Fontaneles tancades

Alèrgies, otitis, problemes..

pigadeta
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

Fontaneles tancades

EntradaAutor: pigadeta » dt. març 03, 2009 8:14 am

Hola, ahir vam fer la revisió de l'any, la veritat es que sempre haviem anat molt i molt bé, aquest cop, no ha crescut en la mateixa rapidessa (sense importancia) tampoc no ha guanyat massa pes !!! Estem dins el percentil 25 sempre estavem pel 75... a veure si canviem de dieta, pero el que més mal cos m'ha deixat es que m'ha comentat que té les fontaneles ja tancades, jo creia que ja hauria de ser així a l'any pero la cara de la pediatra no m'ha agradat, m'ha comentat que no passa res pero que s'ha de controlar... el perimetre es de 43,5 cm, algú més li ha passat.... que heu fet
madrona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

Re: Fontaneles tancades

EntradaAutor: madrona » dt. març 03, 2009 10:07 am

Hola
La meva té 17 mesos i les té a punt de tancar, però encara no. A mi em van dir que no es tancaven fins els 18 mesos aprox.
No t'han dit res més? Si no t'han demanat cap prova és que està bé, li aniran controlant en properes revisions.
No et preocupis, els cms que dius jo els veig normals, s'assemblen als de la meva quan tenia un any.
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
pigadeta
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dt. març 03, 2009 11:43 am

No ens va alarmar, pero vol portar-li el control a la proxima revisió.... em va deixar una mica mosca, potser demano una segona opinió
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dt. març 03, 2009 11:57 am

Mare meva, si que tinc una filla capgrossa: ella feia 43,5 cm a la revisió dels 6 mesos....
No pateixis, segur que li aniran mirant que tot vagi com ha d'anar i ja estarà tot el problema.
Lydia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 908
Membre des de: dg. oct. 14, 2007 9:29 pm

EntradaAutor: Lydia » dt. març 03, 2009 12:32 pm

PUKEKO! El Quim feia 44 als 4 mesos, que vols dir que el meu nen es capgros? :-D

El Quim fará vuit mesos ara i a l'última revisió ja tenia la fontanela casi del tot tancada. En canvi la meva neboda Jana fará ara dos anys i encara no se li ha tancat. Va segons cada nen...
Imatge

Imatge
GEA
:: rateta
:: rateta
Entrades: 162
Membre des de: dg. set. 07, 2008 6:37 pm

EntradaAutor: GEA » dt. març 03, 2009 1:27 pm

A mi va passar-me una cosa semblant.
Vaig anar a la revisió dels 6 mesos i tot super bé fins que li van mirar el tema de la fontanela. Van dir-me que estava pràcticament tencada i que no era "normal" ( normal per les seves estadístiques).Total que van fer-me un paper per anar a s.joan de deu a mirar-ho i que si estava tencada que tranquil.la que una opció era possar-li un "casco"( que hi han moltissims nens la veritat) o bé una intervenció! jo estava feta pols, aquell cap de setmana tenia un casament i no vaig anar...
total que hem truquen de l'hospital i hem donen hora per 3 mesos ( una vergonya) al dia següent vam anar amb el meu home pagant, van fer-li una eco i deien que no hem preocupes!. Després van cridarme de la s.s. un parell de visites i van donar-me l'alta sobre aquest tema. En resum van dir-me que era pq era un nen avançat en el creixement. Pensa que el meu tenia 6 mesos, així que jo de tu demanaria una altra opinió per quedar-te més tranquil.la pero de veritat no et preocupis que no serà res! es que a vegades els pediatres diuen les coses d'una manera,....que es nota que no son els seus fills!
pigadeta
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dt. març 03, 2009 3:38 pm

Pel que veig tampoc es molt avançat ja que als 9 mesos a la revisió encara no li va detectar pas, pero és clar el fet de només li hagi crescut 0,5 cm en els 3 mesos..... no sé hem decidit no esperar a la revisió dels 15 mesos i demanar una segona opinió..... suposo que aquestes coses millor si s'agafen abans

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::