Laringitis...?

Alèrgies, otitis, problemes..

lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Laringitis...?

EntradaAutor: lavidaesbonica » dl. nov. 16, 2015 2:28 pm

Hola! Divendres vam portar la nena al pediatra perquè tenia una tos molt lletja, estava afonica i tenia poca gana.. Ens va dir que eren simptomes de laringitis i ens va receptar Estilsona (cortisona) nomes tres dies. El cas és que la notem igual pel que fa a la tos sobretot..no li millora, de fet diria que en té més i tot. Va menjant però amb poca gana perquè els mocs li deuen fer fastics, pero mal no veiem que li faci. I segueix afònica, no tant pero. Creieu que és normal que després d'aquestes gotes segueixi aixi? Avui la voldria tornar a dur al pediatra pero el meu marit diu que és massa just.. Pero em fa por que empitjori! Algu amb experiencia en laringitis.?
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

Re: Laringitis...?

EntradaAutor: rundi » dl. nov. 16, 2015 8:55 pm

Hola,
El meu va tenir laringitis aquest estiu. És un patiment perquè la tos és molt lletja, el meu a més respirava fent uns sorolls que feien patir i tot, i estava molt afònic.
A Urgències li van administrar la medicina i ens van dir que faria efecte en unes 48 hores. Però els símptomes triguen uns dies més en marxar.
El que em va ser molt útil van ser els consells: necessita aire fred. Val la pena que la tapis bé i dormi amb la finestra oberta i quan tingui un atac de tos obre el congelador i que respiri ben aprop l'aire fred uns cinc minuts.
Sembla de bojos però m'ho van dir els metges i de debò que va molt bé.
Que es recuperi aviat!!
lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Re: Laringitis...?

EntradaAutor: lavidaesbonica » dl. nov. 16, 2015 9:12 pm

Ella no s'arriba a ofegar com per fer això de l'aire fred, però sí que li agafen atacs de tos a la nit, i quan dorm en general.. El problema és que com que va plorant per una cosa o altre, jo crec que li empitjora el mal... Avui a més no ha volgut ni sopar, i ha tret molts mocs per la boca tossint... :ufs: . Així doncs la tos li trigarà en marxar..? Li hem comprat uns "parches" d'eucaliptus per posar al pijama... i li posem mitja ceba al costat del llit.. El que dubto és amb el tema calefacció! li pot anar malament?? es que ara ja fa fred i li posem una mica a l'habitació....
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

Re: Laringitis...?

EntradaAutor: rundi » dt. nov. 17, 2015 8:31 am

Si teniu la calefacció jo li posaria l'humidificador o intentaria tancar-la quan dorm.
De tota manera, si veus que no millora gaire, torna-la a portar.
Al meu la tos li va quedar uns dies i afònic també.
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: Laringitis...?

EntradaAutor: petipe » dt. nov. 17, 2015 9:01 am

A mi em van dir que se'n deia la "malaltia dels mimos", perquè s'ha d'intentar que la criatura no plori (ha ha ha!), ja que si plora les cordes continuen inflamant-se i l'afonia i la tos persisteixen. Així que potser segueix igual per això, de tota manera, millor dur-la al pediatra, per si de cas.

Ara no sé si l'Estilsona és antiinflamatori però a mi em van receptar alguna cosa que no recordo (ho sento!) per desinflamar les cordes. I també em van dir que posés l'humidificador i que dormíssim amb la finestra oberta (i la criatura ben tapada), o com a mínim, que ventiléssim molt!
lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Re: Laringitis...?

EntradaAutor: lavidaesbonica » dt. nov. 17, 2015 12:54 pm

Ahir al final vaig dur-la a la pediatra i la va escoltar bé, mirar les orelles, .. i està bé. Ens va receptar unes gotes (Romilar) per tres dies... i res, que seguim amb la ceba, aigua, rentats amb suero, etc. Imagino que els símptomes deuen trigar en marxar i plorar no l'ajuda!! mal ja no li fa. Però segueix amb tos, sobretot quan dorm, i una mica afònica. Ostres doncs això de deixar-li la finestra oberta... fa una mica de por no??? i si es refreda més?? com ho feu, baixeu la persiana deixant una mica d'espai? o com?
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: Laringitis...?

EntradaAutor: petipe » dc. nov. 18, 2015 8:54 am

Ens ho van dir però no ho hem arribat a fer mai. Sí que he obert les finestres durant el dia tant com he pogut (que de vegades, quan estem refredats tenim tendència a tenir-ho tot ben tancat). Si ho hagués de fer, li posaria un body, un pijama de vellut i un sac, perquè sinó es destapa segur! Però fa cosa, la veritat...

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::