vacuna meningitis b.(bexsero)

Alèrgies, otitis, problemes..

Sam77
Entrades: 4
Membre des de: dv. set. 11, 2015 10:33 am

Re: vacuna meningitis b.(bexsero)

EntradaAutor: Sam77 » dg. set. 20, 2015 9:27 pm

Hola,
el link que he posar es el de tots els "caps" d andorra. no tots tenen els mateixos horaris. si en voleu un de concret, haureu d adaptar vos a la disponibilitat d obertura d aquest. El mes proper a la frontera es el de Sant Julia de Loria.

Us detallo el que vam fer.

1. vam demanar al nostre pediatra una recepta per la vacuna. ens la va fer sense problemes

2. vam trucar a la farmacia de Sant julia de loria per assegurar que tenien estock de la vacuna el dia que teniem previst pujar. Vam confirmar la reserva per mail.

3. vam trucar al servei de salut andorra de Sant julia per demanar hora. ens van demanar e enviessim per mail el dni del mare-pare i el dni del nen. ademes ens vsn demanar que el dia de la vacuna haviem de portar una recepte de un metge ( espanyol, frances, public o privat) i portar el carnet de vacunacions del nen.

4. vam anar a andorra a comprar la vacuna a la farmacia es queden fotocopia de la recepta.

5.Vam anaral cap. en el cas de sant julia esta just a la porta del costat de la farmacia.

7. vam estarhi 10m, Punxadeta i pagar els 2,50€. es un consultori petit i no hi havia practicament gent, tot i que auxo suposo que dependra de, dia en que hi aneu.

Salut!
Avatar de l’usuari
kittie
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 12:50 pm

Re: vacuna meningitis b.(bexsero)

EntradaAutor: kittie » dl. set. 21, 2015 2:24 pm

Moltes gracies! Informacio super util!
Sam77
Entrades: 4
Membre des de: dv. set. 11, 2015 10:33 am

Re: vacuna meningitis b.(bexsero)

EntradaAutor: Sam77 » dl. set. 21, 2015 7:22 pm

a disposar!
Sam77
Entrades: 4
Membre des de: dv. set. 11, 2015 10:33 am

Re: vacuna meningitis b.(bexsero)

EntradaAutor: Sam77 » dl. set. 21, 2015 7:25 pm

Hola,
el link que he posar es el de tots els "caps" d andorra. no tots tenen els mateixos horaris. si en voleu un de concret, haureu d adaptar vos a la disponibilitat d obertura d aquest. El mes proper a la frontera es el de Sant Julia de Loria.

Us detallo el que vam fer.

1. vam demanar al nostre pediatra una recepta per la vacuna. ens la va fer sense problemes

2. vam trucar a la farmacia de Sant julia de loria per assegurar que tenien estock de la vacuna el dia que teniem previst pujar. Vam confirmar la reserva per mail.

3. vam trucar al servei de salut andorra de Sant julia per demanar hora. ens van demanar e enviessim per mail el dni del mare-pare i el dni del nen. ademes ens vsn demanar que el dia de la vacuna haviem de portar una recepte de un metge ( espanyol, frances, public o privat) i portar el carnet de vacunacions del nen.

4. vam anar a andorra a comprar la vacuna a la farmacia es queden fotocopia de la recepta.

5.Vam anaral cap. en el cas de sant julia esta just a la porta del costat de la farmacia.

7. vam estarhi 10m, Punxadeta i pagar els 2,50€. es un consultori petit i no hi havia practicament gent, tot i que auxo suposo que dependra de, dia en que hi aneu.

Salut!
Avatar de l’usuari
nivalis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dj. des. 19, 2013 12:13 pm

Re: vacuna meningitis b.(bexsero)

EntradaAutor: nivalis » dj. feb. 11, 2016 8:53 am

Hola!
Jo vaig preguntar ahir a la meva farmàcia i em van dir que elles tenen una llista d'espera, que triga uns 2 mesos i que la porten de Portugal. Es veu que són 2 dosis i et porten les 2 juntes. Algú ha fet aquest sistema? És segur?
Avatar de l’usuari
Clara13
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Re: vacuna meningitis b.(bexsero)

EntradaAutor: Clara13 » dj. feb. 11, 2016 9:53 am

Hola! A nosaltres també ens van explicar que a Portugal hi havia una remesa de gairebé 15.000 dosis que es traslladarien a Espanya. Si compres les dos dosis alhora la única cosa que hauras de tenir en compte és que no et caduquin. Fins ara el problema era que si agafaves una dosi però no sabies quan arribava la següent, no et servia de res.
Avatar de l’usuari
nela81
:: conillet
:: conillet
Entrades: 393
Membre des de: dv. oct. 12, 2012 9:58 pm

Re: vacuna meningitis b.(bexsero)

EntradaAutor: nela81 » dv. març 18, 2016 6:00 pm

Jo li vaig posar la primera dosis al meu nen a principis de març i la farmaceútica em va dir que venien de Portugal, em van demanar dues dosis i la segona me la guarden a la farmàcia fins al Maig que li tocarà.
ImatgeImatge
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: vacuna meningitis b.(bexsero)

EntradaAutor: jaruma » dj. set. 22, 2016 2:57 pm

Ara que ja fa temps que es pot trobar a les farmàcies (fent llista d'espera, clar), m'agradaria saber més casos de gent que l'hagi posat, i si ha donat cap reacció, tipus febre o mal al braç. Jo la tinc comprada, a la farmàcia, però no em decideixo a posar-li encara! La gent em diu que els fa molt mal, que el braç se'ls queda adolorit durant dies, etc. i ho vaig retrassant (i sé que no deuria). Em podeu explicar com us ha anat?
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: vacuna meningitis b.(bexsero)

EntradaAutor: petipe » dl. set. 26, 2016 1:43 pm

Nosaltres la vam posar als 24 mesos i no va ser cap drama. En el nostre cas, com qualsevol altre vacuna.
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: vacuna meningitis b.(bexsero)

EntradaAutor: jaruma » dl. set. 26, 2016 9:58 pm

Gràcies Petipe! Finalment tenim hora per aquest dimecres. Però em genera ansietat! No sé per què. Tinc ganes que sigui ja dijous i veure que tot està bé. M'alegro que a la teva petita no li fes cap reacció!
Avatar de l’usuari
Clara13
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Re: vacuna meningitis b.(bexsero)

EntradaAutor: Clara13 » dt. oct. 18, 2016 6:39 am

Jaruma com va anar amb la vacuna al teu nen? Va tenir algun efecte secundari? Nosaltres de moment hem decidit no posar-li, ho farem més endavant, segurament.
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: vacuna meningitis b.(bexsero)

EntradaAutor: jaruma » dt. oct. 18, 2016 12:19 pm

Hola Clara! Va anar bé. La punxada no sé si fa més mal que les altres (tal com m'havien dit), perquè el meu nen va plorar com sempre. I ni se li va imflar el braç, ni li va fer mal més tard. Sí que va tenir unes dècimes al vespre i al matí de l'endemà, cosa que no li sol passar, però res important.

A mi em generava una ansietat molt gran, posar-li! Però pensant-ho fredament, vaig considerar millor protegir-lo de la malaltia que de la vacuna.

Que vagi molt bé quan li poseu!
danigarcia
Entrades: 4
Membre des de: dc. maig 31, 2017 10:46 pm

Re: vacuna meningitis b.(bexsero)

EntradaAutor: danigarcia » dj. juny 01, 2017 8:52 am

Muchas Gracias por la info Sam!! :ok:
Shander89
Entrades: 2
Membre des de: dv. juny 01, 2018 3:15 am

Re: vacuna meningitis b.(bexsero)

EntradaAutor: Shander89 » dv. juny 01, 2018 3:20 am

gràcies, excel·lent informació.

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::