EL bibe
- nereasistac
- :: zebra

- Entrades: 1077
- Membre des de: dl. jul. 30, 2007 2:07 pm
- Contacta:
EL bibe
La meva filla dema fa els 2 anys i el tema bibe em te freguideta. Es com un vici, no pot domrir si no te amb ella el bibe d ellet.
Algun dia si esta molt esgotada ho he aconseguit, aixo si no abans sentintla plorar una bona estona. No se si fare be o no peor li estem treien, i avui per exemple he cedit i li he donat.
Alguna liha pasat nopoder treure l'adiccioal bibe???
Segons la pediatra noe sbo! Pero nomes vol bibe qun anem al llit, si esta desperta no el vl ni veure, vol el got dels grans
Algun dia si esta molt esgotada ho he aconseguit, aixo si no abans sentintla plorar una bona estona. No se si fare be o no peor li estem treien, i avui per exemple he cedit i li he donat.
Alguna liha pasat nopoder treure l'adiccioal bibe???
Segons la pediatra noe sbo! Pero nomes vol bibe qun anem al llit, si esta desperta no el vl ni veure, vol el got dels grans


viewtopic.php?f=33&t=13637&p=720774#p720774


viewtopic.php?f=50&t=9207
M'HAN TRAICIONAT UNA VEGADA MES PERO HO HE FET DE TOT COR
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
- nereasistac
- :: zebra

- Entrades: 1077
- Membre des de: dl. jul. 30, 2007 2:07 pm
- Contacta:
nose nol i vaig preguntar perqeu era dolent.
A la propera revisio que em sembl ala te al gener li preguntare perque es dolent, potser es per una xorrada i paso, avui hem tornat a donarli el bibi, no tinc ganes de sentirla plorar. Potser ara per festes amb mes paciencia ho intneti de nou
A la propera revisio que em sembl ala te al gener li preguntare perque es dolent, potser es per una xorrada i paso, avui hem tornat a donarli el bibi, no tinc ganes de sentirla plorar. Potser ara per festes amb mes paciencia ho intneti de nou


viewtopic.php?f=33&t=13637&p=720774#p720774


viewtopic.php?f=50&t=9207
M'HAN TRAICIONAT UNA VEGADA MES PERO HO HE FET DE TOT COR
- nuriayderek
- :: rateta

- Entrades: 181
- Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:03 pm
- Ubicació: Lleida
Re: EL bibe
jo no crec que sigui tan dolent.
El meu te dos anyets gairebé els dos i mig i no li dono bibi perque no el necesita, pero si alguna nit no ha sopat bé i abans d'anar a dormir el demana, li dono sense cap problema, el que no faré es donar-li la llet en un got a les 12 o la 1 del matí...se li cauria tota la llet al damunt i jo crec que alimenta més el bibi que el prenen tan a gust que no la llet amb un got.
Jo crec que el problema seria si sempre volgues bibi, pero si durant el dia beu amb got pues ja esta, ja s'hi acostuma i apren a beure durant el dia.
Jo li he donat bibi fins que no l'ha volgut i ja no beu llet a la nit, pero si volgues llet, jo prefereixo donar-li amb bibi
El meu te dos anyets gairebé els dos i mig i no li dono bibi perque no el necesita, pero si alguna nit no ha sopat bé i abans d'anar a dormir el demana, li dono sense cap problema, el que no faré es donar-li la llet en un got a les 12 o la 1 del matí...se li cauria tota la llet al damunt i jo crec que alimenta més el bibi que el prenen tan a gust que no la llet amb un got.
Jo crec que el problema seria si sempre volgues bibi, pero si durant el dia beu amb got pues ja esta, ja s'hi acostuma i apren a beure durant el dia.
Jo li he donat bibi fins que no l'ha volgut i ja no beu llet a la nit, pero si volgues llet, jo prefereixo donar-li amb bibi
- estrella75
- :: papallona

- Entrades: 147
- Membre des de: ds. març 22, 2008 7:22 pm
Re: EL bibe
Ja tens resposta del pediatre nereasistac?
Jo faig com la nuriayderek. Ja fa temps que només li donc al matí per esmorzar (bàsicament perquè sempre fem tard i així en fem més via) i ocasionalment a la nit si arribem molt tard i s'adorm i no ha sopat, però això és comptades vegades!
De fet, m'agradaria treure-li perquè ha donat els xumets als Reis i si no té xumet, voldria també treure-li la tetina del biberò però no sé jo, haig de mentalitzar-me d'aixecar-nos més aviat!
Jo faig com la nuriayderek. Ja fa temps que només li donc al matí per esmorzar (bàsicament perquè sempre fem tard i així en fem més via) i ocasionalment a la nit si arribem molt tard i s'adorm i no ha sopat, però això és comptades vegades!
De fet, m'agradaria treure-li perquè ha donat els xumets als Reis i si no té xumet, voldria també treure-li la tetina del biberò però no sé jo, haig de mentalitzar-me d'aixecar-nos més aviat!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |







