VAIG AL LOGOPEDA!
- Eduqueu les criatures
- :: puça

- Entrades: 12
- Membre des de: dl. set. 29, 2008 12:21 pm
VAIG AL LOGOPEDA!
Aquest és un missatge del programa Eduqueu les Criatures. Estem buscant pares/mares que portin els seus fills al logopeda, i que tinguin ganes de participar al programa d'aquest diumentge dia 26 d'octubre. És el vostre cas? Per què hi ha d'anar? Si ens ho voleu explicar, envieu-nos un correu a "eduqueu@catradio.cat", i ens posarem en contacte amb vosaltres.
Moltes gràcies,
Els de l'Eduqueu.
Moltes gràcies,
Els de l'Eduqueu.
Eduqueu les Criatures, un programa que parla de l'experiència de ser pares, cada diumenge de 9 a 10 del matí, i a Catalunya Ràdio! (ahh..i ho fem de molt bon humor!)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |


