El meu pipo no està bo!!

Els bolquers, el xumet..

Avatar de l’usuari
Loula
Entrades: 4
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:40 pm
Ubicació: l'Anoia
Contacta:

El meu pipo no està bo!!

EntradaAutor: Loula » ds. set. 13, 2008 2:39 pm

Hola a totes Nosaltres fa ara tres dias que li hem tret el pipo, i la veritat és que de moment va genial. Àlex estava molt enganxat al pipo, ultimament ho demanava ja al carrer i tot i ja vam veure que no podia ser. Aixi que com li venian molts canvis (com per exemple el canvi de guarderia a col·legi, i canvi d'habitació) vam decidir repartir-ho perquè no ho tingués tot junt. Buscabam una manera que el no veiés que el pipo habia desaparegut sense mes, no voliem que un dia preguntés per ell i dir-li que ja no hi era, vam decidir que la millor manera era que ell ho rebutgés. Doncs bé encara que em donava moltissima llastima per que he de reconèixer que veure-li amb el pipo era com veure al meu bebe i no al meu nen gran. Finalment vam decidir posar-li un mica de vinagre, ens donava llastima, mes que res per quan s'ho fiqués a la boca, però era l'unica cosa que no li faria cap mal.... cafe i tot això no m'agradava massa. Doncs evidentment s'ho va possar a la boca i deia "que fàstic" aixins que una i no mes no s'ho a tornat a ficar mes, però clar de vegades li donava l'arrencada i altra vegada: "Papa, o mama, vull el pipo" I nosaltres li deiem "si carinet te" i se'l mirava i deia "nooooo té caca mira prova mama" I jo "Siii és veritat sap molt malament aquest pipo, això és per que el pipo solament s'ho poden posar els bebes" Be i despres d'aquesta gran pelicula s'ha quedat conforme al segon dia ja nomes ho va demanar nomes per a dormir, i el tercer que és avui ni se'n recorda d'ell. Crec que ho hem fet bé, per que el no ha plorat gens pel pipo, a mes a mes que ell veu que ho té però que no li agrada el sabor, per tant ho rebutja. Aquesta és la història del adeu al pipo de l'Àlex desitjo no haver-me fet pesada. Petonets. :lleo:
Imatge
Avatar de l’usuari
carbassona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2809
Membre des de: ds. des. 15, 2007 7:12 pm

EntradaAutor: carbassona » ds. set. 13, 2008 7:55 pm

M'ha agradat molt i la idea és molt bona perquè així és ell que el deixa de fer servir, millor.
Nosaltres només li haurem de treure per la nit perquè durant el dia ja fa molt de temps que no els fa servir, el mati quan s'aixeca diu "el pipo nonon"....
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Loula
Entrades: 4
Membre des de: dj. set. 11, 2008 8:40 pm
Ubicació: l'Anoia
Contacta:

EntradaAutor: Loula » dg. set. 14, 2008 8:44 pm

Gràcies Carbassona, la veritat es que ens a anat molt bé per el moment. :pandi: Gràcies per contestar.
Imatge
Avatar de l’usuari
Carme74
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Carme74 » dg. set. 14, 2008 10:00 pm

Bravo Àlex!!
Ja t'estàs fent un homenet! Que bé haver pogut treure el pipo en tan pocs dies! Et felicito a tu per ser tan valent i als teus pares per trobar la manera d'ajudar-te a deixar-lo.
I que vagi moooooooooooolt bé demà al cole!!
Imatge

Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::