Calor i diarrees

Alèrgies, otitis, problemes..

Marian77
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dt. maig 10, 2016 9:01 am

Calor i diarrees

EntradaAutor: Marian77 » dl. jul. 11, 2016 2:01 pm

Hola noies,

la meva filla de 18 mesos des d'ahir fa moltes deposicions. Alterna caques estil diarrea amb lo que dic jo estil compota JAJAJAJA. Ahir diumenge va fer 6 en total i avui son les 14h i ja ha fet tres. No presenta febre i ella està molt contenta. La veritat, no sé si és el començament d'una gastrointiritis o la calor que fa en aquets dies està relacionat. Com és la vostra experiència?
GFV
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dc. set. 18, 2013 10:37 am

Re: Calor i diarrees

EntradaAutor: GFV » dt. jul. 12, 2016 7:35 am

Hola!

La nostra peque (28 mesos) també estava més o menys igual, i cada estiu ha tingut un episodi semblant. Sempre ens han dit que és un tema víric (dimecres pasar vàrem anar al pediatra), que sense febre o amb poca febre nomñés s´ha de vigilar que estigui bén hidratada (veure però en quantitats petites, ja pot ser suero de farmacia d´aquests que tenen, o no sabor, aquarius sense sabor, aigua amb llimona, o aigua amb sucre). Per la diarrea, dieta "blanda" d´arrós, plàtan, poma, pit de pollastre a la planxa. En principi a les 48 hores ja tot torna a la normalitat. Sobre tot el tema es si tenen o no febre.

Fa peneta perque els veus que están "ben xofs" ja que es queden molt xafats, molt semblant al que ens passa a nosaltres.

En tot cas, jo aniria al pediatra per confirmar si és aixó o un altre tema.
Marian77
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dt. maig 10, 2016 9:01 am

Re: Calor i diarrees

EntradaAutor: Marian77 » dv. jul. 15, 2016 2:29 pm

Doncs després de dos dies fent caques rares, l'altre dia va vomitar el sopar.... Al dia següent amb sort va esmorzar un iogur,dinar no va volguer res.... Vaig comprar suero i vam començar a donar-li. El sopar, una mica de gall d'indi i a dormir. Ara plora molt, no vol menjar res i últimament ni vol el suero. Aquest matí, per això plorava de molta sed... Febre. Doncs aquest matí estaba a 37.3 però ara torna a estar a 36. Així que em sembla que la portaré a la pediatra a veure lo que em diuen. Crec que ens comentarà que estem fent lo adequat pero ¡ostres! és que el papa i els sogres són tan pesats. Clar que la nena vol domir, però que s'espera si no menja molt i ha perdut molt líquid? És dur, sí, però suposo que s'ha d'esperar un mínim de 48h com dieu per a que el seu cos es restableixi.

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::