sabatilles estiu estar per casa
sabatilles estiu estar per casa
Hola!! el meu nen té 19 mesos i no sé quines sabatilles posar-li per estar per casa aquest estiu, camina bé però no li vull posar xancles perquè encara no domina. Alguna idea? on comprar-les?
Gràcies!!!!
Gràcies!!!!
Re: sabatilles estiu estar per casa
La Berta l'any passat encara caminava només agafada dels mobles o de la mà, però la veritat és que per casa anava sempre descalça. És com els va més bé començar a caminar...
Aquest any no m'ho he plantejat... per ara va amb uns mitjons d'aquells antideslliçants, i després jo crec que descalça també o potser amb unes crocs que vagin una mica agafades...
Aquest any no m'ho he plantejat... per ara va amb uns mitjons d'aquells antideslliçants, i després jo crec que descalça també o potser amb unes crocs que vagin una mica agafades...
Jo estic amb el mateix. La gran amb aquesta edat anava descalça a l'estiu perquè al pis on vivíem abans hi havia parquet i era com més calentó, però on vivim ara al terra del menjador on el meu nen (18 mesos) passa la majoria del temps és de marbre i és súper fred. Descalç passaria fred, els mitjons antirelliscants solen ser gruixuts i calents, per a les crocs el veig petit... alguna altra idea?

Takita ha escrit:Els meus porten Crocs
Takita, la teva petita també, que pel teu ticker veig que té 14 mesos?

- papalloneta
- :: zebra

- Entrades: 1097
- Membre des de: dg. feb. 14, 2010 11:46 am
Quan li vaig treure el bolquer al meu petit vaig comprar unes crocs i unes sabates d'aquelles de riu (no se com es diuen), de plàstic que van agafades al turmell...
Ahir vaig recordar que les tenia i les he tret per fer-les servir com a sabatilles d'estiu per estar per casa, de moment amb mitjons i mes endevant sense.
Ahir vaig recordar que les tenia i les he tret per fer-les servir com a sabatilles d'estiu per estar per casa, de moment amb mitjons i mes endevant sense.
El meu nen te 15 mesos i fa dues setmanes que ha començat a caminar, jo les vaig comprar a la boutique secret, son lleugeres i van amb velcro.
Els nostres també són molt aficionats als crocs, però la veritat és que, sobretot a l'estiu, els duren poc als peus i van sempre descalços per casa. Al començament em preocupava pensant que es costiparien més, o tindrien mal de coll... Sempre la meva mare m'havia posat la por al cos a mi amb el tema anar descalç per casa, que no podia sofrir veure'ls descalços. Fins que la seva pediatra em va dir que no hi havia motius per alarmar-me, que si ells es trobaven bé anant descalços, que hi anessin, que no els passaria cap mal.
A l'H & M li vam comprar uns mitjons d'anar descalç que eren molt més prims que els d'hivern, i sinó, descalç
- LA PUBILLA
- :: rateta

- Entrades: 150
- Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am
Descalça o amb Crocs la nostra!!
- LA PUBILLA
- :: rateta

- Entrades: 150
- Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am
Descalça o amb Crocs la nostra!!
melela ha escrit:Takita, la teva petita també, que pel teu ticker veig que té 14 mesos?
Sí, també, però els d'ella són el model "Littles", els més petits pels nens que comencen a caminar, són aquests: http://www.crocsespana.es/Bebé/boys-footwear-baby,es_ES,sc.html
Edito per dir que no em fa l'enllaç directe, però si el copies i l'enganxes al navegador, els podràs veure
al Decatlon en venen unes que són per estar per casa molt toves amb la puntera i el taló reforçat. A la meva nena li van anar molt bé. Hi ha versió estiu i hivern. Valen 18 euros.
Jo t'anava a dir les mateixes que la mel2010, les del decathlon, son genial el meu peque les portava per casa i moooolt bé....
http://www.decathlon.es/sabatilles-baby ... 53999.html
http://www.decathlon.es/sabatilles-baby ... 53999.html
Mel i Elir, gràcies, aquestes sabatilles del Decathlon tenen molt bona pinta!! Aniré a buscar-les 

Nosaltres hem tingut la versió d'hivern de les del Decathlon i súper bé!!!!!! 
- soclamarga
- :: pantera

- Entrades: 843
- Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
- Ubicació: Lleida
Que xules aquestes del decathlon. A mi les croc o d'aquest estil no m'agraden perquè crec que fan suar el peu, i tampoc queda ben agafat el peu... tot i que no ho puc dir amb coneixement de causa perquè no les hi he posat mai al meu... és que no m'agraden ni per mi!
Jo diria que el meu l'any passat (tenia 2 anys) anava amb el que portés pel carrer i sinó amb bambes d'aquestes tipo victòria, o unes espardenyetes com si fossin xancletes però de roba.
Jo diria que el meu l'any passat (tenia 2 anys) anava amb el que portés pel carrer i sinó amb bambes d'aquestes tipo victòria, o unes espardenyetes com si fossin xancletes però de roba.
Jo estava amb el mateix dilema, i ahir vaig veure les del Decathlon i les vaig comprar, només arribar a casa, com a la nena li encanten les sabates, em va poder l'ànsia, li vaig tallar etiquetes i li les vaig ensenyar a la nena, que es va posar contentíssima!! Però al posar-les, ohh, sorpresa!! eren petites, vaig ficar la pota amb la talla.. i ara ja no les puc tornar, que li he tallat la etiqueta de dins
Són un 23, 14'5 cm. Color rosa. Si a alguna li interesen, les deixo més barates que a la botiga. Envieu privat.
Són un 23, 14'5 cm. Color rosa. Si a alguna li interesen, les deixo més barates que a la botiga. Envieu privat.
Ostres Musiqueta, quina pu......!!!!!! És veritat que jo a la Berta em va passar també!! per sort a mi ja m'havia passat abans això de treure etiquetes emocionada abans d'hora (amb altres coses) i ara ja ho he après, així que vaig haver d'anar-les a canviar i agafar un número més... les fan petitones més aviat...
Torna a “El desenvolupament psico-motriu”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |