La Vibria
La Vibria
Els que som de Poblenou(bcn) ho tenim molt fàcil perque els nostres nens deixin el xumet.
Tenim un drac que es diu La Vibria que cada primavera, al mes de Maig s'emporta tots els xumets dels nens.
L'Arnau no estava convençut de que la Vibria s'emportès el seu xumet, però quan veure que tots els seus companys donaven els seus xumets a la Vibria ell tambè es va afegir..
A canvi la Vibria li va portar uns regals: uns dofins i un pijama amb un camió !!
més info a la web dels dracs de Poblenou: www.dracpoblenou.org
ok:

Tenim un drac que es diu La Vibria que cada primavera, al mes de Maig s'emporta tots els xumets dels nens.
L'Arnau no estava convençut de que la Vibria s'emportès el seu xumet, però quan veure que tots els seus companys donaven els seus xumets a la Vibria ell tambè es va afegir..
A canvi la Vibria li va portar uns regals: uns dofins i un pijama amb un camió !!
més info a la web dels dracs de Poblenou: www.dracpoblenou.org
ok:

genial
gens traumàtic, perque cada vegada que ens demanava el xumet, nosaltres li deiem que se l'havia emportat la Vibria, ell de seguida s'enrecordava i deia que tambè s'havia emportat el de l'Arnau Perez, el seu cosinet..
amb l'altre nen que tenim, el Pau.. ho tindrem més fàcil encara, perque mai no ha volgut el xumet..
amb l'altre nen que tenim, el Pau.. ho tindrem més fàcil encara, perque mai no ha volgut el xumet..
Ostres quina sort amb el Pau no? Jo recordo que en el meu fillol, bé ara té 12 anys! doncs quan era petit no volia deixar-lo de cap manera i cada vegada que ho intentàvem muntava un ciri pobret!!
Aleshores quan va venir l'època de Nadal... doncs nosaltres posem un tió a casa i els nens els hi posen menjar cada dia.. bé ja saps. Resulta que ell li posava menjar però al dia següent encara el tenia i clar ell deia que estava enfadat i no menjava.. i nosaltres li deiem que li havia de donar el xumet pq mengès.. que estava enfadat pq encara duia el xumet a la boca... ondia! va obrir uns ulls i no va trigar ni dos segons a posar el xumet al plat del menjar.. quina gràcia! i aleshores quan preguntava on estava el seu xumet li deiem que el tió se l'havia emportat..
És que són la pera!!
Una abraçada!
Aleshores quan va venir l'època de Nadal... doncs nosaltres posem un tió a casa i els nens els hi posen menjar cada dia.. bé ja saps. Resulta que ell li posava menjar però al dia següent encara el tenia i clar ell deia que estava enfadat i no menjava.. i nosaltres li deiem que li havia de donar el xumet pq mengès.. que estava enfadat pq encara duia el xumet a la boca... ondia! va obrir uns ulls i no va trigar ni dos segons a posar el xumet al plat del menjar.. quina gràcia! i aleshores quan preguntava on estava el seu xumet li deiem que el tió se l'havia emportat..
És que són la pera!!
Una abraçada!
jejeje Dolo! quina gracia! la veritat es q amb els nens s'ha de tenir molta imaginació! la meva neboda té 4 anys i no hi ha manera q deixi ni el xumet ni un llençol petit q sempre porta arreu! En fi, paciencia!
lo del Drac si q es una bona idea pq els nens quan veuen q un altre ho fa tmb es decideixen..
lo del Drac si q es una bona idea pq els nens quan veuen q un altre ho fa tmb es decideixen..
Doncs, mira, avui anant pel carrer una dona s'ha aturat a dir-li cosetes al Gerard, anava mossegant el pipo perquè li està sortitnt una denteta i la dona li ha dit: Vaja, tant gran i amb xumet, fora el xumet, el xumet caca.
M'he quedat molt aturada i li he dit que encara era petit pobret.
S'ha d'intentar que el portin el menys possible i als 2 anys és recomanable que no l'utilitzin o tan sols per anar a dormir, als 3 ja no han de fer-lo servir.
Ara, jo el vaig dur bastant de temps i no tinc cap trauma i us asseguro que tinc una dentadura ben bonica
M'he quedat molt aturada i li he dit que encara era petit pobret.
S'ha d'intentar que el portin el menys possible i als 2 anys és recomanable que no l'utilitzin o tan sols per anar a dormir, als 3 ja no han de fer-lo servir.
Ara, jo el vaig dur bastant de temps i no tinc cap trauma i us asseguro que tinc una dentadura ben bonica

<img src="http://b3.lilypie.com/BUTpp2.png" alt="Lilypie Tercer Ticker" border="0">
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |











