Vomits...

Alèrgies, otitis, problemes..

tineta14
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dl. oct. 13, 2014 9:31 am

Vomits...

EntradaAutor: tineta14 » dg. oct. 25, 2015 7:25 pm

Hola mares, la nostra nena (16 mesos) ahir pel mati la vam portar a urgències perquè tenia febre i mocs, i també havia vomitat alguna vegada durant el dia.. Ens van dir que tenia un quadre clínic de faringitis amb grip, i ens van receptar Ibuprofeno (Dalsy) cada 8h. Ja fa setmanes que arrossega un refredat darrere l'altre.. de fet, fa una setmana que va estar a casa amb antibiòtic per fer net d'un refredat que ja feia setmanes que li durava, tot i que no tenia febre, però estava molt xafada i desganada. Dilluns passat va tornar a l'escola la mare d'eixerida i tornava a menjar molt bé! però a finals de setmana ja tornava a tenir mocs! :ufs:
Però ara el que més em preocupa és que vomiti tot el que mengi... Mai ha estat una nena de vomitar!! de fer, crec que encara mai havia vomitat un menjar... No fa diarrea, avui no ha fet caca (no m'estranya pq no menja), i ahir la caca era mig mig, com si hi tingués mocs.. Menja algun trosset de pa... suc... però poca cosa més. I ella ja és una nena prima! i ara sembla un fideuet... És la primera vegada que està així, i estic preocupada pel tema del menjar i del pes.. que no s'alimenti. Què creieu que li passa? què puc fer fins que no torni al metge? (té hora demà per la tarda)...

Gràcies!
jellwill2
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: Vomits...

EntradaAutor: jellwill2 » dg. oct. 25, 2015 8:16 pm

Hola

em sap greu que estigui així la teva nena. Si fos el meu nen, compraria el líquid que et recepten amb sals minerals, paciència i menjar suau i coses que li.vinguin de gust. El meu amb un tlrefredat amb molt moc vomitavade tosdir i dels mocs que tenia. Se li va passar, però va ser dur.

Aviam si algú té més remeis.
tineta14

EntradaAutor: tineta14 » dg. oct. 25, 2015 8:58 pm

No sé què donar-li perquè no hi ha res que li vingui molt de gust... tot li fa fàstics... i el suc de taronja que és el que més li agrada li fa mal ja que li cou la gola que la té infamada... Qué li podria donar que li sentés bé??
cabana78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dt. jul. 21, 2015 9:30 pm

EntradaAutor: cabana78 » dg. oct. 25, 2015 9:09 pm

Hola tineta!
Els vòmits poden ser deguts a l'acumulació de mocs.. ja que o els eliminen a través de les caques o bé per dalt... Justament el meu fill petit ara està igual..
Fa molta pena pq veus q no tenen gana.. El suc de taronja potser al ser àcid no li vagi molt bé i li provoqui coisor a la gola si la té inflamada ..
Jo quan estàn així.. El q faig és no obligar-los a menjar.. Potser li vingui més de gust algo fresquet com les natilles, etc..
I paciència i molts mimitos! Ah i molts rentats de nas amb aigua de mar!
Desitjo que aviat estigui recuperada!
jellwill2

EntradaAutor: jellwill2 » dl. oct. 26, 2015 11:12 am

Hola,

pa amb oli, arrosset, iogurt, pernil de paó, danonino, macarronets, sopa,.. això és el que acostuma a poder voler estant així. I si no vol res, paciència i a passar-ho. Em sap greu. Aviam què et diu el metge.
neus10
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 308
Membre des de: dg. nov. 21, 2010 7:50 am
Ubicació: Alt Maresme

EntradaAutor: neus10 » dt. oct. 27, 2015 9:55 am

Hola,

Quan els meus peques estan així no els apreto gaire en el menjar. Els hi dóno caldo amb una miqueta de pasta,iogurts, arros bullit, patata bullida, .... tot molt lleuger i sempre el que ell o ella li vingui de gust. Intento donar-li molt de líquid ja que això també va molt bé per diluir els mocs. Li pots fer una mica d'aigua de camamilla o simplement aigua sola.

Bé, espero que es millori ben aviat!
Imatge

Imatge
shyla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

EntradaAutor: shyla » dt. oct. 27, 2015 10:20 am

Fa pit? Si en fa, feu pit a tope, el que mes necessiten son liquids i el pit ja l'alimenta. Els mocs els fan vomitar i están desganats.
Imatge Imatge
tineta14

EntradaAutor: tineta14 » dt. oct. 27, 2015 12:21 pm

Doncs la doctora ens va dir que ha tingut una mica de virus estomacal.. però sense diarrea :-:) . De fet la va mirar bé i ens va dir que tornessim l'endemà per veure l'evolució en 24h... Ahir i avui ja no ha tingut febre ni vomits, tot i que menja com un ocellet.. gairebé res. No li dono llet de vaca pel tema mocs, i li he substituit per llet d'arròs. Li faig caldo de verdures amb pollastre, arròs, pasta.. però en menja molt poc i ara fa arcades a gairebé tot!! té com una aversió al menjar :menjadonuts: , i mira que era una nena que MAI havia vomitat!!! Ahir li vaig comprar el xarop aquell natural Osito sanito mocosete, a veure com li va.. No li vull haver de donar més antibiotics ni ibuprofenos.. li deuen deixar l'estómca fet caldo! però bé, si no hi ha més remei...
Creieu que li hauria de donar algo pel tema de la gana? perquè en torni a tenir..?? Ah!! i dorm molt!! tot el dia té son....
No Shyla, ja no li dono pit!
jellwill2

EntradaAutor: jellwill2 » dt. oct. 27, 2015 8:38 pm

Hola,

Jo no li donaria res perquè li torni la gana. Ja vindrà sola. S'ha de recuperar. Li dones probiòtics quan pren antibiòtic? Van bé per la flora intestinal.

Deixa passar uns dies, jo crec que poc a poc passarà. Vomitar és molt desagradable i els virus deixen tocat. Poc a poc, que mengi el que vulgui i segur que la situació canviarà.
shizue
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dt. ago. 07, 2012 5:50 pm

EntradaAutor: shizue » dt. oct. 27, 2015 9:11 pm

Fes-li rentats nasals, amb sérum, sobretot abans del àpats i de dormir, per així ajudar que no vomiti. Va a la guarde? si és aix,i, paciència, tos i mocs fins Juny ^^U
Imatge
Imatge
tineta14

EntradaAutor: tineta14 » dt. oct. 27, 2015 9:15 pm

Res?? home.. es que ens té molt preocupats perquè ella ja és de poc pes! de pes està al percentil més baix de tots (ja sé que això de parlar de percentils és molt controvertit..però és perquè us feu la idea..), i ara amb la malaltia.. Jo havia pensat en Jalea real d'herbolari.. algú m'ho recomana??
Jellwill2 què serien els probiòtics?
Quins ànims shizue...! :-:) :-o00m , i sisi, li fem rentats però ara ja no té gairebé mocs.. el que té és la gola molt vermella.. No entenc perquè encara no té gana si ja no vomita ni té febre...
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

EntradaAutor: jaruma » dt. oct. 27, 2015 9:37 pm

De vegades, si la gola està molt imflamada fa pressió no sé on, i provoca nàusees. Al menys això em va dir una doctora que em passava a mi, fa temps. I sí, en quant va baixar l'imflamació les nàusees van desaparèixer. No sé si pot ser això el que li passa a la teva nena, però en tot cas espero que es millori molt aviat. S'està recuperant de varis virus seguits, per això té tanta son, pobre. Jo la deixaria dormir i reposar tant com fos possible, i a veure si a poc a poc torna la gana.

Molts ànims!

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::