Sang al melic

Alèrgies, otitis, problemes..

tsunade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1503
Membre des de: dg. març 16, 2008 7:24 pm
Ubicació: El Maresme!

Sang al melic

EntradaAutor: tsunade » dc. oct. 08, 2008 10:31 am

Ahir li va sortir sang al melic del Roger, i vam anar cagant llets a urgències, on li van posar nitrat de plata i en principi s'ha d'assecar.
Però avui ho torna a tenir humit, el color és el que ha de ser però sembla que segueix suporant.

A algu li ha passat això amb el seu peque? No se si d'aqui al divendres millorarà, que és quan em van dir que demanés visita de nou... No se si tornar-lo a portar, per si de cas...

Gràcies nenes!
Baira
:: formigueta
Entrades: 96
Membre des de: dt. set. 23, 2008 9:56 am
Ubicació: Barcelona

Nitrat

EntradaAutor: Baira » dc. oct. 08, 2008 11:09 am

Hola,

A la Isona també li va passar, li van posar nitrat de plata al CAP, la metgessa de capçalera, però es va passar i es va escampar. Tot plegat, cap a urgències, ens van dir que sobretot no li toqués el bolquers (els tallàvem la goma que tocava amb el melic) i que el tingués el màxim temps possible a l'aire, perquè s'assequés. Si t'ajuda... En pocs dies se li va assecar, les "cremades escampades" del nitrat de plata a la fi també van marxar.
candela15
Entrades: 63
Membre des de: dc. set. 10, 2008 11:14 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: candela15 » dc. oct. 15, 2008 4:11 pm

La meva nena després de caure-li el melic va estar sagnant durant uns dies més, però va arribar un dia que va deixar de sagnar-li. Li vaig preguntar al pediatra i em va dir q era normal. Crec recordar que també estava al voltant del mes d'edat.
Ja voràs com d'aquí poc pararà de sagnar.

Petons,
ImatgeImatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::