Recomanació dermatòleg?? Desesperats!

Alèrgies, otitis, problemes..

Niss
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dj. oct. 10, 2013 12:13 pm

Recomanació dermatòleg?? Desesperats!

EntradaAutor: Niss » dl. jul. 25, 2016 12:04 pm

Hola a tots!

Tenim una filla de 20 mesos amb una Dermatitis Atòpica severa. De moment hem anat pel públic i la pediatra ens ha anat donant llargues... que si proveu aquesta crema, que si aneu a la platja, que si ara a l'estiu li millorarà, etc. Res ens ha funcionat i és més, ara a l'estiu que teòricament havia d'anar a millor, està pitjor que mai. No sabèm què fer, no la volem renyar quan es rasca perquè sabem que no ho pot evitar, no dorm bé i és desesperant saber que ho està passant tant malament.
Per fi ens han derivat a l'alergòleg i al dermatòleg, però clar, ara que som a l'estiu tothom fa vacances i fins setembre res. I ens hem plantejat de buscar un dermatòleg privat. Necessitem que no ens donguin més llargues i sentir que estem buscant sol·lucions i que el nostre metge també en busqui.

Algú en coneix un de bo? Som de la zona del Bages, així que a Manresa seria ideal, però a aquestes alçades ja no ens importa si és a Barcelona.
Agraim molt l'ajuda i les opinions!!
Moltes gràcies!!!
Niss l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 25, 2016 7:17 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Re: Recomanació dermatòleg?? Desesperats!

EntradaAutor: gusiluz » dl. jul. 25, 2016 12:47 pm

Jo he anat algun cop puntual a la Dra. Claret, al carrer Pompeu Fabra (darrera les galeries del final del passeig, zona Catalonia).

No et puc dir si és gaire bona perquè hi he anat per coses molts simples...

No tinc les dades ara mateix, si la vols buscar al sr. Google és Josefina Claret.

No es pediatra, hi he anat per mi.
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

Re: Recomanació dermatòleg?? Desesperats!

EntradaAutor: Boniqueta » dl. jul. 25, 2016 12:51 pm

Pel que expliques em recorda a la meva filla. També el pediatre de la SS ens anava donant llargues......mil cremes entre elles la cortisona, també ens deia que la platja i l'aigua salada eren mà de sant i que a l'estiu estaria molt millor. La sorpresa, com vosaltres suposo, va ser que a l'estiu va anar a pitjor. Finalment vam tirar pel dret i vam anar a una dermatòloga privada el que passa és que és a Girona. Es diu Maria Damont.
Li va fer un estudi exhaustiu de la seva pell, un parell de cremes (sense cortisona) i unes pastilles naturals de omega 3 i omega 6 (Elteans) i al cap d'un mes ja ho vam tenir solucionat.

Si que és cert que ens va dir que es recomana aigua de mar abans que aigua de piscina ja que el clor pot arribar a ser molt nociu amb persones amb molta dermatitis. Però que clar primer s'havia de solucionar el problema i llavors prevenir-lo evitant les piscines i més les públiques. I en cas de que fos inevitable i s'hagués de banyar en aquestes piscines doncs posar-li una crema barrera (a les farmàcies n'hi ha vàries) i després de banyar-la passar-la per la dutxa.

També t'he de dir que la dermatitis va millorant amb l'edat. La meva filla ara té 3 anys i està molt i molt millor.

Ànims!!
Imatge
Avatar de l’usuari
caliope
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1096
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 10:18 am
Ubicació: Barcelona

Re: Recomanació dermatòleg?? Desesperats!

EntradaAutor: caliope » dl. jul. 25, 2016 4:36 pm

Hola,

jo he portat varies vegades als meus petits a l'institut Dermik de Barcelona i n'estic molt contenta.

Tenen web per si vols donar una ullada.
ImatgeImatgeImatge Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Re: Recomanació dermatòleg?? Desesperats!

EntradaAutor: noviachuky » dt. jul. 26, 2016 7:59 am

Niss a mi també m'han parlat molt bé de la Dra. Claret!
Imatge

Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::