Del llit de baranes al "normal"
Del llit de baranes al "normal"
Ei a quina edat heu passat el vostre fill o filla del llit de baranes al normal? Ho vau fer de cop o primer les migdiades...
Ens van deixar el llit de baranes i ara la noia que ens el va deixar torna a estar embarassada.
Gràcies
Ens van deixar el llit de baranes i ara la noia que ens el va deixar torna a estar embarassada.
Gràcies
- estrella75
- :: papallona

- Entrades: 147
- Membre des de: ds. març 22, 2008 7:22 pm
Hola Danu!
Jo també és una pregunta que tinc força en ment.
La Gala farà aviat aviat 2 anys i encara dorm al llit de baranes amb la barana a dalt de tot. Tenim un llit convertible.
Ella no fa mai intents de saltar del llit però sap baixar dels llits "normals" (sempre que no siguin excessivament alts com els d'abans).
Jo veig que encara hi cap perfectament bé i no la trauré fins que ja no hi càpiga, o vulgui saltar, o el necessiti per un germ@.
També he provat de deixar-li la barana a baix de tot però no em va bé perquè no queda a la mateixa alçada que el matalàs i no ho sap saltar.
Jo també és una pregunta que tinc força en ment.
La Gala farà aviat aviat 2 anys i encara dorm al llit de baranes amb la barana a dalt de tot. Tenim un llit convertible.
Ella no fa mai intents de saltar del llit però sap baixar dels llits "normals" (sempre que no siguin excessivament alts com els d'abans).
Jo veig que encara hi cap perfectament bé i no la trauré fins que ja no hi càpiga, o vulgui saltar, o el necessiti per un germ@.
També he provat de deixar-li la barana a baix de tot però no em va bé perquè no queda a la mateixa alçada que el matalàs i no ho sap saltar.
...
A nosaltres tb ens ha passat això! En Marc dorm amb un llit de baranes, però dels grossos, de 1'40m i encara hi dorm. Per la Bet ens van deixar un llitet de baranes i la noia ara torna a estar embarassada, ella l'ha de tenir a l'octubre (la Bet tindrà 1 any i mig), i si li sumo els 4 mesos que acostumen a dormir al bressolet, gairebé me'n vaig als 2 anys. Llavors la passarem al llitet normal.

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
L'Arnau no suportava el llit de baranes, li devia semblar que estava allà tancat i es posava a plorar com un boig.
Quan tenia 15 mesos el vam passar al llit gran però vam fer una barana com la de la cunita i li posavem quan s'adormia. A les nits, si es despertava, bramava desconsoladament.
Ara hem optat per posar-li una baraneta baixeta, de només un pam i que només ocupa mig llit. Així si es desperta, baixa ell tot sol i ve a la nostra habitació. Ha sigut un gran canvi!
Quan tenia 15 mesos el vam passar al llit gran però vam fer una barana com la de la cunita i li posavem quan s'adormia. A les nits, si es despertava, bramava desconsoladament.
Ara hem optat per posar-li una baraneta baixeta, de només un pam i que només ocupa mig llit. Així si es desperta, baixa ell tot sol i ve a la nostra habitació. Ha sigut un gran canvi!
Noèlia, mama de l'Arnau (09-05-06)
llit baranes al normal amb dos dies
jo no vaig tenir gaires problemes amb semblava que en el llit de baranes quan es movia li quedava petit, la nena te dos anys i mediex aprox. 87 cm. no era el llit petit per llarg sino per ample .
a la seva habitacio que no estava preparada encara i tenia un llit de matrimoni de sobres i vaig decidir posar-lo a la paret, perfecta! perque quan ha estat malalta he dormit al seu costat amb espai per totes dues. i de moment no tinc intencions de treure-li aquest llit.
els primers dies li posava el matalas del llit de baranes a terra per si queia. i vam tenir sort. no va caure.
que millor que dormir en un llit de 90 cm a un de 135 cm. jejejje
a la seva habitacio que no estava preparada encara i tenia un llit de matrimoni de sobres i vaig decidir posar-lo a la paret, perfecta! perque quan ha estat malalta he dormit al seu costat amb espai per totes dues. i de moment no tinc intencions de treure-li aquest llit.
els primers dies li posava el matalas del llit de baranes a terra per si queia. i vam tenir sort. no va caure.
que millor que dormir en un llit de 90 cm a un de 135 cm. jejejje
Hola, noies,
Mireu, jo vaig passar la meva filla gran del bresol amb baranes al llit gran quan tenia uns 22 o 23 mesos. Li vam posar una baraneta d'aquestes de xarxa, perquè no caigués i perfecte. Clar, li anàvem dient, no t'agafis a la barana (no es tomba, perquè una part va sota del matalàs, però... per evitar que caigués per sobre), vigila, etc. Vam començar a fer-hi les migdiades, fins que un dia li vam dir que hi dormiria a la nit. I ella feliç! El seu llit gran! Ho vam fer així perquè jo estava embarassada de la meva segona filla (que va néixer quen ella tenia just 2 anyets) i no volia "prendre-li" el seu llitet de baranes per "donar-lo" a la germaneta (de fet, va començar dormit al cuco, però poc temps, potser 3 mesos). Quan la Txell ja es va acostumar a dormir al llit gran, vam plegar i desar el bressol i no el vam treure fins que la Isona el va necessitar.
Mireu, jo vaig passar la meva filla gran del bresol amb baranes al llit gran quan tenia uns 22 o 23 mesos. Li vam posar una baraneta d'aquestes de xarxa, perquè no caigués i perfecte. Clar, li anàvem dient, no t'agafis a la barana (no es tomba, perquè una part va sota del matalàs, però... per evitar que caigués per sobre), vigila, etc. Vam començar a fer-hi les migdiades, fins que un dia li vam dir que hi dormiria a la nit. I ella feliç! El seu llit gran! Ho vam fer així perquè jo estava embarassada de la meva segona filla (que va néixer quen ella tenia just 2 anyets) i no volia "prendre-li" el seu llitet de baranes per "donar-lo" a la germaneta (de fet, va començar dormit al cuco, però poc temps, potser 3 mesos). Quan la Txell ja es va acostumar a dormir al llit gran, vam plegar i desar el bressol i no el vam treure fins que la Isona el va necessitar.

- nuriayderek
- :: rateta

- Entrades: 181
- Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:03 pm
- Ubicació: Lleida
jo encara no l'he passat, ara comença a fer l'efecte de voler saltar i de vegades dorm al llit pero sempre acompanyat, pero perque si ha de dormir al llit a mi m'agrada dormir amb ell.
Ara vull comprar unes baranes d'aquestes perque no es caiguin pero nose on trobar una que no surti molt cara i a veure si el puc anar pasant perque em fa por que es llençi des del bressol, pero per altra part dormir-lo al llit...si per ell fos estaria fins les 5 de la matinada jugant i es una mica dificil tenir-lo al llit sense que vulgui anar a jugar, de moment li em tret les migdiades, perque arribi a la nit i tingui son
Ara vull comprar unes baranes d'aquestes perque no es caiguin pero nose on trobar una que no surti molt cara i a veure si el puc anar pasant perque em fa por que es llençi des del bressol, pero per altra part dormir-lo al llit...si per ell fos estaria fins les 5 de la matinada jugant i es una mica dificil tenir-lo al llit sense que vulgui anar a jugar, de moment li em tret les migdiades, perque arribi a la nit i tingui son
- carbassona
- :: girafa

- Entrades: 2809
- Membre des de: ds. des. 15, 2007 7:12 pm
Re: Del llit de baranes al "normal"
La Júlia la setmana passada va començar a saltar del llit i abans de que es fés mal, la vaig canviar de llit, i està encantada, i mira avui fa els dos anyets, per tant, abans dels dos anys, ha passat el llitet al llit normal.
Re: Del llit de baranes al "normal"
Hola,
Jo tinc una nena de 2 anys i mig i encara dorm al llit de 1,40 però amb baranas. Fà mig any li vem treure tres del mig, que queda que pot sortir si vol, perque "saltava" i hi ha una certa distànciia!!!. Aquesta cuna--llit es convertir en llit sense baranes. (Al germà gran li vem possar llit quasi als 3 i fins als 4 i mig no el vem canviar a llit de 1,90). Hem pensat que aquest estiu quan li treiem els bolquers li convertirem la cuna a llitet (sense baranes) per fer-li entendre que així ja es gran i aprofitar la oportunitat de treura-li lies baranes.
Jo tinc una nena de 2 anys i mig i encara dorm al llit de 1,40 però amb baranas. Fà mig any li vem treure tres del mig, que queda que pot sortir si vol, perque "saltava" i hi ha una certa distànciia!!!. Aquesta cuna--llit es convertir en llit sense baranes. (Al germà gran li vem possar llit quasi als 3 i fins als 4 i mig no el vem canviar a llit de 1,90). Hem pensat que aquest estiu quan li treiem els bolquers li convertirem la cuna a llitet (sense baranes) per fer-li entendre que així ja es gran i aprofitar la oportunitat de treura-li lies baranes.
- bakallanera
- :: pantera

- Entrades: 863
- Membre des de: dt. març 03, 2009 1:50 pm
Re: Del llit de baranes al "normal"
Nosaltres tenim un llit de baranes convertible a llit de 1,40. Cap els 2 anys li vem treure la barana grossa i li vem posar una de les que venen per anar de viatge, o per llit gros, de la marca jane, de color blanc, que fa uns 80-100cm de llarg. Li queda de manera que per la part de dalt no pot caure, i si vol baixar del llit ho fa per la part dels peus. Ell està encantat i nosaltres també, així puc seure al seu llitet per cantar-li una canço, explicar-li un conte, fer-li el petó de bona nit, una abraçada, donar-li aigua... és més fàcil l'accés.
Sort!
Sort!
Re: Del llit de baranes al "normal"
Nosaltres acabem de comprar una habitació nova pel Gabi perqùè pel desembre tindrà un germanet/a i volem que llavors ja estigui al llit normal, perquè no es senti desplaçat però la veritat és que no sabem com fer-ho, he llegit a alguna de vosaltres que vau començar amb les migdiades i dp per les nits, sembla una bona idea però si en teniu més.... les agrairé moltíssim!

viewtopic.php?f=35&t=4959

viewtopic.php?f=50&t=13087
Traer un niño al mundo es una decisión extraordinaria. Es decidir tener por siempre el corazón fuera del cuerpo.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |






















