Carret de passeig
Carret de passeig
Hola noietes,
Ens hem de posar a mirar carrets de passeig perq al setembre la pordi anirà a la guarde i necessitem un de més lleuger per deixar-lo allà. A més, aquest estiu marxem de camping i entre el arsenal de coses q hem de portar i el carret q tenim ara omplim dos cotxes junts!
Veig pel carrer molts MACLAREN!, pq? bona relació qualitat-preu?
Vosaltres quin teniu, o quin em recomaneu?
Gràcies GUAPÍSSIMES!
Ens hem de posar a mirar carrets de passeig perq al setembre la pordi anirà a la guarde i necessitem un de més lleuger per deixar-lo allà. A més, aquest estiu marxem de camping i entre el arsenal de coses q hem de portar i el carret q tenim ara omplim dos cotxes junts!
Veig pel carrer molts MACLAREN!, pq? bona relació qualitat-preu?
Vosaltres quin teniu, o quin em recomaneu?
Gràcies GUAPÍSSIMES!
Hola, nosaltres tenim el bugaboo, i al setembre comença el Pere la guarderia, i necessitavem una coseta més petita i plegable.
Ens tenien que fer un regal i jo vaig demanar el Maclaren, ja el tenim, la veritat jo prefereixo el bugaboo, peró reconec que per espai và molt bé el maclaren, a mi m'el van recomanar la meva cunyada i amigues, i la veritat n'estic contenta, ara tampoc el faig servir gaire, al setembre ja farem més kilometres!
No es dels baratos,peró molt bona qualitat,a més tens molts models amb diferents colors.
Ens tenien que fer un regal i jo vaig demanar el Maclaren, ja el tenim, la veritat jo prefereixo el bugaboo, peró reconec que per espai và molt bé el maclaren, a mi m'el van recomanar la meva cunyada i amigues, i la veritat n'estic contenta, ara tampoc el faig servir gaire, al setembre ja farem més kilometres!
No es dels baratos,peró molt bona qualitat,a més tens molts models amb diferents colors.
Hola martina!!! NO t'ho pensis hi compra un maclaren. És super pràctic, cómode i ells hi van molt bé. Jo primer en vaig comprar un de baratet i vaig haver de comprar un altre. Llavors vaig comprar el maclaren i ja fa dos anys i mig que ronda com mai, ha fet mils de quilómetres i ara ja hi va el meu fill petit i continua anat tan bé com el primer dia.
<a><img src="http://m1.lilypie.com/bsGLp2.png" alt="Lilypie Primer Ticker" border="0"></a><a><img src="http://m1.lilypie.com/DexZp2.png" alt="Lilypie Primer Ticker" border="0"></a>
Jo mho vaig mirar molt i molt i la que no es reclinava, tenia una tela dolentota o feia ñigui ñogui o pesava casi igual que el primer cotxet. Al final em vaig decantar per una maclaren model tecno xt (que es reclina més que la "quest" que te la majoria, pq em sabia greu q quan dormís estés mig torta) i n'estem molt i molt contents. A més té filtre solar, amortidors... Em va costar 220eur, el preu més barat q vam trobar, per internet i a botigues. Miratho bé i compara pq hi ha molta diferència de preus d'un lloc a l'altre. La quest es més barata, però no es reclina tant, cosa que per mí era molt important ja que l'amortitzo força.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |









