Bolquers més secs
Bolquers més secs
Hola,
El meu fill sempre es despertava als matins amb el bolquer xop, de fet molts cops se li sortia el pipi, o el canviava a mitja nit perquè no anés tan carregat.
Des de fa un mes aproximadament, es desperta amb el bolquer molt més sec, tindrà un parell de pipis com a molt. Sabeu a què pot ser degut? Beu molta aigua i sucs naturals, i també pren llet a la nit, així que no m'ho explico. Potser no té cap importància, però em té intrigada.
El meu fill sempre es despertava als matins amb el bolquer xop, de fet molts cops se li sortia el pipi, o el canviava a mitja nit perquè no anés tan carregat.
Des de fa un mes aproximadament, es desperta amb el bolquer molt més sec, tindrà un parell de pipis com a molt. Sabeu a què pot ser degut? Beu molta aigua i sucs naturals, i també pren llet a la nit, així que no m'ho explico. Potser no té cap importància, però em té intrigada.
Re: Bolquers més secs
No sé quina edat té el teu fill però segurament deu ser per la calor. Suen més i pixen menys.
Té un any, ja havia pensat que podia ser la calor, però com que beu molt més m'estranyava. Si els passa a tots em quedo més tranquil.la!
Bona tarda!
Al meu fill li passa el mateix! Abans fins i tot es despertava amb el pijama moll, i ultimament el té més sec.
Potser és que comencen a aguantar-lo més de nit per fer-lo de dia?
Ell té casi 17 mesos.
Al meu fill li passa el mateix! Abans fins i tot es despertava amb el pijama moll, i ultimament el té més sec.
Potser és que comencen a aguantar-lo més de nit per fer-lo de dia?
Ell té casi 17 mesos.
A nosaltres tambe ens passa. Potser fa cosa de dos mesos que fa menys pipis per la nit.. Abans tenia fins i tot que canviar.lo algun cop perque no aguantava tants pipis.. Segueix prenent pit uns dos cops a la nit. Ara te 13 mesos.. Suposo que deu ser normal.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |