Llibertat de moviments i caigudes
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: Llibertat de moviments i caigudes
Jo sóc patidora de mena, i si a això li sumes q tenim una petitona molt moguda doncs, sincerament, no la deixo gaire al seu aire... No tinc ganes de més "sustos" la veritat.
La meva baldufa està a punt de fer els 2 anyets, i li encanta baixar pel tobogan, però la pujem nosaltres, no ha pujat mai sola per les escales (és q ni m'ho he plantejat...).
Quan som al parc, ella va sola amunt i avall, però un dels dos està sempre al seu costat (a la q et descuides mig segon està ja a prop de la sortida i per tant del carrer... No me la jugo).
I tot i q estem sempre molt pendents d'ella va marcada per tot arreu, pq va molt embalada i cau, totalment normal! No sé, quan la vegi q va més tranquila i q ens fa més cas, segurament la deixaré més al seu aire... ara per ara, no.
La meva baldufa està a punt de fer els 2 anyets, i li encanta baixar pel tobogan, però la pujem nosaltres, no ha pujat mai sola per les escales (és q ni m'ho he plantejat...).
Quan som al parc, ella va sola amunt i avall, però un dels dos està sempre al seu costat (a la q et descuides mig segon està ja a prop de la sortida i per tant del carrer... No me la jugo).
I tot i q estem sempre molt pendents d'ella va marcada per tot arreu, pq va molt embalada i cau, totalment normal! No sé, quan la vegi q va més tranquila i q ens fa més cas, segurament la deixaré més al seu aire... ara per ara, no.
Torna a “El desenvolupament psico-motriu”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |