Intolerància o alguna cosa així a l'IBUPROFENO
- Tati
- :: tortuga

- Entrades: 338
- Membre des de: ds. març 29, 2008 8:06 am
- Ubicació: Vila de Gràcia - Barcelona
Intolerància o alguna cosa així a l'IBUPROFENO
Hola noies,
L'Ona porta des dels 6 mesos (Ara en té 16) amb diarrees, estem tres setmanes malament i dues super restreta! És esgotador!
Li han mirat si té intolerància a l'ou, a la proteina de la vaca, al gluten... ara estem pendents de la lactosa però jo crec que no és això.
Jo tinc la ferma sospita que es tracta de l'Ibuprofeno (Dalsy, Junifren,...) pel que m'he anat fixant en la pauta d'administració - cagarrines... però ni la seva pediatra ni la digestologa em fan cas, és més, li van fer anàlisis de sang i van donar malament les transaminases i les fosfates alcalines que pel que he vist a Internet ho provoca l'Ibuprofeno (just la setmana abans dels anàlsis n'havia estat prenent!) i ara li estan fent proves d'hepatitis i no se quantes coses més que tinc molt clar que no són... i s'han oblidat de les cagarrines inicials que són les que em preocupen després de 10 mesos
Coneixeu algún cas d'intolerància o al·lergia a aquest component? Ella ho pren dos o tres dies i al cinquè ja estem amb descomposició! Però com diuen que no ho és no em donen cap antiinflamatori alternatiu així que no em queda més remei que tornar-li a donar.
Sabeu on podria realment enterar-me si és possible que tingui això?
Moltes gràcies wapes!
L'Ona porta des dels 6 mesos (Ara en té 16) amb diarrees, estem tres setmanes malament i dues super restreta! És esgotador!
Li han mirat si té intolerància a l'ou, a la proteina de la vaca, al gluten... ara estem pendents de la lactosa però jo crec que no és això.
Jo tinc la ferma sospita que es tracta de l'Ibuprofeno (Dalsy, Junifren,...) pel que m'he anat fixant en la pauta d'administració - cagarrines... però ni la seva pediatra ni la digestologa em fan cas, és més, li van fer anàlisis de sang i van donar malament les transaminases i les fosfates alcalines que pel que he vist a Internet ho provoca l'Ibuprofeno (just la setmana abans dels anàlsis n'havia estat prenent!) i ara li estan fent proves d'hepatitis i no se quantes coses més que tinc molt clar que no són... i s'han oblidat de les cagarrines inicials que són les que em preocupen després de 10 mesos
Coneixeu algún cas d'intolerància o al·lergia a aquest component? Ella ho pren dos o tres dies i al cinquè ja estem amb descomposició! Però com diuen que no ho és no em donen cap antiinflamatori alternatiu així que no em queda més remei que tornar-li a donar.
Sabeu on podria realment enterar-me si és possible que tingui això?
Moltes gràcies wapes!
- Tati
- :: tortuga

- Entrades: 338
- Membre des de: ds. març 29, 2008 8:06 am
- Ubicació: Vila de Gràcia - Barcelona
No, no és que li doni sovint però quan te febre amb l'Apiretal no li baixa gens la febre així que em van dir que ho alternés amb l'Ibuprofé casa tres hores. I ja saps com són, cada no res estan malaltons i amb febrades!
Tambè ha tingut molts de dolors amb les dents que no la deixaven dormir i la pediatra em va dir que li podia donar abans de dormir l'Ibuprofé que és antiinflamatori per calmarla i que pogués descansar millor, així com quan ha tingut otitis.
Tambè ha tingut molts de dolors amb les dents que no la deixaven dormir i la pediatra em va dir que li podia donar abans de dormir l'Ibuprofé que és antiinflamatori per calmarla i que pogués descansar millor, així com quan ha tingut otitis.
hola, jo tinc un amic que és al·lèrgic al Ibuprofeno i va estar molt greu perquè li va agafar un shock anafilàctic, crec que podria ser però això ho han de descartar els metges. Jo no sé com és que recomanen un antiinflamatori per baixar la febre...no té massa sentit no? Avui dia s'ha posat molt de moda l'ibuprofeno i fins i tot el recepten pels costipats (no té sentit...) però no ho sé, jo no sóc metge. Potser els fabricants paguen uns viatges fabulosos als metges i per això el recepten com l'aigua...que la indústria farmacèutica funciona així!
Jo sóc alèrgica a l'Ibuprofeno i em va donar una reacció xunga, fa un any, mai n'havia pres, tot i que sembli increible! De petita sempre em donaven Apiretal i de gran doncs he fet servir altres antiinflamatoris. Bé, doncs, em va començar a picar la boca, la gola per dins i em va sortir un "sarpullido" i més em notava com les vies respiratòries s'anaven inflant. Vaig anar al CAP d'urgències i em van punxar un Urbason i cap a casa.
Però et parlo d'una alèrgia, que és diferent a una intolerància, potser la peque té intolerància. En tot cas, l'has portat a l'alergòleg? No sé si és massa petita però el que no pot ser és que portis tan de temps igual.
Però et parlo d'una alèrgia, que és diferent a una intolerància, potser la peque té intolerància. En tot cas, l'has portat a l'alergòleg? No sé si és massa petita però el que no pot ser és que portis tan de temps igual.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

que pot ser el culpable de les cagarrines però quan veus que els metges no troben l'origen...