ORINAL JANE "MOTO" FATAL FATAL
ORINAL JANE "MOTO" FATAL FATAL
Doncs això que a l'hora de comprar un orinal la de la botiga em va aconsellar el de jane amb forma de moto perquè a part de que és graciós, em va dir que anava molt bé pq els nens s'asseien i s'aixecaven sols perquè tenia molt bona base i no volcava mai i ............ bueno mil coses més, i com ja m'agradava me'l vaig quedar.
Però ara que l'estem fent servir a tope, resulta que com és tant ample de davant cada vegada que vol fer pipi li he de treure les calcetes del tot perquè només abaixades la pobre no es pot asseure de cap manera, o sigui que quan porta pantalons ja és un xou ( sort que per casa amb aquesta calor ja està bé amb calcetes).
Ho dic perquè si algú està pensant en comprar-lo que ho tingui en compte.
I vosaltres quins utilitzeu? els mes baixets i rodons funcionen o es tomben bastant?
Ah i per cert!! orinal fins quan?
Però ara que l'estem fent servir a tope, resulta que com és tant ample de davant cada vegada que vol fer pipi li he de treure les calcetes del tot perquè només abaixades la pobre no es pot asseure de cap manera, o sigui que quan porta pantalons ja és un xou ( sort que per casa amb aquesta calor ja està bé amb calcetes).
Ho dic perquè si algú està pensant en comprar-lo que ho tingui en compte.
I vosaltres quins utilitzeu? els mes baixets i rodons funcionen o es tomben bastant?
Ah i per cert!! orinal fins quan?
Re: ORINAL JANE "MOTO" FATAL FATAL
Mireu... nosaltres el que ens van regalar tampoc ens ha anat gens bé i hem fet servir molt més els reductors de wc. Crec que és de la marca saro (us poso la foto). Primera que la base és petita i es tomba. I llavors quan fa pipí si se li escapa una mica per sobre passa per entre la part groga i la blava i apa! A desmuntar tot l'orinal (en 3 parts) rente-les totes... I crec que val cap a 30 euros (porta música, però no fa cap falta!!!).
En canvi a casa dels meus pares i dels meus sogres en tenen un de farmàcia que val uns 7 € i perfecte. És el típic orinal i per netejar va fantàstic! També us poso una foto. He buscat per internet i no n'he trobat cap de millor. Haureu de posar imaginació!

En canvi a casa dels meus pares i dels meus sogres en tenen un de farmàcia que val uns 7 € i perfecte. És el típic orinal i per netejar va fantàstic! També us poso una foto. He buscat per internet i no n'he trobat cap de millor. Haureu de posar imaginació!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
- Piruet
- :: lleona

- Entrades: 935
- Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm
- Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)
Re: ORINAL JANE "MOTO" FATAL FATAL
Nosaltres sempre vem utilitzar el de Babyjörn. Però ho he mirat per adjuntar l'enllaç i sembla que ara ja no el facin. El nostre a la base fa una mena d'ales més amples, que fan que el nen/a hi posi el peus a sobre i quan s'aixeca s'hi posa dret i és impossible que l'orinal li quedi fent "ventosa" al cul.... no sé si m'explico....
A nosaltres ens va anar molt i molt bé !
Aquí teniu una foto de l'orinal ( i l'Aina !) "en plena acció", a veure si queda clar el que vull dir....
A nosaltres ens va anar molt i molt bé !
Aquí teniu una foto de l'orinal ( i l'Aina !) "en plena acció", a veure si queda clar el que vull dir....
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
Re: ORINAL JANE "MOTO" FATAL FATAL
nosaltres en tenim 4 a casa i un a la cerdanya i a casa els avis. De tot tipus, i els que millor van i mes li agraden.... els dels xinos de 1,20 euros!!!! El mes sencill del mon!!!
I un altre invent fantastic... l'orinalet de viatge (pottete es diu) que es una aro ambunes potes plegables i li poses una bossa estiguis oon estiguis. val 10 euros, i nosaltres el tenim super amortitzat!!!
I un altre invent fantastic... l'orinalet de viatge (pottete es diu) que es una aro ambunes potes plegables i li poses una bossa estiguis oon estiguis. val 10 euros, i nosaltres el tenim super amortitzat!!!
