La Vibria

Els bolquers, el xumet..

Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6550
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

La Vibria

EntradaAutor: Toni » dc. jul. 27, 2005 9:39 am

Els que som de Poblenou(bcn) ho tenim molt fàcil perque els nostres nens deixin el xumet.
Tenim un drac que es diu La Vibria que cada primavera, al mes de Maig s'emporta tots els xumets dels nens.
L'Arnau no estava convençut de que la Vibria s'emportès el seu xumet, però quan veure que tots els seus companys donaven els seus xumets a la Vibria ell tambè es va afegir..

A canvi la Vibria li va portar uns regals: uns dofins i un pijama amb un camió !!

més info a la web dels dracs de Poblenou: www.dracpoblenou.org :-)ok:


Imatge
Lod
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1506
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 11:37 am

EntradaAutor: Lod » dc. jul. 27, 2005 11:47 am

Je je...
Quina bona idea no? és súper original i suposo que gens traumàtica per els nens no?

Quina gràcia!!
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6550
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

genial

EntradaAutor: Toni » dc. jul. 27, 2005 3:25 pm

gens traumàtic, perque cada vegada que ens demanava el xumet, nosaltres li deiem que se l'havia emportat la Vibria, ell de seguida s'enrecordava i deia que tambè s'havia emportat el de l'Arnau Perez, el seu cosinet..
amb l'altre nen que tenim, el Pau.. ho tindrem més fàcil encara, perque mai no ha volgut el xumet..
Lod
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1506
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 11:37 am

EntradaAutor: Lod » dv. jul. 29, 2005 8:21 am

Ostres quina sort amb el Pau no? Jo recordo que en el meu fillol, bé ara té 12 anys! doncs quan era petit no volia deixar-lo de cap manera i cada vegada que ho intentàvem muntava un ciri pobret!!
Aleshores quan va venir l'època de Nadal... doncs nosaltres posem un tió a casa i els nens els hi posen menjar cada dia.. bé ja saps. Resulta que ell li posava menjar però al dia següent encara el tenia i clar ell deia que estava enfadat i no menjava.. i nosaltres li deiem que li havia de donar el xumet pq mengès.. que estava enfadat pq encara duia el xumet a la boca... ondia! va obrir uns ulls i no va trigar ni dos segons a posar el xumet al plat del menjar.. quina gràcia! i aleshores quan preguntava on estava el seu xumet li deiem que el tió se l'havia emportat..
És que són la pera!!

Una abraçada!
Avatar de l’usuari
Stella
:: papallona
:: papallona
Entrades: 144
Membre des de: dj. des. 29, 2005 8:25 pm

EntradaAutor: Stella » dv. des. 30, 2005 10:19 am

jejeje Dolo! quina gracia! la veritat es q amb els nens s'ha de tenir molta imaginació! la meva neboda té 4 anys i no hi ha manera q deixi ni el xumet ni un llençol petit q sempre porta arreu! En fi, paciencia!
lo del Drac si q es una bona idea pq els nens quan veuen q un altre ho fa tmb es decideixen..
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dj. març 30, 2006 6:22 pm

A Banyoles, quan passa la cavalcada de reis, hi ha un patge que es diu Patge Meu (o Teu, depen de l'any) que recull els xumets que els nens li donen, i els porta penjats en una espècie de bara (bastó). A la meva nevoda li va anar molt bé l'any passat!!
Avatar de l’usuari
sharey
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1338
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 11:07 am

EntradaAutor: sharey » dv. feb. 09, 2007 9:23 pm

ostres dons akestes koses estan molt b
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dt. juny 05, 2007 4:50 pm

a quina edat solen deixar el pipo? o quan és recomanable que el deixin? z2:-)
Avatar de l’usuari
silvia
:: pantera
:: pantera
Entrades: 899
Membre des de: dv. jul. 07, 2006 12:12 pm

EntradaAutor: silvia » dc. juny 06, 2007 1:13 pm

Doncs, mira, avui anant pel carrer una dona s'ha aturat a dir-li cosetes al Gerard, anava mossegant el pipo perquè li està sortitnt una denteta i la dona li ha dit: Vaja, tant gran i amb xumet, fora el xumet, el xumet caca.
M'he quedat molt aturada i li he dit que encara era petit pobret.
S'ha d'intentar que el portin el menys possible i als 2 anys és recomanable que no l'utilitzin o tan sols per anar a dormir, als 3 ja no han de fer-lo servir.
Ara, jo el vaig dur bastant de temps i no tinc cap trauma i us asseguro que tinc una dentadura ben bonica :r)
<img src="http://b3.lilypie.com/BUTpp2.png" alt="Lilypie Tercer Ticker" border="0">
Avatar de l’usuari
Seira
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1117
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 4:32 pm
Ubicació: Vic

EntradaAutor: Seira » dt. maig 13, 2008 8:55 am

Les meves germanes també sempre han aconseguit que deixin els xumets donant-los als reis !!!!

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::