Homeopatia

Alèrgies, otitis, problemes..

SusagnaS
Entrades: 1
Membre des de: dg. set. 20, 2015 10:31 pm

Homeopatia

EntradaAutor: SusagnaS » dg. set. 20, 2015 10:35 pm

Bon dia tinc un peque de 26 mesos amb bronquitis i tractament singular i homeopatia pero en treure el singular va recaure. No estic convençuda de ça doctora i voldria recomanacions d'altres doctors si pot ser pediatres zona barcelona i valles o girona! Gracies ara estem ipeca silicea i oscillo pero he sentit experiencies positives i per aixo crec que haig de mirar mes doctors
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: Homeopatia

EntradaAutor: Boniqueta » dl. set. 21, 2015 11:50 am

Nosaltres anem amb la Doctora Anna Camps a Girona. Va tenir bronquiolitis des dels 6 mesos. Vam començar a anar amb ella i les bronquiolitis/bronquitis van desaparèixer. Evidentment es constipa però s'ha acabat el singulair. Ara té 26 mesos, i l'any passat va començar l'escola bressol. No es va posar malalta ni una sola vegada per culpa de bronquitis, si que va tenir la passa de la panxa i una otitis però res a veure amb lo altre. Jo te la recomano de totes totes.

Edito per comentar-te que la doctora Camps és homeòpata, perquè tornant a llegir el teu post ara no sé si et refereixes a pediatra normal o a pediatra homeòpata....
Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::