Productes naturals refredats
Productes naturals refredats
Doncs resulta que el meu petit té 15 mesos i amb l' inici de l' escola bressol ja han tornat els mocs... Que us sembla si entre totes afegim idees o productes naturals que fem servir durant el mesos de refredats? Jo faig servir els olis essencials de PranaBB, el d' inmunitat i el purificador, i per les nits per respirar millor unes tovalloletes balsàmiques per sota el coixí de Respirets.
Ara estaba rumiant provar algún xarop amb propolis i equinàcea...
Ara estaba rumiant provar algún xarop amb propolis i equinàcea...
Re: Productes naturals refredats
Nosaltres quan comença amb la tos seca li posem ceba tallada a prop del cap i el xarop Expectodhu. I pels mocs també hi posem l'humificador.
- Nime
- :: zebra

- Entrades: 1507
- Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Nosaltres oli de PranaBB inmunidad i el bàlsam de PranaBB també. Avui que té tos començarem ExpectoDHU
Suc natural de taronja.
A nosaltres ens vàren recomanar el Expectodhu, i després de conar-li durant quasi un dia varem llegar el prospecte al detall (sempre t´ho mires per sobre ja que la farmacéutica ja ens va dir la posología) i conté Alcohol !!! Va`rem deixar de donar-li de cop, i a més va estar tota la nit següent vomitant cada hora, i no sabem si al final era per un virus (con ens varen dir al Hosp. de Nens) o era pel Expectodhu.
Doncs l'ExpectoDhu a nosaltres ens ha anat genial per la tos!! és donar-li i de seguida li millora!!
A veure, conté alcohol, però deu ser una quantitat molt petita si està indicat per a nens! Altres coses deuen portar els medicaments que potser són pitjors i no ho sabem per desconeixement...
No sé eh!!!! això és el què penso jo...
A veure, conté alcohol, però deu ser una quantitat molt petita si està indicat per a nens! Altres coses deuen portar els medicaments que potser són pitjors i no ho sabem per desconeixement...
No sé eh!!!! això és el què penso jo...
- lavidaesbonica
- :: granota

- Entrades: 233
- Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm
Hola! m'interessa el tema!! perquè igual que la Laurins85 la meva (15 mesos) està igual des de l'inici de l'escola bressol.. Però ella només té mocs, tos no, aleshores el que dieu la majoria és per la tos..no? Els olis essencials de PranaBB són exclusivament pels mocs? com funcionen? Nosaltres fins ara només fem suc de taronja pels matins, i anem fent rentats nassals amb suero i aspirem mocs amb la pera de Suvinex...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |