amb 2 anys i 5 mesos es mossega les ungles!
- socpetitona
- :: girafa

- Entrades: 2180
- Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm
amb 2 anys i 5 mesos es mossega les ungles!
Hola, doncs això, que la meva filla amb 2 anys i 5 mesos es mossega les ungles.
Em té molt preocupada, les te totes mossegades. He llegit que pot ser causa d'ansietat però no se la veu gens una critatura ansiosa ni gelosa ni res així.
Ho he comentat a l'escola bressol i no s'hi havien fixat, ara diuen que s'hi fixaran i entre tots a veure si sabem esbrinar si ho fa en situacions determinades o que tinguin alguna cosa en comú.
També pot ser que ho faci per imitació, jo no me les mossego massa, però alguna vegada els repalons no m'hi puc estar, i la meva mare si que se les mossega molt.
Us hi heu trobat? heu anat a algun especialista? que heu fet?
Moltes gràcies noies, estic força moixa amb aquest tema... i davant d'ella no en vull parlar!
Em té molt preocupada, les te totes mossegades. He llegit que pot ser causa d'ansietat però no se la veu gens una critatura ansiosa ni gelosa ni res així.
Ho he comentat a l'escola bressol i no s'hi havien fixat, ara diuen que s'hi fixaran i entre tots a veure si sabem esbrinar si ho fa en situacions determinades o que tinguin alguna cosa en comú.
També pot ser que ho faci per imitació, jo no me les mossego massa, però alguna vegada els repalons no m'hi puc estar, i la meva mare si que se les mossega molt.
Us hi heu trobat? heu anat a algun especialista? que heu fet?
Moltes gràcies noies, estic força moixa amb aquest tema... i davant d'ella no en vull parlar!
Re: amb 2 anys i 5 mesos es mossega les ungles!
Mira que surt al suplement Criatures, del diari ARA:
http://criatures.ara.cat/blog/2011/04/1 ... es-ungles/
http://criatures.ara.cat/blog/2011/04/1 ... es-ungles/
Re: amb 2 anys i 5 mesos es mossega les ungles!
Socpetitona, jo estic igual. El Nil ja ho feia però des que ha nascut el Bernat encara ho fa més. Li he comprat el pintaungles aquell que és de gust amarg, però no funciona!!!
Jo li vaig dient, però no havia pensat a anar a cap especialista...
Jo li vaig dient, però no havia pensat a anar a cap especialista...
- socpetitona
- :: girafa

- Entrades: 2180
- Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm
Re: amb 2 anys i 5 mesos es mossega les ungles!
Crec que la meva ho fa per imitació.
Encara no m'hi he fixat ni és per culpar a ningú, però el socpetitó diu que la seva profe se les menja... (hauré de mirar-li les mans...jijij)
El que em preocupa és que no sigui ansietat. És una nena molt alegre i no sembla pas que enj pugui tenir, per`+o si la prosessó va per dins encara em fa més por...
Ho has comentat amb la professora del Nil? Crec que elles ens poden ajudar a analitzar en quines situacions són més propensos a fer-ho..jo m'hi fixo i no sé trobar nexes entre situacions...
Encara no m'hi he fixat ni és per culpar a ningú, però el socpetitó diu que la seva profe se les menja... (hauré de mirar-li les mans...jijij)
El que em preocupa és que no sigui ansietat. És una nena molt alegre i no sembla pas que enj pugui tenir, per`+o si la prosessó va per dins encara em fa més por...
Ho has comentat amb la professora del Nil? Crec que elles ens poden ajudar a analitzar en quines situacions són més propensos a fer-ho..jo m'hi fixo i no sé trobar nexes entre situacions...
Re: amb 2 anys i 5 mesos es mossega les ungles!
El Nil encara no va a l'escola, però jo m'he fixat que ho fa sobretot quan mira la tele, en moments que no fa res d'activitat i s'aburreix.
A veure si aconsegueixes veure perque ho fa, i com tu dius parla amb la professora, a veure si t'ajuda!!
A veure si aconsegueixes veure perque ho fa, i com tu dius parla amb la professora, a veure si t'ajuda!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |















