Ajuda per estimulació precoç bebe 16 mesos

Gatejar, caminar, correr i saltar.

mandarina@
Entrades: 3
Membre des de: dv. juny 24, 2016 12:01 pm

Ajuda per estimulació precoç bebe 16 mesos

EntradaAutor: mandarina@ » dj. set. 15, 2016 10:19 am

Hola, estic buscant ajuda d'un/a profesional amb experiencia pel meu fill de 16 mesos que te retard maduratiu.
Està anant al CDIAP un cop per setmana i voldria ajuda per estimular-lo també a casa certes hores a la setmana .

Gràcies
Avatar de l’usuari
Memer
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dl. març 26, 2012 11:58 am

Re: Ajuda per estimulació precoç bebe 16 mesos

EntradaAutor: Memer » dt. oct. 04, 2016 5:21 pm

Hola Mandarina,
No sé si ja has trobat algú.
Jo només et volia preguntar si ja has anat a l'otorrino. En teoria hi ha un protocol en cas de retard maduratiu que diu que han d'anar a l'otorrino i no sé si al neuropediatra tb.
A nosaltres no ens van enviar a l'otorrino als 12 mesos quan veiem que el nen anava una mica lent. Fins l'any passat (tenia ja més de dos anys) no vam anar-hi nosaltres directament i van veure que tenia otitis mitja crònica amb hipoacúsia bilateral. És a dir, que tenia mocs a les orelles (creiem que des dels 10 mesos que va ser la primera otitis) i no ho sentia bé.
Això provoca retard maduratiu (i de llenguatge) i també problemes d'equilibri en casos més greus (com el nostre).

Així que, sempre que us diguin que un petitó va una mica 'lent', el primer ha d'ésser anar a l'otorrino.
L otitis mitja és silenciosa, no té pq donar febre ni CAP símptoma.
La pèrdua auditiva que provoca és generalment reversible i molt difícil de detectar, pq senten bé tots els sorolls, però no senten bé alguns o molts sons del llenguatge. Evidentment aleshores miren menys etc

No cal dir que tb poden tenir pèrdua auditiva de naixement. La prova neonatal detecta pèrdues a partir de 60dB tinc entès (corregiu-me si m'equivoco). La normalitat en adults és menys de 20dB....

Sobre estimulació, no conec ningú que ho faci a casa. El nostre va a un centre privat que es diu 'el gronxador' que està a Gràcia

Torna a “El desenvolupament psico-motriu”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::