Rentarse el culet

Els bolquers, el xumet..

bertaserra10
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dv. abr. 25, 2008 7:01 pm

Rentarse el culet

EntradaAutor: bertaserra10 » dv. maig 23, 2008 6:51 pm

Hola Noias
Us escric perque aquest cap de setmana em va pasar una cosa.
La meva neboda Tania va quedarse a durmir a casa nostra uns quans dies degut a un tema familiar. La nena te 5 anys.
Tant bon punt els seus pares van marxar de casa meva i amb les boses per desfer la nena tenia ganas d'anar al bany em va demanar. Tita tinc cacaaaa!!! (de bones a primeres em vaig pensar que s'havia fet a sobre, i la meva reacció mirar si anava bruta, menus mal que anava neta, sino ja em veia posantli un dodotis de la meva nena de 2 anys)

Em vaig quedar estrayada perque pensava que als 5 anys ja hauriien d'anar tots solets al bany. Pero ho vaig entendre parqué no estaba a casa seva.

Quan va acabar d'anar al lababo em va cridar que vingués a rentarla
es normal als 5 anys?. Vaig insistir que sel rentés ella, pero després de tanta negativa i rebequeria vaig acabar per netejarla jo. Estic segura que al cole es renta ella soleta. Encara que ma cuñada de vegades li neteja ella amb toallitas o be amb esponja si es el cas.

Alguna ha pasat per aquesta situació.
tsunade
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1503
Membre des de: dg. març 16, 2008 7:24 pm
Ubicació: El Maresme!

EntradaAutor: tsunade » dv. maig 23, 2008 8:03 pm

Berta, jo vaig cuidar un nen que em feia el mateix. M'ho va fer 2 o 3 cops, no més.
Què vol dir que et netegi el cul amb 5 anys? No és que tingui massa experiència amb nens d'aquesta edat, però a mi normal no em semblava.

Cal dir que quan li vaig dir que el culet se l'havia de rentar ell (amb altres paraules, es clar :-D) no li va costar gens en absolut... Es va acostumar ben ràpid. De fet, crec que inclus reforçava la seva faceta de "nen gran"...

A veure aquestes mamis que ens diuen!
martacm
Entrades: 25
Membre des de: dt. abr. 24, 2007 9:55 am

ensenyar a rentarse

EntradaAutor: martacm » ds. maig 24, 2008 2:47 pm

Hola Berta
Ja veig que tens una mica de dificltats aquests dies amb la teva neboda de 5 anys.

Crec que als 5 anys es un tope raonable perque encara la demanin. Mes enlla em semblaria estrany.

L'arnau ens solia demanar la caca quan ja no hi havia mes remei. en un periode d'un any potser ha tingut 4 o 5 escapes. Pero normalment va solet al bany.

Algunes vegades ens crida a ma mare o a mi i nosaltres accedim per veure si va tot be. I li passem la tovalloleta o l'esponja. O be som nosaltres que li preguntem si necessita ajuda.

Comprali les toallitas Kandoo, potser us van be.
Felicitala quan es renti ella soleta encara que no ho hagi fet gaire be.
Em dic marta, tinc 15 anys, i escric enquest foro perque tinc un problema. em faig pipi al llit de forma involuntaria. porto bolqers durant la nit. algu sap com solucionar-ho, he provat de tot i res em funciona.
gracies
jordi
Entrades: 19
Membre des de: dc. abr. 25, 2007 7:04 pm

ajudar a rentarse

EntradaAutor: jordi » dc. maig 28, 2008 10:19 pm

Hola Berta
El comportament de la teva neboda es totalment coprensible tenint en compte de que no es trobava a casa seva, (millor aixi que no que s'ho hagues fet a sobre, Qina feinada!!)
Recordo que de petit el tema de rentarme el cul també em costava, en aquella epoca no hi havia toallitas kandoo, nomes paper higienic. Amb 5 o 6 anys alguna vegada havia cridat a mare perque em rentes.
Temps al temps, es questió d'insistència i d'ensenyar-li.
onagomez
Entrades: 6
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 8:24 pm

Re: Rentarse el culet

EntradaAutor: onagomez » dl. jul. 27, 2009 8:07 pm

Hola Berta, espero que el tema amb la teva neboda el tinguis controlat.
Tinc una germaneta de l'edat de la teva neboda, la Laia, be encara no te els 5 pero li falta poquet
De vegades si que li demana els pipis i les caques a ma mare, i ma mare sempre respon el mateix
- Que t'has fet a sobre?, la revisa i li diu ves al lavabo.
AIgun cop sento que li pregunta si necessita ajuda i en d'altres es ma germana que avisa a ma mare que l'ajudi
(quan ha anat malament de ventre o no se'n surt amb les toallitas), en aquests casos si que encara la renta.

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::