RENTAR-SE LES DENTS.
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
RENTAR-SE LES DENTS.
Hola!
A partir de quan hem d'acostumar-los que es rentin les dents? Amb 2 anys el Pau ja pot menjar de tot i tenen totes les dents i suposo que com nosaltres, se les ha de raspatllar,no?
Com els hi heu ensenyat vosaltres? Quants cops al dia ho feu?
Gracies!
A partir de quan hem d'acostumar-los que es rentin les dents? Amb 2 anys el Pau ja pot menjar de tot i tenen totes les dents i suposo que com nosaltres, se les ha de raspatllar,no?
Com els hi heu ensenyat vosaltres? Quants cops al dia ho feu?
Gracies!

Re: RENTAR-SE LES DENTS.
A Maia cuando le salio su primer diente le compre su cepillo de dientes al principio se lo daba para que jugase y lo mordiese,poco a poco le iva cepillando un poquito y ahora con dos años y medio es ella la que antes de irnos a dormir me lo pide,hace unos meses fuimos a la dentista y nos dijo que se los ha de cepillar como nosotros despues de cada comida,eso si sin pasta de dientes,nosotras solo lo hacemos por la noche y estamos empezando por la mañana,poco a poco lo vamos haciendo que no es cuestion de que se canse con lo bien que lleva el de la noche,a veces la motivo y le dejo unos aspitos o algo asi en la habitción,una vez al mes o asi como tiene el cuento
del raton perez y le digo que se lo trae por lo bien que se los cepilla,ella se pone super contenta y antes tambien le habia puesto por el yotube la cancion del Casimiro antes de ir a dormir y le encantaba a ella le entraba ganas de cepillarselo
del raton perez y le digo que se lo trae por lo bien que se los cepilla,ella se pone super contenta y antes tambien le habia puesto por el yotube la cancion del Casimiro antes de ir a dormir y le encantaba a ella le entraba ganas de cepillarselo
Re: RENTAR-SE LES DENTS.
Jo a l'Àfrica li vaig comprar el seu 1er raspall de dents a l'any i mig, però no va ser fins gairebé els 3 anys que va començar a "raspallar-se'ls" a la seva manera, abans només hi jugava.
Li vam explicar com fer-ho però bàsicament n'aprèn mentre ens els raspallem tots junts.
El pedi sempre ens va dir que no ens amoinéssim, que fins els 4 o els 6 anys (ara no recordo exactament a quina edad) no passava res si no se les raspallaven.
La meva filla petita Bruna ja té raspall de dents i de moment se'l fica ala boca, raspalla el terra, les sabates, la paret i tot el que li vé de gust...suposo que començarà abans perquè imita tot el que fa sa germana.
Li vam explicar com fer-ho però bàsicament n'aprèn mentre ens els raspallem tots junts.
El pedi sempre ens va dir que no ens amoinéssim, que fins els 4 o els 6 anys (ara no recordo exactament a quina edad) no passava res si no se les raspallaven.
La meva filla petita Bruna ja té raspall de dents i de moment se'l fica ala boca, raspalla el terra, les sabates, la paret i tot el que li vé de gust...suposo que començarà abans perquè imita tot el que fa sa germana.
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
Re: RENTAR-SE LES DENTS.
la queralt també el te desde l'any mes o menys, pero hi juga mes que altra cosa... pero almenys es va familiaritzant!!!
Re: RENTAR-SE LES DENTS.
hOLA! Dons la meva té quasi 3 anys i encara juga amb el raspall... el té fá un any però,... xurupa l'aigua i no es raspalla les dents, però cada nit el fa servir.... Ara va raspallant més!
- Nika28
- :: gosset

- Entrades: 490
- Membre des de: dl. oct. 16, 2006 10:51 am
- Ubicació: Ara a Madrid, pero sempre de Ripollet (BCN)
- Contacta:
Re: RENTAR-SE LES DENTS.
Lucía, lo tiene desde el año y medio, más o menos, y lo mismo que los vuestros juega con él un poco pero al menos el hábito lo tiene y todas las noches antes de irnos a la cama pasamos por el lavabo a cepillarnos los dientes, eso si sin pasta.
comprale uno al Pau, es graciosisimo verlos como intentar atinar para cepillarselos, jajaja
besitos
Nika
comprale uno al Pau, es graciosisimo verlos como intentar atinar para cepillarselos, jajaja
besitos
Nika

- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
Re: RENTAR-SE LES DENTS.
Donc fare com vosaltres, li comprare primer el raspall pq es familiaritzi,que ens vegi a naltrus de fer-ho també... i aixi sabra com es fa 
- Tati
- :: tortuga

- Entrades: 338
- Membre des de: ds. març 29, 2008 8:06 am
- Ubicació: Vila de Gràcia - Barcelona
Re: RENTAR-SE LES DENTS.
Hola!
El Tió li va portar a l'Ona el seu primer raspall... però el millor va ser quan li van posar la pasta d'aquestes per nens amb gust a maduixa! Més de mig any després es segueix menjant la pasta però com a mínim s'està una estona pasant-se el raspall per la boca! Al final li agafem el raspall nosaltres i li pasem una mica pq si únicament ho fa ella realment el que és diu rentar no es renta res!
De moment ho fem als matins com a rutina abans d'anar a la Llar, rentar les dents, la cara i pentinar i ara ja ho demana ella cada matí!
Petons
El Tió li va portar a l'Ona el seu primer raspall... però el millor va ser quan li van posar la pasta d'aquestes per nens amb gust a maduixa! Més de mig any després es segueix menjant la pasta però com a mínim s'està una estona pasant-se el raspall per la boca! Al final li agafem el raspall nosaltres i li pasem una mica pq si únicament ho fa ella realment el que és diu rentar no es renta res!
De moment ho fem als matins com a rutina abans d'anar a la Llar, rentar les dents, la cara i pentinar i ara ja ho demana ella cada matí!
Petons
Re: RENTAR-SE LES DENTS.
Des de l'any i mig més o menys. El meu també hi juga, ara que ja té prop dels 2 anys ja es começa a raspatllar (li costa però ja fa l'intent). Jo li poso una miqueta de pasta (res, un pic) i com que és bona el motiva.
Ell me'l demana mentre el vesteixo perquè el té a la cómoda del costat del cambiador. A la llar ens n'han demanat un per acostumar-los a rentar-se les dents després de dinar.
Ell me'l demana mentre el vesteixo perquè el té a la cómoda del costat del cambiador. A la llar ens n'han demanat un per acostumar-los a rentar-se les dents després de dinar.
Re: RENTAR-SE LES DENTS.
L'Aleix se les renta des dels 10 mesos. Bueno, fins ara es rentava les genives...
Ho fem a la nit quan li posem el pijama. AH! I ho fa ell solet!!! És molt bó perquè ens imita i fa el soroll del respall elèctric i de les gargares del final!!! Jejejejeje

Ho fem a la nit quan li posem el pijama. AH! I ho fa ell solet!!! És molt bó perquè ens imita i fa el soroll del respall elèctric i de les gargares del final!!! Jejejejeje

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |
































