DORMIR AMB COIXÍ
DORMIR AMB COIXÍ
Hola a totes!!!
L'Ariadna, la meva filla té 2 anys i 9 mesos i ara em demana un coixí per dormir.
Agafa un coixí del menjador i se'l posa.
Sabeu a quina edat és bo que dormin amb coixí? Sabeu si venen coixins per nens petits perquè els que veig jo són bastant alts?
Petons a totes!!!!
L'Ariadna, la meva filla té 2 anys i 9 mesos i ara em demana un coixí per dormir.
Agafa un coixí del menjador i se'l posa.
Sabeu a quina edat és bo que dormin amb coixí? Sabeu si venen coixins per nens petits perquè els que veig jo són bastant alts?
Petons a totes!!!!
<a><img src="http://bd.lilypie.com/WZFep1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0"></a> <a><img src="http://b3.lilypie.com/4Uhbp1.png" alt="Lilypie Tercer Ticker" border="0"></a>
-
VisitantVi
...
El meu tb dorm amb coixí, però amb un de primet. LA Bet encara sense.

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Els meus dormen tots dos amb coixí : la Laura amb un de gros però primet, i en Roger amb un de normal d'aqeusts de cervicals. Ja sé que sona raro, però a la Laura li vam comprar expressament per ella, i el d'en Roger el va aprofitar quna nosaltres ens els vam canviar (no és pas que estiguessin vells, però els vam canviar epr uns de làtex). Li vaig posar a ell perquè s'hi posava sempre co-llitant; quan acaba de mamar, fa un cop de cul i puja cap al coixi. O sigui que no vaig tenir cap remordiment de passar-li al seu llit.
Nosaltres també havíem pensat de comprar-li un coixí perquè quan dorm amb nosaltres li agrada molt posar-hi el caparró. I l'altra dia dient-li a la meva germana em va comentar que sobretot no li comprés de làtex perquè no els hi anaven bé als nens petits, feien massa "força" cap amunt, com si els hi empenyessin i llavors després els hi feien mal el coll. 

<img src="http://b3.lilypie.com/BUTpp2.png" alt="Lilypie Tercer Ticker" border="0">
- estrella75
- :: papallona

- Entrades: 147
- Membre des de: ds. març 22, 2008 7:22 pm
Re: DORMIR AMB COIXÍ
La meva petitona als 10 mesos quan dormia a la seva cuna-llit notavem que la posavem a dormir correctament al llit i ella es treia la roba pq no soporta dormir tapada i aleshores es feia com un munt de la roba amb el cobrellit i es posava a formir girada al revés d com l´haviem posat i a sobre de la roba i aixi quasi cada dia fins k vam descobrir que volia un coixí ...pq vam provar de posar-li un petit i a partir d´aquell cop sempre mes a volgut dormir amb coixinet..!!! 

- Blanca07
- :: poltre

- Entrades: 647
- Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
- Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa
Re: DORMIR AMB COIXÍ
Nosaltres fa mooooooolt de temps que li posem un coixi.... Bueno quen tenia 6 mesos li vaig encarregar a la meva avia que li fes 2 coixins i li posaba un sota el cap i un altre que li agradava dormir agant-lo ella. (ara té 21 mesos)
Ara ja fa temps dorm amb coixí gran sota el cap i un altre se'l posa (dorm de costat) sota una cama i un braç com si estigues abraçanet al coixí. He de dir que l'he acostumada jo a que fes aixó pq el meu home i jo dormim abraçats a un coixí osigui per 3 persones tenim 6 coixíns..un al cap i un que volta pel llit (moltes vegades moltesta, jejeje)
Ara ja fa temps dorm amb coixí gran sota el cap i un altre se'l posa (dorm de costat) sota una cama i un braç com si estigues abraçanet al coixí. He de dir que l'he acostumada jo a que fes aixó pq el meu home i jo dormim abraçats a un coixí osigui per 3 persones tenim 6 coixíns..un al cap i un que volta pel llit (moltes vegades moltesta, jejeje)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |










