VAIG AL LOGOPEDA!

Els bolquers, el xumet..

Eduqueu les criatures
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dl. set. 29, 2008 12:21 pm

VAIG AL LOGOPEDA!

EntradaAutor: Eduqueu les criatures » dl. oct. 20, 2008 3:48 pm

Aquest és un missatge del programa Eduqueu les Criatures. Estem buscant pares/mares que portin els seus fills al logopeda, i que tinguin ganes de participar al programa d'aquest diumentge dia 26 d'octubre. És el vostre cas? Per què hi ha d'anar? Si ens ho voleu explicar, envieu-nos un correu a "eduqueu@catradio.cat", i ens posarem en contacte amb vosaltres.

Moltes gràcies,

Els de l'Eduqueu.
Eduqueu les Criatures, un programa que parla de l'experiència de ser pares, cada diumenge de 9 a 10 del matí, i a Catalunya Ràdio! (ahh..i ho fem de molt bon humor!)

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::