canvi de llit de baranes a llit gran
- Nika28
- :: gosset

- Entrades: 490
- Membre des de: dl. oct. 16, 2006 10:51 am
- Ubicació: Ara a Madrid, pero sempre de Ripollet (BCN)
- Contacta:
canvi de llit de baranes a llit gran
hola chicas, a ver si me podeis echar una manita.
Lucía tienes 2 añitos y hasta hoy ha estado durmiento en la cuna pero se le empieza a quedar un poco pequeña, en su habitación hay una cama de 90, un somier con 4 patas nada más. Habiamos pensando en quitarle ya la cuna para que la peque esté más comoda, pero hay viene el dilema, vimos en Ikea una camitas pequeñas y bajitas que pensamos que le iría muy bien para poder bajar y subir ella solita, esa es una opción, la otra es comprar una barandilla para la cama de 90 que ya tenemos, pero me echa un poco para atrás que sea una cama normal y le cuesta bajarse y subirse solita.
A ver que os parace, cama bajita de IKEA o cama grande...
Gracias chicas.
Besitos, Nika
Lucía tienes 2 añitos y hasta hoy ha estado durmiento en la cuna pero se le empieza a quedar un poco pequeña, en su habitación hay una cama de 90, un somier con 4 patas nada más. Habiamos pensando en quitarle ya la cuna para que la peque esté más comoda, pero hay viene el dilema, vimos en Ikea una camitas pequeñas y bajitas que pensamos que le iría muy bien para poder bajar y subir ella solita, esa es una opción, la otra es comprar una barandilla para la cama de 90 que ya tenemos, pero me echa un poco para atrás que sea una cama normal y le cuesta bajarse y subirse solita.
A ver que os parace, cama bajita de IKEA o cama grande...
Gracias chicas.
Besitos, Nika

Re: canvi de llit de baranes a llit gran
yo posaria el llit gran amb baranes.
Els d'ikea el meu fill de 4 anys diu que son de nen petit
Els d'ikea el meu fill de 4 anys diu que son de nen petit

Re: canvi de llit de baranes a llit gran
Nosaltres vam posar un llit baixet i la meva filla es va sentir superbè, molt còmoda i segura. Ara amb el segón ho tornarem a fer així però tampoc és mala idea veure quines preferències té el peque (si se sap expressar prou bé
).
Sigui com sigui per ells és un pas més per fer-se gran i si ho acompanyes d'algun nino nou, roba de llit nova, qualsevol cosa que pugui triar ell... serà com una petita festa!!
).Sigui com sigui per ells és un pas més per fer-se gran i si ho acompanyes d'algun nino nou, roba de llit nova, qualsevol cosa que pugui triar ell... serà com una petita festa!!
Re: canvi de llit de baranes a llit gran
Nosaltres n'hem parlat i tot i que els llits d-ikea son molt xulos, em decidit que quan fem el canvi el posarem directament al llit de 90. Aixi quan es faci gran no haurem de canviar el llit i ni tota l'habitaacio.
Re: canvi de llit de baranes a llit gran
A la meva gran (ara té 4 anys i mig) la vam posar al llit gran de 90 als 3 anys, quan va néixer sa germana, i li vam posar una barana (l'altra costat donava a la paret). Sempre ha pujat i baixat del llit sense problema. I fins i tot la germana, que ara té 19 mesos, puja i baixa sense problema.
Ara el llit de la gran fa dos dies que no té barana i està al mig de l'habitació perquè ella es vol fer el llit. De moment no ha caigut del llit mentre dorm. Toquem fusta!
Ara el llit de la gran fa dos dies que no té barana i està al mig de l'habitació perquè ella es vol fer el llit. De moment no ha caigut del llit mentre dorm. Toquem fusta!
Re: canvi de llit de baranes a llit gran
Hola Nika, yo también te recomiendo pasar a la cama y prepararle el entorno para que se vea ya más mayor, según comentas la cama que tienes es bajita, con lo que con una barrera de seguridad homologada, la pequeña tendrá la autonomia, y poco a poco irá desarrollando la habilidad de subir y bajar. 2 años, es una edad fantástica para hacer este cambio, te adjunto este link con consejos sobre esta cuestión, espero que te sirva de ayuda.
Besitos a Lucia!!!
http://www.segurbaby.com/c107/faq/segur ... cama-.html
Besitos a Lucia!!!
http://www.segurbaby.com/c107/faq/segur ... cama-.html
- txellchen
- :: dofí

