.
Ah, i cada nit amb ceba a la tauleta del costat del llit, això sí.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

, Pecunia