SE HA CAIDO Y LE HAN DADO 3 PUNTOS
SE HA CAIDO Y LE HAN DADO 3 PUNTOS
Uff!! quin patiment quan volen ser independents i es creuen que dominen caminant...... patapam golpetazo!!
Doncs aixo li va passar ahir a la meva nena, es va fer mal amb la taula de centre del menjador i li van haver de posar 3 punts. Quin susto!!
Quina peneta em fa!!Dema anem al metge per veure com ha evolucionat i suposo que en 7 dies li treuran els punts.
A veure quina senyal li queda. "Tindra mes cara de trastu encara".
Doncs aixo li va passar ahir a la meva nena, es va fer mal amb la taula de centre del menjador i li van haver de posar 3 punts. Quin susto!!
Quina peneta em fa!!Dema anem al metge per veure com ha evolucionat i suposo que en 7 dies li treuran els punts.
A veure quina senyal li queda. "Tindra mes cara de trastu encara".
- jochechita
- :: lleona

- Entrades: 923
- Membre des de: dv. set. 21, 2007 9:04 am
...
ai pobreta! fes-li un petonet ben dolç de part meva!

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
- Lopez@Jaen
- :: dofí

- Entrades: 3454
- Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
pobreta angelet que ja vol ser independent, donali molts mimitos.

Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]La verdad es que se los quitaron y lloró un poquito. Ya esta totalmente curado y le ha quedado una cicatriz pequeña pero por el momento se le ve una rallita rosada, espero que con el tiempo se le disimule un poquito.
Le estoy poniendo aceite de rosa de mosqueta que me lo recomendó el pediatra a ver que tal va avanzando....
Gracias por preguntar chicas!!
Le estoy poniendo aceite de rosa de mosqueta que me lo recomendó el pediatra a ver que tal va avanzando....
Gracias por preguntar chicas!!
- carbassona
- :: girafa

- Entrades: 2809
- Membre des de: ds. des. 15, 2007 7:12 pm
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

, per sort son de goma, però els puntets no li treu ningú, me catxis.......