- Entrades: 3903
- Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Llobregat
Re: canvi de llit de baranes a llit gran
Hola guapis!
Aprofito el post que ha obert la Nika per demanar-vos consell...
Volem fer el canvi de llit perque en Marçal ja està molt estret i comença a intentar saltar la barana del bressol.
Tenim pensat comprar un llit gran, vaja, el típic de 90x190, però a mi el que em fa por es que el nen caigui. M'explico: segur que li agafem una barana perque no caigui mentre està adormit, però a mi el que em fa patir és l'estona que està mentre s'adorm.
Ara mateix si pot tirar 3/4 d'hora donant voltes al bressol, treient els peus pels barrots, botant, saltant, etc, etc, etc... I clar, si això ho fa al llit gran (que segur que ho fa), fijo que cau i es fa mal. Amb la barana no solucionem el problema perque pel que he vist aquestes baranes son baixetes i segur que la salta. Ademés es que el tio va en plan temerari i es puja al nostre llit, al sofà, a les cadires i es posa de peu ben a la vora. O sigui, que no te por i li va la marxa.
El més fàcil seria estar-me allà mentre s'adorm, però es que fa taaaant poquet que hem aconsseguit que s'adormi sol que seria com donar un pas enrere.
Vinga mamis experimentades, AJUDEUNOS!!!!
Aprofito el post que ha obert la Nika per demanar-vos consell...
Volem fer el canvi de llit perque en Marçal ja està molt estret i comença a intentar saltar la barana del bressol.
Tenim pensat comprar un llit gran, vaja, el típic de 90x190, però a mi el que em fa por es que el nen caigui. M'explico: segur que li agafem una barana perque no caigui mentre està adormit, però a mi el que em fa patir és l'estona que està mentre s'adorm.
Ara mateix si pot tirar 3/4 d'hora donant voltes al bressol, treient els peus pels barrots, botant, saltant, etc, etc, etc... I clar, si això ho fa al llit gran (que segur que ho fa), fijo que cau i es fa mal. Amb la barana no solucionem el problema perque pel que he vist aquestes baranes son baixetes i segur que la salta. Ademés es que el tio va en plan temerari i es puja al nostre llit, al sofà, a les cadires i es posa de peu ben a la vora. O sigui, que no te por i li va la marxa.
El més fàcil seria estar-me allà mentre s'adorm, però es que fa taaaant poquet que hem aconsseguit que s'adormi sol que seria com donar un pas enrere.
Vinga mamis experimentades, AJUDEUNOS!!!!

- Nika28
- :: gosset

- Entrades: 490
- Membre des de: dl. oct. 16, 2006 10:51 am
- Ubicació: Ara a Madrid, pero sempre de Ripollet (BCN)
- Contacta:
Re: canvi de llit de baranes a llit gran
Hola guapas, muchas gracias por vuestros comentarios...
He visto otra cosilla, pero no se como resultará.
Habeis oido hablar de la sabana fantasma??
www.sabanafantasma.com
El Niko y yo creo que la conclusión que hemos sacado es utilizar la cama que tenemos de 90, de lo más normal, y la aluta es de una cama normalita, es un soumier y cuatro patas, y aprovecharla y más adelante comprarle una habitación de mayores.
muchas gracias chicas soys unos soles
Petonets Nika
He visto otra cosilla, pero no se como resultará.
Habeis oido hablar de la sabana fantasma??
www.sabanafantasma.com
El Niko y yo creo que la conclusión que hemos sacado es utilizar la cama que tenemos de 90, de lo más normal, y la aluta es de una cama normalita, es un soumier y cuatro patas, y aprovecharla y más adelante comprarle una habitación de mayores.
muchas gracias chicas soys unos soles
Petonets Nika

Re: canvi de llit de baranes a llit gran
Txellchen, nosaltres també pensem que què passarà quan treguem les baranes, perquè els meus tampoc s´estan quiets durant una bona estona, i jo el que suposo és que baixaran i pujaren del llit 25 vegades i papes 25 vegades a l´habitació a fer-los estar quiets...............nusé, ara a la guarde dormiran amb aquelles tombonetes al terra, potse4r d´aquesta manera s´acostumaran més ràpid a no moure´s ja que és més fàcil de que caiguin a terra.
Re: canvi de llit de baranes a llit gran
la meva tambe intenta saltar la barana de la cuna.... ufff quina por... a mi encare em queda treure-li una porta a la cuna (stoke) pq ella puji i baixi.... pero no se tampoc que fer... pq si li trec dormida caura... ufff....
ha i tambe ens pasa el mateix l'em acostumbrada fa poc a dormirse sola i are es una pena tornarla a ficar al nostre llit
ha i tambe ens pasa el mateix l'em acostumbrada fa poc a dormirse sola i are es una pena tornarla a ficar al nostre llit
Re: canvi de llit de baranes a llit gran
Hola a totes!!
la opció del canvi al llit gran és la més segura, quan començen a posar-se drets al llit de baranes per saltar-lo, ja que l'altura és considerable. Actualment hi han baranes de llit molt més llargues, que ocupen praticament tot el llit, tot i que també poden saltar-lo.
Les baranes de llit estan pensades perque els petits, surtin i entrin del llit sense problemes, però que si dormint giren no caiguin a terra, efectivament al principi entraran i sortiran mil vegades (és nou i com tal s'ha de provar, a més és una nova habilitat que s'ha de practicar), però, com tot, acaben per deixar-ho estar tant de bo troben una altra cosa més interessant o si més no nova o divertida.
Crear rutines, como llegir-les un comte abans de dormir, fer alguna activitat relaxant i que sempre sigui el principi de començar a dormir, és possible que eviti aquest trasbalsament de sortir i entrar. Peró como tot cada criatura és un mon i alguns els hi costa més que d'altres, així doncs paciència i vetllar per la seguretat!!
petons!
la opció del canvi al llit gran és la més segura, quan començen a posar-se drets al llit de baranes per saltar-lo, ja que l'altura és considerable. Actualment hi han baranes de llit molt més llargues, que ocupen praticament tot el llit, tot i que també poden saltar-lo.
Les baranes de llit estan pensades perque els petits, surtin i entrin del llit sense problemes, però que si dormint giren no caiguin a terra, efectivament al principi entraran i sortiran mil vegades (és nou i com tal s'ha de provar, a més és una nova habilitat que s'ha de practicar), però, com tot, acaben per deixar-ho estar tant de bo troben una altra cosa més interessant o si més no nova o divertida.
Crear rutines, como llegir-les un comte abans de dormir, fer alguna activitat relaxant i que sempre sigui el principi de començar a dormir, és possible que eviti aquest trasbalsament de sortir i entrar. Peró como tot cada criatura és un mon i alguns els hi costa més que d'altres, així doncs paciència i vetllar per la seguretat!!
petons!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |



