Re: ORINAL JANE "MOTO" FATAL FATAL
llumer ha escrit: i els que millor van i mes li agraden.... els dels xinos de 1,20 euros!!!! El mes sencill del mon!!!
Totalment d'acoooooooooooord!!!!
Re: ORINAL JANE "MOTO" FATAL FATAL
Nosotros tenemos 2 en casa y uno en la de mis padres y todos de los xinos,le compre el primero despues de mucho mirar,porque no pense que la cosa uva a ir en sero,Maia no queria el pañal ya,así que provamos,como nos fue bien compramos los otros
Re: ORINAL JANE "MOTO" FATAL FATAL
NOSALTRES TENIM AQUET AMB FORMA DE WC I LA VERITAT ENS VA MOLT BE, ENS HA DONAT VON RESOLTAT AIXO SI LA MUSICA SE LA PODEN ESTALVIAR PERO, PER SEURE I DEMES MOLT BE
TAMBE N'HEM TINGUT UN AMB FORMA DE HIPOPOTAMU I ENS PASSAVA AIXO QUE AL SEURE LI HAVIEM DE TREURE ELS PANTALOS AQUET NO EL VAREM UTILITZAR GOTA NOMES A L'ESTIU CUAN ES VA SENSE ROBA CUAN VA ARRIBAR EL SETEMBRE EL VAREM GUARDA
TAMBE N'HEM TINGUT UN AMB FORMA DE HIPOPOTAMU I ENS PASSAVA AIXO QUE AL SEURE LI HAVIEM DE TREURE ELS PANTALOS AQUET NO EL VAREM UTILITZAR GOTA NOMES A L'ESTIU CUAN ES VA SENSE ROBA CUAN VA ARRIBAR EL SETEMBRE EL VAREM GUARDA
Re: ORINAL JANE "MOTO" FATAL FATAL
jo els n´he comprat una a cada un dels "xinos".....la veritat és que vaig estar mirant i vaig pensar que al cap i a la fi és una tassa.........i quan nos erem petites no tenien ni hipopòtams, ni tapes.........la qüestió ara serà que hi facin dins el que toca !!!!!
Re: ORINAL JANE "MOTO" FATAL FATAL
NURI ha escrit:NOSALTRES TENIM AQUET AMB FORMA DE WC I LA VERITAT ENS VA MOLT BE, ENS HA DONAT VON RESOLTAT AIXO SI LA MUSICA SE LA PODEN ESTALVIAR PERO, PER SEURE I DEMES MOLT BE![]()
![]()
Suposo que si és una nena va molt millor! Però els nens sovint se'ls dispara el pipi i això que vagi a parar a dins és un rotllo, poc pràctic haver-lo d'anar desmontant!!!
Re: ORINAL JANE "MOTO" FATAL FATAL
Jo tinc el del ikea i va molt bé. Per davant no s'escapa el pipí i és baratet i molt pràctic. Però tinc un problema, l'Hugo no fa ni una setmana que li hem tret el bolquer i el que em trobo és que m'he d'emportar l'orinal a tot arreu, perquè si no no vol fer-ho. Vosaltres també. L'altre dia el meu home es va negar a portar-se l'orinal un dia que sortíem a sopar i ell vinga a demanar i no hi havia manera que li sortís. He provat dret a un arbre, però és massa d'hora crec, i em mira extranyat i no fa. I si el poso a un wc gran agafant-lo jo li fa por i no vol fer. Al final aquell dia pensava que se li escaparia, i de tan aguantar se li va escapar un rodalet al calxotet. Què feu vosaltres?? fins quan l'orinal??. A casa ja vaig provant però em diu que al wc fa pipi el papa i la mama i ell assenyala el seu orinal i diu aki l'Hugo.
He sentit que alguna tenia orinal pleglable per anar de viatge. On el vau comprar??
He sentit que alguna tenia orinal pleglable per anar de viatge. On el vau comprar??
Re: ORINAL JANE "MOTO" FATAL FATAL
Lereika, mentre es deixa el bolquer.. Res de sopar fora! Jjejejjeeeee
Com a mínim amb la meva filla gran, tota la nostra vida girava al voltant de l'orinal, els pipis... Calculàvem quan de temps seríem fora de casa, on aniríem... Uf!!
