entrar a quiròfan per empastar càries
entrar a quiròfan per empastar càries
Hola noies!
El meu peke de casi 3 anys té moltíssimes càries, a la última visita al dentista ens ha dit que la millor opció és entrar a quiròfan per arreglar-li tot de cop i que el nen no pateixi. Alguna s'hi ha trobat? Em preocupa molt el tema de posar-li la via i fer-li l'anàlisi Pre operació. Si us hi heu trobat, com li heu explicat al.petit???
Ai noies... Estic preocupada i qualsevol aportació segur que m'ajuda.
Gràcies boniques!
El meu peke de casi 3 anys té moltíssimes càries, a la última visita al dentista ens ha dit que la millor opció és entrar a quiròfan per arreglar-li tot de cop i que el nen no pateixi. Alguna s'hi ha trobat? Em preocupa molt el tema de posar-li la via i fer-li l'anàlisi Pre operació. Si us hi heu trobat, com li heu explicat al.petit???
Ai noies... Estic preocupada i qualsevol aportació segur que m'ajuda.
Gràcies boniques!
Re: entrar a quiròfan per empastar càries
Ostres tela... quantes te?
El quim en tenia 3 una molt profunda quasi acaba en endodoncia, li han fet normal.amb anestesia local i en 3 visites.
Ell va content i diu q es una molestia i prou o sigui q l'experiencia bona, la odontopediatra sembla q te bona ma!
El quim en tenia 3 una molt profunda quasi acaba en endodoncia, li han fet normal.amb anestesia local i en 3 visites.
Ell va content i diu q es una molestia i prou o sigui q l'experiencia bona, la odontopediatra sembla q te bona ma!
- montpra
- :: girafa

- Entrades: 2118
- Membre des de: dc. març 07, 2007 7:35 pm
- Ubicació: Figueres
- Contacta:
A la meva filla als 4 anys li van matar els nervis dels 3 ultims queixals i l'altre li van tapar.
Li van fer amb 4 sessions i cap problema.
No crec que 0hagi de passar per quiròfan per tapar càries ....
Li van fer amb 4 sessions i cap problema.
No crec que 0hagi de passar per quiròfan per tapar càries ....
Te 12 càries. ja porta 8 empastes i el pobre té pànic als dentista. La dentista de la consulta de lla dra. palma ena va donar les dues opcions, fer-ho allà consulta o a quiròfan, tot i que ella ens va dir que per les característiques del petit era millor a quiròfan.
Booones,
Estem a la mateixa situació ;(
En Max ara farà 4 anys i te 6 càries i ens han dit k les faran totes de cop ja que ell ño col.labora gens. A on vas tu?
Seguim en contacte
Jomax
En Max ara farà 4 anys i te 6 càries i ens han dit k les faran totes de cop ja que ell ño col.labora gens. A on vas tu?
Seguim en contacte
Jomax
Bon dia,
El meu fill te 4 anys i 2 càries, una li van matar el nervi, el vaig portar a 2 dentistes diferents i no és va deixar. Ara l`estic portant a l`hospital de nens i el punxen per dormir la zona i tot. Ara, no deixen entrar als pares, és sent com plora però després surt content.
Jo demanaria una altra opinió.
El meu fill te 4 anys i 2 càries, una li van matar el nervi, el vaig portar a 2 dentistes diferents i no és va deixar. Ara l`estic portant a l`hospital de nens i el punxen per dormir la zona i tot. Ara, no deixen entrar als pares, és sent com plora però després surt content.
TerTeixi ha escrit:Bon dia,
JOMAX ha escrit:Booones,
Seguim en contacte
Jomax
Ostres Jomax! El meu petit també es diu Max, quina casualitat!!!!! Nosaltres hem anat a la consulta de la dra. Palma, on ens ha visitat la doctora Marés. Li faran tot a Sant Joan de Deu, si tot va bé, el dia 9 de gener. I vosaltres?
Seguim parlant!
Terteixi, és el segon dentista que anem, l'altre ens deia que podíem seguir així, sense fer-li res més, només amb una bona higiene, en canvi aquesta noia ha dit que si no li fem perdrà les dents abans d'hora amb totes les conseqüències que això comporta.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |