Infeccio d'orina

Alèrgies, otitis, problemes..

Sandreta
:: pantera
Entrades: 821
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 10:25 am

Infeccio d'orina

EntradaAutor: Sandreta » dl. nov. 24, 2008 12:33 pm

Hola Noies,

Doncs despres de moltes setmanes jo emparanoiada que alguna cosa no rutllava... dimarts van confirmar infeccio d'orina i apa antibiotic 10 dies (ja es la 2ª tanda). Li van fer una eco i esta normal pero pediatra li vol fer una prova de contrast, sonden i posen likid de contrasta per veure si hi refluxe.

Alguna li han fet o saven d'algu que li haguin fet?

Merci!
Imatge
Imatge
Anona
:: zebra
Entrades: 1233
Membre des de: dc. maig 21, 2008 3:21 pm

EntradaAutor: Anona » dl. nov. 24, 2008 1:51 pm

Hola Sandreta, jo abanç de deixar de treballar per quedar-me amb el Pere vaig estar 5 anys treballant en un centre de radiologia, i per motius de falta de personal (per malaltia), vaig estar en un parell o tres de CISTOGRAFIES, només ajudant a aguantar els nens, etc.. es el que crec que li faràn a la teva nena, la veritat, amb una nena es més fàcil, ja que la sonda no els hi fà mal, als nens costa més.
Pensa que potser la teva nena plorarà, més que res perque estarà allà, en una sala que no coneix, amb gent que no coneix, que l'estan marejant, peró pots estar tranquila, perque no li faràn gaire mal, només li posen una sonda (moolt petitona) per la vagina, i quan ja està ven posada li posaràn un contrast (que no li farà res), li omplen la bufeta d'aquest liquid i van fent radiografies, el contrast es per veure bé la bufeta, perque com suposo saps a les radiografies només surten els ossós, per aixo necessiten el contrast.
Quan ja tenen la bufeta plena, es treu la sonda, i s'espera que la nena faci pipi, per veure si el liquid s'escampa (refluxe), o surt directament cap a fora.
Espero haberte ajudat una miqueta, ja saps si vols alguna altre cosa, aqui estic, peró estigues tranquila, que mal no n'hi faràn.
Anona
Entrades: 1233
Membre des de: dc. maig 21, 2008 3:21 pm

EntradaAutor: Anona » dl. nov. 24, 2008 1:53 pm

Per cert, si no tens dubtes d'estar embaraçada, pots estar amb ella, per lo menys al centre on jo vaig treballar, deixaven entrar un dels pares, on li tenen que fer la prova?
magrana
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

EntradaAutor: magrana » dl. nov. 24, 2008 2:05 pm

Hola, Sandreta:

quins símptomes tenia, la teva filla? Què et feia pensar que alguna cosa no rutllava?

Jo tinc una nena de 10 mesos i la veig estranya... Per això t'ho demano.

Gràcies!! :globus:
Sandreta
Entrades: 821
Membre des de: dc. abr. 19, 2006 10:25 am

EntradaAutor: Sandreta » dt. nov. 25, 2008 8:53 am

Anona.

Merci per l’explicació! Jo creia que la sedarien una mica… pero weno la seva pediatra ens va dir que era quesito de 2 min. La prova de moment encara no ens la ha demanat, primer hem de curar akesta infeccio i dspres crec recordar (em vaig atabalar molt) que va dir que ens donaria una pastilleta cada nit, un antibiotic pero poca dosi (pel que he pogut llegir per Internet crec que es diu profilaxis) i despres de tot aixo li faran la prova. Pensavam que ens en lluirariem pq la eco va surtir normal i a l’anlitaica d’orina el bitxet que tenia era d’origen extern… per aixo al saber que era de fora.. que no li venia de dintre ens pensavam que no li hauriem de fer pero la seva pediatra diu que si que li hem de descartar que tingui refluye i aixi ens kedarem trankils.

Magrana, sintomes… upsss es que ja fa moltes semanes que no estabam al 100%, a mes crec que tbe li van ajuntar varies coses. T’explcio com ens va anar a nosaltres. Un divendres em va vomitar el sopar, al cap de casi dos hores que dormia i 3 que havia sopat. Vaig pensar que estava empaxada i no li vaig donar importancia. L’endema igual i aixo que feia casi 2 hores que havia sopat. Diumgne ja no ho va truene pero va pasar mala nit, i l’endema al mati va fer una caca molt rara. VAm pasar una semana amb males nits, tenia com a malestar. La pediatra i l’homeopata ens van recomanar no donarli llet despres de sopar i aixi vam tirar alguns dies mes i semblava que no es queixava tan. Dormia tota arrupida, amb el culet enlaire i les mans a la panxa. Tot sovint deia caca caca i es tocava a baix i la miravam i no n’havia fet i jo li deia al meu home que no era normal que devia tenir algo pero es que moltes altres vegades feia pis i no es queixava.
Un divendres, cansada de tot akest tema de la panxeta vaig anar a la pediatra de guardia per dirli que si li podia donar llet sense lactosa pq feia molts dies que no estavam del tot be i em dir que si pero ni se la va mirar, ni oscultar, ni les orelles ni res… ni es va aixecar. Total que amb llet s/lactosa vam pasar el cap de semana mes o menys. El dilluns que la vaig a recollir a la llar dic ostres sembla q te febre, i Tate arribem a casa a 38º. Apiretal i l’endema al metge. La seva pediatra la va mirar i otitis. Li vaig comentar tot el proces que portavam i la mirar a baix i ens va dir que tenia la vulva vermella. Jo li vaig dir que estava emparanoiada que tenia infeccio d¡orina i vam fer una analitica pero la mostra que vam agafar va surtir contaminda i ella ens va dir que fesim 10 dies i que considerarie que tenia infeccio d’orina (l’antibiotic que ens va donar anava be tant per les orelles com per l’infeccio d’orina) La veritat es que li va anar be i desegida va a tornar a ser ella. Van pasar els 10 dies i vam anar a revisio i vam tornar a agafa mostra d’orina i akesta si que ja va surtir amb ‘infeccio, que el bitxet era sensible a l’augmentine i que era algo que venia de fora. I res, aixi estem… dijous acabam em l’antibiotic i divendres nem al metge a veure que hem de fer.

El meu consell es que si sopistes que en podrie tenir, Kigali al pediatra, que es una prova sensilla i gens invasiva i aixi et kedes trankila.

Espero que tota ket rollo t’haigui servit d’alguna coseta!

Petonets!
Imatge
Imatge
magrana
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

EntradaAutor: magrana » dt. nov. 25, 2008 11:55 am

Hola, Sandreta:

i tant, que m'ajudes! Jo també veig estranya la meva filla: males nits, una caca lletja... Però avui he vist que li surt una dent de dalt i ahir va començar a estornudar i sembla que està una mica encostipada.
Total: que no sé ben bé què és i continuaré observant-la. Estic una mica emparanoiada amb les infeccions d'orina, ja que en conec alguns casos i sempre em sembla que la meva filla ho ha de tenir tot... Sóc una patidora nata...Gràcies per explicar-me els símptomes de la teva filla, m'ha ajudat molt.

Molta sort amb la prova de la teva filla. En una estoneta ja haurà passat tot.

Fins aviat,

:globus:

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::