Com a mínim amb la meva filla gran, tota la nostra vida girava al voltant de l'orinal, els pipis... Calculàvem quan de temps seríem fora de casa, on aniríem... Uf!!
Re: ORINAL JANE "MOTO" FATAL FATAL
Jajajajja molt bona. Així sol·lucionem ràpid el problema. Fora sopar fora a partir d'ara!!!. No, en serio en tingut molta sort perquè al tercer dia ja no hi havien escapes i s'aguanta molta estona. A vegades fins i tot m'oblido que li he tret el bolquer, sort que en demana pipi ell. El problema és haver de portar el trasto d'orinal a tot arreu. Però he vist pel foro que hi ha un què és portàtil i se li pleguen les potes. Es diu potette. A veure si el trobo on el venen.
Re: ORINAL JANE "MOTO" FATAL FATAL
Hola,
Nosaltres en tenim 2 a casa, 1 portàtil al bolso del cotxet i un altre a ca els avis.
El principal de casa és el 3 en 1 de fisher-price i genial. Te una molt bona base i quan el nen deixa de fer servir l'orinal, serveix de resuctor de wc i d'alça per pujar a la pica a rentarse les mans, dents... També te musica però això és el de menys.
http://www.pekebuba.com/higiene-y-cuida ... rice-p-347
Despés al pis de dalt en tenim un dels xinos i es un desastre. Si no encerta bé el cul, es tomba...
A casa dels avis en tenim un altre d'un tot a cent i aquest també molt bé. Te bona base y la forma permet aseure's sol i que no s'escapi res.
El portàtil és el Pottete Plus. Hi ha dos models, el Pottete (el que diu la Llumer) i el Pottete Plus que a més d'orinal, serveix de reductor (molt útil als lavabos públics).
http://www.pekebuba.com/higiene-y-cuida ... dom-p-1910
LEREIKA crec que és aviat que el posis a fer pipí dret a un arbre. Pensa que a l'orinal el fa assegut i deu resultar extrany. Jo el poso igual que si fos una nena i el fa bé (d'esquenes a mi, agafat enlaire per darrera dels genolls).
Nosaltres van treure el bolquer amb 21 mesos acabats de fer aprofitant que el van operar de fimosis. Ara en té casi 23 i ja ho tenim superat (pipí i caca). Ja no se li escapa però a vegades no ho demana i va tot sol a l'orinal, però pobret s'oblida de baixar-se els pantalons i s'els mulla! jeje
Un petó
Nosaltres en tenim 2 a casa, 1 portàtil al bolso del cotxet i un altre a ca els avis.
El principal de casa és el 3 en 1 de fisher-price i genial. Te una molt bona base i quan el nen deixa de fer servir l'orinal, serveix de resuctor de wc i d'alça per pujar a la pica a rentarse les mans, dents... També te musica però això és el de menys.
http://www.pekebuba.com/higiene-y-cuida ... rice-p-347
Despés al pis de dalt en tenim un dels xinos i es un desastre. Si no encerta bé el cul, es tomba...
A casa dels avis en tenim un altre d'un tot a cent i aquest també molt bé. Te bona base y la forma permet aseure's sol i que no s'escapi res.
El portàtil és el Pottete Plus. Hi ha dos models, el Pottete (el que diu la Llumer) i el Pottete Plus que a més d'orinal, serveix de reductor (molt útil als lavabos públics).
http://www.pekebuba.com/higiene-y-cuida ... dom-p-1910
LEREIKA crec que és aviat que el posis a fer pipí dret a un arbre. Pensa que a l'orinal el fa assegut i deu resultar extrany. Jo el poso igual que si fos una nena i el fa bé (d'esquenes a mi, agafat enlaire per darrera dels genolls).
Nosaltres van treure el bolquer amb 21 mesos acabats de fer aprofitant que el van operar de fimosis. Ara en té casi 23 i ja ho tenim superat (pipí i caca). Ja no se li escapa però a vegades no ho demana i va tot sol a l'orinal, però pobret s'oblida de baixar-se els pantalons i s'els mulla! jeje
Un petó
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |


[/url]





















