Camping + bolquers?
Camping + bolquers?
Hola Pares i Mares.
Se q soc una pesada en aquest tema.
Com ja us he fet saber l'arnau ha evolucionat força be amb la tornada als bolquers, (te 4 anys i mig) de dia ja no els porta des de fa poquet (2 setmanes) encara que alguns escapes ha tingut, pero amb molta menys freqüencia q abans.
La meva preocupacio es la següent
Cada estiu anem de camping ja que estem a l'aire lliure. i aixi no veiem les 4 parets de casa. l'any passat al camping l'arnau vem haver de netejar-li el culete cada dia, i evidentment li vem posar bolquers per no haver de netejar tants calçotets. Sabem que quan està fora de casa a l'aire lliure li costa controlar mes aquest tema i nosaltres també a ell. (no es el mateix preguntar-li 10000 vegades si te pipi o caca a casa que en un espai obert on es passa les 24 hores del dia jugant)
Que farieu vosaltres? tenim por que passi com l'any passat.
Se q soc una pesada en aquest tema.
Com ja us he fet saber l'arnau ha evolucionat força be amb la tornada als bolquers, (te 4 anys i mig) de dia ja no els porta des de fa poquet (2 setmanes) encara que alguns escapes ha tingut, pero amb molta menys freqüencia q abans.
La meva preocupacio es la següent
Cada estiu anem de camping ja que estem a l'aire lliure. i aixi no veiem les 4 parets de casa. l'any passat al camping l'arnau vem haver de netejar-li el culete cada dia, i evidentment li vem posar bolquers per no haver de netejar tants calçotets. Sabem que quan està fora de casa a l'aire lliure li costa controlar mes aquest tema i nosaltres també a ell. (no es el mateix preguntar-li 10000 vegades si te pipi o caca a casa que en un espai obert on es passa les 24 hores del dia jugant)
Que farieu vosaltres? tenim por que passi com l'any passat.
Em dic marta, tinc 15 anys, i escric enquest foro perque tinc un problema. em faig pipi al llit de forma involuntaria. porto bolqers durant la nit. algu sap com solucionar-ho, he provat de tot i res em funciona.
gracies
gracies
-
VisitantVi
HOLA MARTA! POTSER JA HO HEU FET, PERÒ PODRIEU PROVAR DE QUE CADA HORA I MITJA O DUES QUE FES UN PIPI, PERÒ NO PREGUNTAR-LI SI EN TÉ, SINO ASSEURE'L FREQÜENTMENT AL WC, I MICA EN MICA ANAR ALLARGANT FINS QUE HO DEMANI.
NO SÉ, JO HO FAIG AMB EL MEU FILL QUAN FILL QUAN
HEM DE MARXAR AMB EL COTXE, PER EXEMPLE, PQ SI ELS HI PREGUNTES ELLS SEMPRE DIUEN "NO EN TINC!" SEGURAMENT PQ ELS HI TRENQUES L'ACTIVITAT O EL JOC QUE ESTAN FENT EN AQUELL MOMENT I NO PAS PQ NO EN TINGUIN.
ÉS UN TEMA DIFÍCIL, QUÈ T'HE DE DIR, NO?
NO SÉ, JO HO FAIG AMB EL MEU FILL QUAN FILL QUAN
HEM DE MARXAR AMB EL COTXE, PER EXEMPLE, PQ SI ELS HI PREGUNTES ELLS SEMPRE DIUEN "NO EN TINC!" SEGURAMENT PQ ELS HI TRENQUES L'ACTIVITAT O EL JOC QUE ESTAN FENT EN AQUELL MOMENT I NO PAS PQ NO EN TINGUIN.
ÉS UN TEMA DIFÍCIL, QUÈ T'HE DE DIR, NO?
camping + bolquers
Me n'alegro per tu marta!
espero que el teu germanet millori dia a dia. Suposo que us deu haver costat molt que us ho demanes abans de fer-s'ho a sobre i no despres.
De vegades tornar al panyal es positiu.
Lo del tema camping el que he vist que moltes mames deixen els seus fills de 2 anys despullats o amb nomes dodotis, pero el teu germanet es una mica gran per aixo. Jo de tu no li posaria i estaria a l'expectativa de com evoluciona tots aquests canvis pero en un entorn diferent fora de casa. Estigueu a sobre d'ell en aquest tema pero sense agobiarlo.
Si de vegades se li escapa no el renyeu,el renteu i llestos.
espero que el teu germanet millori dia a dia. Suposo que us deu haver costat molt que us ho demanes abans de fer-s'ho a sobre i no despres.
De vegades tornar al panyal es positiu.
Lo del tema camping el que he vist que moltes mames deixen els seus fills de 2 anys despullats o amb nomes dodotis, pero el teu germanet es una mica gran per aixo. Jo de tu no li posaria i estaria a l'expectativa de com evoluciona tots aquests canvis pero en un entorn diferent fora de casa. Estigueu a sobre d'ell en aquest tema pero sense agobiarlo.
Si de vegades se li escapa no el renyeu,el renteu i llestos.
- MamadeEmma
- :: poltre

- Entrades: 610
- Membre des de: dl. gen. 14, 2008 1:15 am
- Ubicació: Granollers
Hola Marta...acabo de llegir els teus post...
Els meus germans i jo ens feiem pipi al llit...vam anar a molts metges i no ens donaven solucions...un dia un dels metges ens va dir que a part de no beure res a partir de les 7 de la tarda...quan haviem de fer pipí haviem de fer aixo...una ruixadeta i tallar el pipi, una altre ruixadeta i tornar a tallar el pipi...y aixi fins acabar... era un rotllo però ho vam provar...vam estar aixi un temps i...va funcionar!!!
Aquell metge ens va dir que fent aixó s'exercitaven aquests musculs i s'acostumaven a fer la feina que havien de fer.
Per qualsevol cosa, per aqui estic...
Petons!!!
Els meus germans i jo ens feiem pipi al llit...vam anar a molts metges i no ens donaven solucions...un dia un dels metges ens va dir que a part de no beure res a partir de les 7 de la tarda...quan haviem de fer pipí haviem de fer aixo...una ruixadeta i tallar el pipi, una altre ruixadeta i tornar a tallar el pipi...y aixi fins acabar... era un rotllo però ho vam provar...vam estar aixi un temps i...va funcionar!!!
Aquell metge ens va dir que fent aixó s'exercitaven aquests musculs i s'acostumaven a fer la feina que havien de fer.
Per qualsevol cosa, per aqui estic...
Petons!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |









